Η «παρανοϊκή» διαφήμιση του Kenzo που έγινε viral και «σπάει» ταμεία!
Όταν ο Kenzo μηδένισε τους αντιπάλους του... με ένα video - clip
Συνήθως μια διαφήμιση γυναικείου αρώματος δεν περιγράφεται ως «διαβολική» ή «παρανοϊκή» και τα δύο αυτά επίθετα δεν χαρακτηρίζουν επ' ουδενί τον οίκο μόδας Kenzo.
Οι επικεφαλής του σχεδιασμού Κάρολ Λιμ και Ουμπέρτο Λεόν από το 2011, οπότε και ανέλαβαν τα καθήκοντα τους, θέλησαν να προσδώσουν τόνους ενέργειας στον πολύχρωμο γαλλικό οίκο.
Η επιθυμητή έμφαση στην ένταση αποδίδεται με απίθανη δράση και ασταμάτητο χορό στη διαφήμιση για το άρωμα «Kenzo World» που σκηνοθέτησε ο Σπάικ Τζόουνς. Ο Τζόουνς έφτιαξε ένα έξαλλο, μανιακό, ασυνήθιστο, μουσικό βίντεο που πραγματικά δεν θυμίζει με τίποτα διαφήμιση αρώματος. Για του λόγου το αληθές εδώ:
Πρωταγωνιστεί η επική χορεύτρια και πρωταγωνίστρια του «The Leftovers» Μάργκαρετ Κουέιλι, την οποία χορογραφεί ο Ράιαν Χέφινγκτον. Η Κουέιλι χορεύει ασταμάτητα σαν να συγκλονίζεται από απίστευτους σπασμούς και στο τέλος βουτάει σε ένα πελώριο μάτι φτιαγμένο από λουλούδια. Ο αδελφός του Σπάικ Τζόουνς, Σαμ Σπίγκελ, έγραψε τη μουσική που μένει στο μυαλό.