Και όμως, παχουλοί και παχουλές προτιμούν συγκεκριμένα ρούχα
Οι ερευνητές, με επικεφαλής τη δρα Χαρούλα Νικολάου του Διεθνούς Πανεπιστημίου St Luke του Τόκιο, ανέλυσαν στοιχεία για πάνω από 34.000 άτομα (27.000 γυναίκες και 7.300 άνδρες) από 119 χώρες, που είχαν αγοράσει ρούχα μέσω του διαδικτύου στο τελευταίο τρίμηνο του 2017.
Περισσότερα από τα μισά παντελόνια, σχεδόν το ένα τέταρτο των φουστανιών και το 15% των φουστών είχαν αγορασθεί από υπέρβαρους ή παχύσαρκους. Ακολούθησε η συσχέτιση των χρωμάτων με το μέγεθος των ρούχων και διαπιστώθηκε να υπάρχει στενή συσχέτιση ανάμεσα στο χρώμα και στο βάρος των πελατών.
Οι γυναίκες με μεγαλύτερο δείκτη μάζας σώματος είναι πιθανότερο να αγοράσουν φόρεμα με μαύρο, μπλε και εν γένει σκούρο χρώμα, καθώς επίσης φούστα πολύχρωμη και με πουά. Από την άλλη, οι άνδρες με μεγάλο δείκτη μάζας σώματος επιμένουν στα παντελόνια μαύρου ή άσπρου χρώματος.