Αυτοί οι τέσσερις κορυφαίοι σχεδιαστές δημιουργούν για την Prada

Πριν λίγες ημέρες, η αποθήκη πίσω από το Fondazione Prada, την γκαλερί που ο οίκος άνοιξε το 1995, φιλοξένησε το show Autumn/Winter Prada Menswear 2018.

Αυτοί οι τέσσερις κορυφαίοι σχεδιαστές δημιουργούν για την Prada
2'

Η tagline στον λογαριασμό της Prada στο Instagram γράφει «από το 1913, σκεφτόμενοι μόδα» και δεν υπάρχει αμφιβολία ότι η Μιούτσια Πράντα είναι υπεύθυνη για πάρα πολλές από τις μεγάλες ιδέες στη μόδα. Αυτή τη φορά, για λογαριασμό του show, κάλεσε τέσσερις φημισμένους σχεδιαστές να δημιουργήσουν: τους Rem Koolhaas, Herzog & de Meuron, Ronan and Erwan Bouroullec και Konstantin Grcic. Να δημιουργήσουν κάτι, χρησιμοποιώντας μαύρο νάιλον ύφασμα. Μαύρο νάιλον, το οποίο έκανε να είναι ο οίκος Prada η «αγαπημένη» της μόδας, τη δεκαετία του 1990. Ο Koolhaas επανερμηνεύει το backpack, το φέρνει να φοριέται μπροστά, να είναι πιο «κατάλληλο για τον σύγχρονο κάτοικο πόλης». «Η θέση μπροστά δίνει μια πιο προσωπική αίσθηση ιδιοκτησίας» λέει ο σχεδιαστής και οι διάφορες θήκες του backpack είναι σχεδιασμένες να δεχτούν όλες εκείνες τις συσκευές που «δίνουν στη σύγχρονη ζωή τη δυνατότητα να ξετυλιχτεί». Τρία σχεδίασαν οι Herzog & de Meuron: ένα «τυπωμένο» T-shirt, ένα «τυπωμένο» πουκάμισο, ένα «τυπωμένο» τζάκετ.

πραντα

«Το κείμενο το αντιλαμβανόμαστε ως ντιζάιν, μοτίβο ή διακόσμηση, συγκρίσιμο με αυτά τα πάλαι ποτέ ισχυρά εμβλήματα και σύμβολα, που τώρα γίνονται τατουάζ στο ανθρώπινο σώμα» εξηγούν οι δύο αρχιτέκτονες. «Η γλώσσα, οι λέξεις, ολόκληρες παράγραφοι ως διακοσμητικά τατουάζ; Η γλώσσα που συναντάμε εδώ είναι σαν εύρημα αρχαιολογικής ανασκαφής, είναι για μας τόσο γοητευτική όσο τα αρχαία χειρόγραφα ή νομίσματα, γιατί αισθανόμαστε ότι ο χρόνος τους τελειώνει». Οι Αφοί Bouroullec, εμπνεύστηκαν από τα ντοσιέ που χρησιμοποιούν οι εικαστικοί για να μεταφέρουν ακουαρέλες, γκουάς, σχέδια με κάρβουνο και άλλα, και σχεδίασαν ένα φάκελλο. «Πάντα μου άρεσε το προφίλ ανθρώπων – αρχιτεκτόνων, ζωγράφων, φοιτητών – που περιφέρονται κρατώντας φακέλους με τη δουλειά τους» λέει ο Ronan Bouroullec. Η αναφορά του Grcic είναι τα «γιλέκα» για ψάρεμα. «Η αρχική μου ιδέα ήταν να αναδημιουργήσω σε μαύρο νάιλον το διάσημο «γιλέκο» για ψάρεμα του Γιόζεφ Μπόις. Δούλεψα σε δύο μοντέλα τα οποία ερμηνεύουν αυτό το θέμα με πιο αφαιρετικό τρόπο: μια ποδιά και μια κουκούλα» εξηγεί ο Konstantin Grcic.

Ροή Ειδήσεων Δημοφιλή