Η Lafayette 148 επεκτείνεται στο λιανικό εμπόριο
Η Lafayette 148 έχει δηλώσει με συνέπεια ότι η ανάπτυξη της επιχείρησής της απευθείας στον καταναλωτή αποτελεί βασική στρατηγική για την εταιρεία, που μετρά συνολικά 24 καταστήματα σε όλο τον κόσμο.
Σε μια εποχή που πολλοί λιανοπωλητές αναγκάστηκαν να κλείσουν τις πόρτες τους, η Lafayette 148 επιταχύνει την ανάπτυξη του λιανικού εμπορίου με σχέδια να ανοίξει μπουτίκ σε δύο από τα πιο διάσημα εμπορικά κέντρα της χώρας, το Bal Harbour του Μαϊάμι και το The Mall του New Jersey στο Short Hills.
Η Lafayette 148 έχει δηλώσει με συνέπεια ότι η ανάπτυξη της επιχείρησής της απευθείας στον καταναλωτή αποτελεί βασική στρατηγική για την εταιρεία, που μετρά συνολικά 24 καταστήματα σε όλο τον κόσμο.
«Τα καταστήματά μας είναι μια τόσο σημαντική έκφραση του brand μας. Ως επιχειρηματίες, είχαμε πάντα το μάτι μας σε αυτές τις βασικές τοποθεσίες και είδαμε μια ευκαιρία να εδραιώσουμε την παρουσία μας και να θέσουμε τον εαυτό μας σε ισχυρή θέση για το μέλλον», δήλωσε ο Deirdre Quinn, συνιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος της Lafayette 148.
Η μπουτίκ των 2.730 τετραγωνικών στο Bal Harbour, θα ανοίξει τις πόρτες της στις 20 Νοεμβρίου. Η τοποθεσία του Bal Harbour δίνει επίσης την προβολή της μάρκας στους πελάτες από τη Λατινική Αμερική, η οποία αποτελεί μέρος της μεγαλύτερης στρατηγικής της εταιρείας για την επέκταση της διεθνούς παρουσίας της, δήλωσε ο Lechlinksi. Το κατάστημα στο Bal Harbour θα είναι επίσης ο αποκλειστικός προορισμός της Φλόριντα για τη νέα συλλογή παπουτσιών του brand.
Και τα δύο νέα καταστήματα της Lafayette 148 θα διαθέτουν εξατομικευμένες υπηρεσίες και εκτεταμένα πρωτόκολλα ασφάλειας και καθαρισμού. «Η ασφάλεια είναι η νέα πολυτέλεια στο Lafayette 148 και κάνουμε ό, τι είναι δυνατόν για να διατηρήσουμε τους πελάτες και τις ομάδες μας ασφαλείς κατά τη διάρκεια αυτού του ασυνήθιστου χρόνου», δήλωσε ο Quinn. «Αυτό περιλαμβάνει μια πολιτική που προτιμάται από ραντεβού καθώς και ανέσεις όπως η παράδοση στο σπίτι και εικονικά ραντεβού με μπουτίκ στυλίστες, συμπλήρωσε».