Gucci: «Περισσότερα, είναι καλύτερο...» (pics)

Ξέρουμε ότι «λιγότερα, είναι καλύτερο». Για τον διευθυντή δημιουργικού στον οίκο Gucci, τον Αλεσάντρο Μικέλε, ισχύει το αντίθετο...
1'

Και στο show για την παρουσίαση της κολεξιόν Φθινόπωρο 2017/Χειμώνας 2018, στο Μιλάνο, ο Μικέλε παρουσίασε 119 δημιουργίες – συνηθίζεται να παρουσιάζονται, κατά μέσον όρο, 45 –, τόσο γυναικείας όσο και ανδρικής μόδας. Ήταν πολύ (αν και πρέπει να παραδεχθούμε ότι επρόκειτο για δύο shows σε ένα). Ήταν ενυπωσιακό. Βέβαια, είμασταν υποψιασμένοι από το βίντεο της καμπάνιας του οίκου, που είχε τίτλο «Gucci and Beyond»: εξωγήινοι, ιπτάμενοι δίσκοι, γιγάντιες γάτες, δεινόσαυροι (από πλαστικό).

«Η μόδα είναι η πιο όμορφη ψευδαίσθηση που μπορεί να έχει κανείς» είχε πει ο Μικέλε. Και κράτησε τον λόγο του. Και τι δεν είδαμε! Τσάντες, φορεμένες ως κολιέ. Περιλαίμια σκύλων. Τζάκετ μοτοσυκλετιστών με καρφιά. T-shirts ροκ συναυλίας. Μπότες πειρατών. Βινύλ παντελόνια. Κρίκους μύτης. Ισοθερμικά εσώρουχα με το λογότυπο Gucci. Και άλλα...

Τα είδαμε όλα! Και το πιο τρελό είναι η αντίδραση του καταναλωτικού κοινού στη σχεδιαστική στάση του Αλεσάντρο Μικέλε. Διότι ο δαιμόνιος «σπάει κάθε κανόνα του ντιζάιν». Και δρέπει τους καρπούς: πέρυσι, η Kering, η μητρική εταιρεία του οίκου Gucci, είδε τις πωλήσεις της φίρμας να εκτινάσσονται κατά 17%!

Σχετικές ειδήσεις