Όταν το γυμνό έγινε το καινούριο… μαύρο και το χρώμα του 2016!

Σαν ένα καρουζέλ ,που τροφοδοτείται από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, η μόδα γυρίζει ασταμάτητα. Ντεφιλέ και επιδείξεις στα όρια του σινεμά, διασημότητες, διαφανή βραδινά, γκαλά, απονομές βραβείων και λάμψη σε αυτό το πανηγύρι της ματαιοδοξίας που δεν έχει τελειωμό.
2'

Μέσα στο 2015, που σιγά-σιγά μάς αποχαιρετά, επανακαθορίστηκαν βασικές έννοιες και τάσεις όπως η «fast fashion» (βλ. Balmain H&M).

Πάρα πολλές συλλογές, πάρα πολλές διαδρομές, πάρα πολλά social media, πάρα πολλά ψώνια (έστω σαν διάθεση), πάρα πολλά απ’ όλα…

Μετά βεβαιότητας το γυμνό είναι το καινούριο μαύρο. Από το «Met Gala» μέχρι τα «Grammy» οι εμφανίσεις στο κόκκινο χαλί έγιναν τόσο διαφανείς που δεν άφησαν και πολλά στη φαντασία. Η Μπιγιονσέ, η Τζένιφερ Λόπεζ, η Κιμ Καρντάσιαν και η Μάιλι Σάιρους έκαναν entrance σχεδόν γυμνές.

Η κυριαρχία της Gucci στα ντεφιλέ ήταν αδιαμφισβήτητη. Όταν ο Αλεσάντρο Μικέλε ανέλαβε τα ηνία του οίκου, όλοι πίστευαν ότι ο Gucci είχε χάσει τη λάμψη και τη γοητεία του τόσο δημιουργικά, όσο και εμπορικά. Με εξωφρενική ταχύτητα η συλλογή του Μικέλε από τα slipper loafers με τη γούνα καγκουρό έως τα εμπριμέ κοστούμια σε πράσινο και κόκκινο Βουργουνδίας κατέκτησαν την πρώτη σειρά στις επιδείξεις μόδας και αποθεώθηκαν τόσο από τα περιοδικά, όσο και αό διάσημους μπλόγκερς μόδας.
Όταν η Κέιτλιν Τζένερ πόζαρε με μπούστο Ζακ Ποζέν, τουαλέτα Βερσάτσε και παλιομοδίτικο γκλάμουρ, αναδύθηκε σαν σύμβολο μόδας θέτοντας εκ νέου το ερώτημα για το τι είναι θηλυκό.

Η μη συμμόρφωση στα στιλιστικά στερεότυπα των φύλων χαρακτήρισαν επίσης το 2015. Ο διαχωρισμός μεταξύ των γυναικείων και ανδρικών ρούχων αποδείχθηκε άσκοπος την ώρα που φίρμες όπως η Vetements, η Telfar και η Public School ανακάτεψαν γυναικεία και ανδρικά σε επιδείξεις και ντουλάπες. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε που το χρώμα του 2016, σύμφωνα με το ινστιτούτο χρώματος της Pantone είναι διπλό. Το rose quartz και το serenity, όταν δηλαδή το ροζ «σβήνει» μέσα στο μπλε και το αντίθετο.

Σχετικές ειδήσεις