Προχώρα με τις ατέλειές σου και ζήσε καλύτερα!
Μα ο καλλιτεχνικός διευθυντής της Diesel, Νίκολα Φορμικέτι. Και τα λέει με αφορμή την διαφημιστική καμπάνια του οίκου «Go With the Flaw (Προχώρα με τις ατέλειες σου)». Είναι ένα μικρού μήκους φιλμ, που γύρισε ο Φρανσουά Ρουσελέ, και φωτογραφίες του Τομ Σλόαν: αγόρια και κορίτσια ξεχωρίζουν απ' το πλήθος, υπερήφανα δείχνουν τα μοναδικά χαρακτηριστικά τους, μια αλλήθωρη κάνει «παπάδες» στο μπιλιάρδο, μια άλλη σμίγει τα φρύδια της, μια τρίτη δείχνει τα σιδεράκια στα δόντια της καθώς περνά από έλεγχο στο αεροδρόμιο.
«Ήμουν 15 χρόνων όταν έκανα το πρώτο μου τζην» λέει ο Ρέντσο Ρόσο, ιδρυτής του μιλανέζικου οίκου. «Βεβαίως, δεν ήταν τέλειο, αλλά αυτό το έκανε ξεχωριστό και μοναδικό, όπως οτιδήποτε έχουμε κάνει μέχρι σήμερα. Πάντα με ενδιέφερε περισσότερο η ατέλεια, γιατί ξεχωρίζει απ' το πλήθος» τόνισε. Η νέα καμπάνια εγκαινιάστηκε επισήμως στο Πεκίνο και σηματοδοτεί την παρουσίαση μιας limited edition κολεξιόν, στην οποία συνεργάστηκε η διασημότητα στον χώρο της μουσικής στην Κίνα, Κρις Λι.
Στη σύντομη ανακοίνωσή του, ο οίκος εξηγεί τη στρατηγική του, υπογραμμίζοντας ότι «νομίζουμε ότι η τελειότητα είναι βαρετή, και ειδικά στο Instagram ο καθένας αναζητά την τελειότητα. Τέλεια φωτογραφία, τέλεια εικόνα, τέλεια ζωή. Και, απλά, βαρεθήκαμε. Έτσι αποφασίσαμε να σβήσουμε τα πάντα, για μια μη τέλεια καινούργια αρχή». Και ο οίκος, έκανε reboot στον λογαριασμό του στο Instagram, διαγράφοντας όλα τα έως τότε post.