Η Guess γιορτάζει τα 35 χρόνια της με έκθεση στο Λος Άντζελες!

Το brand είναι γνωστό για τις θρυλικές διαφημιστικές καμπάνιες στις οποίες συμμετείχαν μερικά από τα πιο γνωστά πρόσωπα στο Χόλιγουντ.
2'

«GUESS: 35 Years & Still Dreaming» είναι ο τίτλος έκθεσης – αφιέρωμα στην εμβληματική μάρκα denim που εγκαινιάστηκε τη Δευτέρα στο Λος Άντζελες, στο Μουσείο και Γκαλερί του Ινστιτούτου Σχεδίου και Προώθησης Μόδας (FIDM). Mοντέλα, στυλίστες και δημοσιογράφοι είχαν την ευκαιρία να ακούσουν την ιστορία της ανοδικής πορείας και καθιέρωσης της Guess Inc. σε παγκόσμιo brand τζιν ενδυμάτων μέσα από τα μάτια του γεννημένου στο Μαρόκο, Αμερικανού σχεδιαστή Πολ Μαρσιάνο .

Ο ιδρυτής και ο επικεφαλής δημιουργικού της Guess ξενάγησε τους προσκεκλημένους στην αναδρομική έκθεση που εξερευνά το τζιν και τον ρόλο του στο αμερικανικό ύφος. Η πορεία του διάσημου οίκου ήταν παράλληλη με εκείνη της πόλης, στην οποία ιδρύθηκε και αποδείχθηκε καταλύτης για την ανάπτυξη του Λος Άντζελες, το οποίο είναι ακόμα γνωστό ως η πρωτεύουσα του denim. Ο Μαρσιάνο έφερε στην πόλη τις τεχνικές πετροπλυσίματος και τα εφαρμοστά τζιν.

Στις αρχές της δεκαετίας του ‘80, τα αδέλφια Μαρσιάνο (Πολ, Αρμάντ, Μορίς και Γκιόργκι) που εγκαταστάθηκαν στο Λος Άντζελες από τη Νότια Γαλλία όπου ζούσαν κάλεσαν τον κόσμο να δει διαφορετικά τα τζιν - και τα πλυντήρια του Λος Άντζελες να χρησιμοποιούν καινοτόμες τεχνικές πλυσίματος με πέτρες. Η επαναστατική προσέγγιση όσον αφορά τη διαδικασία πλυσίματος συνέβαλε στην εδραίωση της Guess ως πρωτοπόρου στη βιομηχανία τζιν.

«Η έκθεση παρουσιάζει τη θέση που κατέχει η GUESS στο προσκήνιο της μόδας και στον πολιτισμό της. Είναι επίσης είναι ένας φόρος τιμής στο Λος Άντζελες, το σπίτι μας, τις ρίζες μας και στο κληροδότημά μας, στη δημιουργία μιας βιομηχανίας εδώ στην πόλη μας» δήλωσε ο Πολ Μαρσιάνο. «Δεν μπορώ να πιστέψω ότι πέρασαν 35 χρόνια από τότε που ιδρύθηκε η Guess. Ξυπνάω κάθε πρωί την ίδια ώρα. Πάω στη δουλειά την ίδια ώρα κάθε μέρα. Είναι άλλη μια μέρα στη δουλειά, αλλά όταν έρχεσαι εδώ βλέπεις μερικά από τα πρώτα τζιν που παράχθηκαν, τις πρώτες στιγμές μας», ανέφερε.

Το brand είναι γνωστό για τις θρυλικές διαφημιστικές καμπάνιες στις οποίες συμμετείχαν μερικά από τα πιο γνωστά πρόσωπα στο Χόλιγουντ και μοντέλα όπως οι Κλόντια Σίφερ, η Ντριου Μπάριμουρ και η Τζίτζι Χαντίντ. Η έκθεση για την κληρονομιά της GUESS και τις επιρροές της στη μόδα και την ποπ κουλτούρα φιλοξενείται στο FIDM Museum & Galleries έως τις 8 Ιουλίου.

Σχετικές ειδήσεις