Ποιο είναι το... υπονοούμενο πίσω από το σήμα των McDonald’s
Ποια είναι όμως η ιστορία και πώς δημιουργήθηκε το διάσημο σύμβολο της εταιρείας;
Το fast-food είναι ακριβώς αυτό που λέει το όνομά του. Γρήγορο, φθηνό φαγητό μαζικής παραγωγής που ετοιμάζεται και σερβίρεται άμεσα.
Ναυαρχίδα του είδους του αποτελούν κατά κοινή ομολογία τα McDonald’s, με το διάσημο λογότυπο της πασίγνωστης εταιρείας ταχυφαγείου να είναι εντυπωμένο στο μυαλό όλων μας.
Πρόκειται για ένα σήμα παγκοσμίως αναγνωρίσιμο και οικείο...
Η φωτεινότητα που εκπέμπει το κίτρινο και το κόκκινο χρώμα και επομένως το γεγονός ότι διακρίνονται εύκολα από μεγάλη απόσταση είναι αυτό που τα κάνουν να ξεχωρίζουν.
Τα συναισθήματα που προκαλούν με έντονο τρόπο είναι η αισιοδοξία, η διαύγεια και η ζεστασιά. Μια από τις γνωστές εφαρμογές των συγκεκριμένων χρωμάτων είναι και στο λογότυπο των McDonald’s
Ο σχεδιαστής των πρώτων εστιατορίων McDonald’s, είχε την ιδέα να εξοπλίσει τα κτίρια με δύο μεγάλες χρυσές καμάρες. Αυτά τα αρχιτεκτονικά χαρακτηριστικά έγιναν σύντομα το σύμβολο του γρήγορου φαγητού.
Αργότερα, η εταιρεία ήθελε να εγκαταλείψει το λογότυπο, αλλά ο ψυχολόγος Λούις Τσέσκιν έπεισε τη διοίκηση να τα διατηρήσει. Υποστήριξε ότι αυτό το σύμβολο έμοιαζε με ανάποδη εικόνα θηλυκών μαστών και έτσι, υπενθύμιζε στους ανθρώπους την ανέμελη παιδική τους ηλικία.
Πηγή:newmoney.gr