Οι επιστήμονες λένε ότι οι άλλοι αποφασίζουν αυτά τα 11 πράγματα για σας σε λίγα μόλις δευτερόλεπτα
Πολλές πρώτες εντυπώσεις που δημιουργούνται για μας προέρχονται από πράγματα που δεν μπορούμε να ελέγξουμε καθόλου - το φυσικό μας άρωμα, το πόσο παιδικό είναι το πρόσωπό μας, αν πρέπει ή όχι να φοράμε γυαλιά.
Για παράδειγμα, οι άνδρες που έχουν χαρακτηριστικά προσώπου, όπως λεπτότερα φρύδια και μυτερό πηγούνι, είναι πιο πιθανό να φαίνονται αξιόπιστοι.
Τα πρώτα δευτερόλεπτα που συναντούν κάποιον οι άνθρωποι αποφασίζουν 11 πράγματα: αν είναι διαθέσιμος για ραντεβού, αν είναι περιπετειώδης, αν οδεύει προς προαγωγή, αν είναι επιτυχημένος, αν είναι αυταρχικός, αν είναι έκλυτος, αν είναι έξυπνος, αν είναι αξιόπιστος και αν είναι υψηλού στάτους, αναφέρει δημοσίευμα του Business Insider επικαλούμενο επιστημονικές έρευνες.
Δεν υπάρχουν πολλά που μπορούν να κάνουν με τη δομή του προσώπου τους, άνθρωποι που θέλουν να δείξουν μια καλή πρώτη εντύπωση, αλλά μπορούν να αλλάξουν τη γλώσσα του σώματός τους, προχωρώντας σε μικρές αλλαγές, όπως να χαμογελούν περισσότερο, επιδιώκοντας οπτική επαφή ή κάνοντας νεύματα, τονίζεται στο άρθρο, σύμφωνα με το ΑΠΕ-ΜΠΕ.
Αξιοπιστία και επαγγελματική ανέλιξη
Οι άνθρωποι αποφασίζουν για την αξιοπιστία σας σε 1/10 του δευτερολέπτου.
Ερευνητές του Πανεπιστημίου του Princeton (Janine Willis και Alexander Todorov), κατέληξαν σε αυτή τη διαπίστωση δίνοντας σε μία ομάδα φοιτητών χρόνο 100/1000 του δευτερολέπτου για να αξιολογήσουν την ελκυστικότητα, την ικανότητα, την επιθετικότητα, τη συμπαθητικότητα και την αξιοπιστία προσώπων ηθοποιών.
Μέλη μιας άλλης ομάδας είχαν όσο χρόνο ήθελαν για να κάνουν την αξιολόγηση. Οι κρίσεις τους ήταν ίδιες για τα περισσότερα από τα χαρακτηριστικά, όπως οι συμμετέχοντες στην έρευνα που είχαν χρόνο μόνον ένα δέκατο του δευτερολέπτου.
Μεγάλο μέρος αυτής της κρίσης βασίζεται σε πράγματα που δεν μπορείτε πραγματικά να αλλάξετε. Για παράδειγμα, η έρευνα δείχνει ότι τα πιο θηλυκά, με παιδικά χαρακτηριστικά και ευτυχισμένα πρόσωπα θεωρούνται πιο αξιόπιστα.
Σε έρευνα που διενεργήθηκε στον Καναδά το 2011 σε φοιτητές πανεπιστημίων δόθηκαν φωτογραφίες ανδρών μοντέλων με σπορ ή με επαγγελματικό ντύσιμο. Στη συνέχεια απάντησαν σε ερωτήσεις για τη σταδιοδρομία των ανθρώπων στη φωτογραφία. Η πλειοψηφία των συμμετεχόντων στην έρευνα απάντησε ότι οι καλοντυμένοι αναμένεται να κερδίζουν περισσότερα χρήματα και να προαχθούν πιο γρήγορα επαγγελματικά.
Μπορείτε να αλλάξετε τη γλώσσα του σώματός σας για να ενισχύσετε την εμπιστοσύνη των άλλων στο πρόσωπό σας, τονίζεται στο άρθρο, στο οποίο σημειώνεται όποιος χαμογελά περισσότερο, σκύβει προς τα εμπρός, κοιτά τους ανθρώπους στα μάτια και μιμείται τη γλώσσα του σώματος του άλλου ατόμου ενδυναμώνει την εμπιστοσύνη προς το πρόσωπό του.