Τελικά τι ποσοστό των καταναλωτών θα ψωνίσει πριν τις διακοπές;

2'

«Το 68% των καταναλωτών θα αγοράσει προϊόντα μόδας πριν τις διακοπές», αυτό τουλάχιστον αποκαλύπτει η τρίτη και πιο πρόσφατη έρευνα του GLAMI, της πιο γνωστής μηχανής αναζήτησης για ό,τι σχετίζεται με μόδα και shopping στη χώρα μας. Ο ιστότοπος παρουσιάζει την «επόμενη μέρα» για την online αγορά ρούχων και αξεσουάρ, με δεδομένα σχετικά με τον τρόπο που άλλαξε η καταναλωτική συμπεριφορά των Ελλήνων, μετά την πανδημία. Η έρευνα του μάλιστα απαντάει και στο καίριο ερώτημα του «πως κινήθηκε η αγορά μόδας το τελευταίο δίμηνο»;
Σύμφωνα με τα ευρήματα, το εντυπωσιακό 73% των καταναλωτών προχώρησε σε αγορές τους τελευταίους δύο μήνες, ενώ μόλις το 13% δήλωσε ότι προσπαθεί να κάνει οικονομία αποφεύγοντας ακόμη και την επίσκεψη στα μαγαζιά.

Ανεξάρτητα από το γεγονός ότι πολλά καταστήματα μετά την πανδημία έχουν συνεχώς προσφορές ακόμη και πριν τις επίσημες καλοκαιρινές εκπτώσεις, οι καταναλωτές δεν φαίνονται καχύποπτοι. Το αντίθετο μάλιστα, αφού το 62% βρίσκει θετικό ότι βρίσκει προϊόντα σε χαμηλότερες τιμές. Ειδικότερα για την online μόδα, οι Έλληνες πραγματοποιούν online αγορές κυρίως λόγων των καλύτερων τιμών (35% των ερωτηθέντων), των εκπτώσεων (28%) αλλά και της θετικής άποψης που έχουν ή που αποκόμισαν τους τελευταίους μήνες (28%). Eνδιαφέρον, για ό,τι αφορά τις καταναλωτικές συνήθειες των κατοίκων της χώρας μας στην «Covid-19 εποχή», είναι να σημειωθεί ότι το 54% ξόδεψε περισσότερα σε αγορές μόδας online ενώ μόλις το 22% ψώνισε σε φυσικά καταστήματα

Βέβαια από αυτό το 22% που έκανε live shopping, παραπάνω από τους μισούς (το 55% συγκεκριμένα) έκριναν θετικά την εμπειρία τους σε φυσικό κατάστημα με κύρια πλεονεκτήματα, τη δυνατότητα δοκιμής και την διαπροσωπική επαφή με τους υπαλλήλους. Σημαντικό ποσοστό επίσης (34% αθροιστικά) έκρινε αρνητικά την επίσκεψή του καθώς η μικρότερη ποικιλία αλλά και η αίσθηση ανασφάλειας στην μετά COVID εποχή παίζουν πολύ σημαντικό ρόλο.

Παρά την πανδημία οι Έλληνες δήλωσαν ότι θα κάνουν διακοπές κυρίως εντός Ελλάδας (56%). Ένα 32% δήλωσε δεν θα κάνει διακοπές φέτος με τους μισούς σχεδόν να δηλώνουν την πανδημία ως τον κύριο λόγο. Το 68% (αθροιστικά) των καταναλωτών θα αγοράσουν προϊόντα μόδας πριν τις διακοπές!

Η πανδημία μπορεί, ανάμεσα σε πολλά άλλα πράγματα, να αλλάζει και τον τρόπο που ψωνίζουμε αλλά δεν θα επηρεάσει το ίδιο το γεγονός αυτό καθαυτό. Και αυτό είναι μια «stylish σταθερά» που τη χρειαζόμαστε όσο τίποτα άλλο αυτό το περίεργο καλοκαίρι. Ευτυχώς οι έρευνες είναι με το μέρος μας!