Το μεγάλο κόλπο με τις πινακίδες Βουλγαρίας σε ελληνικά ΙΧ

Έξαρση παρουσιάζει το φαινόμενο της ίδρυσης ελληνικών επιχειρήσεων στη Βουλγαρία καθώς, σύμφωνα με τα πλέον επίσημα στοιχεία, έφθασαν να προσεγγίζουν στο τέλος του 2013 τις 9.000 από 6.000 το 2012.

Το μεγάλο κόλπο με τις πινακίδες Βουλγαρίας σε ελληνικά ΙΧ
1'

Σύμφωνα με ρεπορτάζ της εφημερίδας «Τα Νέα» το οποίο επικαλείται την τελευταία έκθεση του Γραφείου Εμπορικών Υποθέσεων της πρεσβείας μας στη Σόφια, οι εταιρείες αυτές είναι σε μεγάλο βαθμό εικονικές και «ιδρύθηκαν με μοναδικό σκοπό την αγορά αυτοκινήτου (σ.σ. μεγάλου κυβισμού) και όχι απαραιτήτως τη μετεγκατάσταση της παραγωγικής τους δραστηριότητας από την Ελλάδα».

Η διαπίστωση αυτή βασίζεται στα επίσημα στοιχεία του βουλγαρικού υπουργείου Δικαιοσύνης και τις αντίστοιχες εγγραφές στο εμπορικό μητρώο.

Για την ίδρυση της εταιρείας δεν χρειάζονται παρά 400 ως 500 ευρώ και περίπου 10 ημέρες. Όμως για τα ετήσια έξοδα πρέπει να υπολογίσει κανείς περί τα 2.000 ευρώ.

Ωστόσο με πινακίδες Βουλγαρίας και εταιρεία εκεί κάποιος μπορεί να γλιτώσει χιλιάδες ευρώ όπως τα τέλη, το φόρο πολυτελείας κλπ.

Για παράδειγμα για ένα πολυτελές αυτοκίνητο 3.600 ευρώ στην Ελλάδα το τεκμήριο είναι 26.200 ευρώ.

Έτσι όπου και να ταξιδέψει πλέον κάποιος στην Ελλάδα, όπως λένε στελέχη του ΣΔΟΕ, συναντά μοντέλα πολυτελείας με βουλγαρικές πινακίδες κυκλοφορίας.

Από τη Θράκη και τη Μακεδονία, όπου ήταν μέχρι πρότινος πιο συνηθισμένο το φαινόμενο, έως και την Αθήνα (γύρω στα 1.000) αλλά και νοτιότερα, όπως στην Πελοπόννησο.

Διαβάστε επίσης:

Δύσκολες ώρες για τον Δημήτρη Ρίζο: Στην εντατική ο γιος του

Ροή Ειδήσεων Δημοφιλή