Το «κινεζικό YouTube» βούλιαξε στην πρεμιέρα του στο χρηματιστήριο

Οι μετοχές της κινεζικής πλατφόρμας βίντεο Bilibili «καταποντίστηκαν» κατά την πρεμιέρα τους στο χρηματιστήριο του Χονγκ Κονγκ.
YouTube
2'

Όπως αναφέρεται σε σχετικό δημοσίευμα του BBC, οι μετοχές του άνοιξαν στα 790 δολάρια Χονγκ Κονγκ, 2,2% κάτω από την τιμή έκδοσής τους, πριν πέσουν επιπλέον 4%.

Το Bilibili είναι παρόμοιο με το YouTube, μα η εταιρεία ελπίζει να αυξήσει τα έσοδά της μέσω συνδρομών στο στυλ του Netflix.

Η εν λόγω εισαγωγή στο χρηματιστήριο είναι η πιο πρόσφατη από μια μεγάλη σειρά «επαναπατρισμών» κινεζικών, εισηγμένων στις ΗΠΑ, εταιρειών.

Οι κινεζικές εταιρείες επιδιώκουν επιπρόσθετες εισαγωγές στο Χονγκ Κονγκ εξαιτίας της αυξημένης πίεσης από τις αρχές των ΗΠΑ, που άρχισε επί του προηγούμενου προέδρου των ΗΠΑ, Ντόναλντ Τραμπ.

Εν μέρει πρόκειται για μέτρα ασφαλείας απέναντι στο ενδεχόμενο «έξωσης» από τα αμερικανικά χρηματιστήρια- μια διαδικασία που έχει ήδη αρχίσει για τρεις κινεζικές εταιρείες τηλεπικοινωνιών.

Επί της παρούσης το Bilibili λειτουργεί με ζημία, αν και λέει πως τα έσοδά του έχουν σχεδόν τριπλασιαστεί από το 2018.

Σύμφωνα με την εταιρεία, η πλατφόρμα είχε 202 εκατομμύρια μηνιαίους χρήστες το τελευταίο τρίμηνο του 2020, κάτι που συνιστά αύξηση 55% σε σχέση με το ίδιο τρίμηνο του 2019. Αυτό είναι λιγότερο από το ένα τρίτο της ανταγωνιστικής πλατφόρμα βίντεο Kuaishou.

Το Bilibili είναι αντιμέτωπο με σκληρό ανταγωνισμό από μια σειρά κινεζικών πλατφορμών βίντεο, ωστόσο η εταιρεία ελπίζει να ακολουθήσει στα βήματα του Netflix και να αρχίσει να έχει κέρδος παρέχοντας premium περιεχόμενο στους συνδρομητές του. Ήδη έχει 14,5 εκατ. συνδρομητές και επιδιώκει να πείσει περισσότερους να πληρώνουν για περιεχόμενο, ενώ έχει επίσης έσοδα από διαφήμιση, mobile gaming και e-commerce.

Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Newsbomb.gr.

Διαβάστε επίσης:

Κωδικός «άρση lockdown»: Με το βλέμμα στο Πάσχα - Οι ημερομηνίες για αγορά, εστίαση, μετακινήσεις