Oscars 2021 - Όσκαρ 2021: Αντίστροφη μέτρηση για την απονομή - Αγωνία για τους 2 Έλληνες υποψήφιους

Η τελετή απονομής των φετινών βραβείων Όσκαρ η οποία θα πραγματοποιηθεί σε λίγες μόνο ώρες στο Λος Αντζελες, αλλά και σε ζωντανή σύνδεση με την Ευρώπη, είναι ομολογουμένως μία από τις παράξενες στην ιστορία του θεσμού. Όχι μόνο διότι το παραδοσιακό κόκκινο χαλί με τους εκατοντάδες σταρ που συνωστίζονται στην είσοδο του Dolby Theatre θα μοιάζει με ανάμνηση, αλλά και λόγω των ταινιών που πρόκειται αυτήν τη φορά να γνωρίσουν την οσκαρική δόξα. Επιπλέον δεν θα υπάρχει παρουσιαστής όπως άλλες χρονιές ενώ όσοι παραστούν στην τελετή θα έχουν κάνει τεστ κορονοϊού.
15'

Φέτος δύο Έλληνες με λαμπρή καριέρα στο εξωτερικό βρίσκονται στις φετινές υποψηφιότητες.

Ο διευθυντής φωτογραφίας Φαίδων Παπαμιχαήλ με την ταινία «η Δίκη των 7 του Σικάγο» και ο μοντέρ Γιώργος Λαμπρινός για την ταινία «The Father», ο οποίος μόλις μία ημέρα πριν κέρδισε το βραβείο Σεζάρ.

Την ίδια στιγμή Με τις μεγάλες στουντιακές παραγωγές να μένουν στον «πάγο» λόγω πανδημίας, τα φιλμ που ξεχώρισαν τη σεζόν 2020-21 ήταν κατά κανόνα αυτά του αμερικανικού ανεξάρτητου κινηματογράφου, τα «ξενόγλωσσα» και εκείνα που προέρχονται από τις ανερχόμενες διαδικτυακές πλατφόρμες.

Η τελευταία κατηγορία είναι ουσιαστικά η μόνη στην οποία το ελληνικό κοινό είχε (νόμιμη) πρόσβαση, καθώς οι υπόλοιπες ταινίες πρόκειται να πάρουν διανομή με το άνοιγμα των κινηματογράφων.

Η φετινή απονομή των Όσκαρ -η τέταρτη στην ιστορία του θεσμού που αναβάλλεται- πραγματοποιείται δύο μήνες αργότερα από την περίοδο που διεξάγεται κάθε χρόνο.

Για την ιστορία, η τελευταία φορά που αναβλήθηκε η τελετή ήταν το 1981, όταν καθυστέρησε 24 ώρες λόγω της απόπειρας δολοφονίας του Αμερικανού Προέδρου, Ρόναλντ Ρίγκαν.

Το ηχηρό μήνυμα που στέλνουν διοργανωτές, ηθοποιοί και συμμετέχοντες στο «εναλλακτικό» σόου είναι πως το σινεμά παραμένει ζωντανό παρά τις αντιξοότητες που αντιμετώπισε λόγω της πανδημίας.

Πώς θα γίνει η τελετή εν μέσω πανδημίας

Ο παραγωγός της τελετής, Στίβεν Σόντερμπεργκ υπόσχεται μία διαφορετική τελετή απονομής σήμερα τα μεσάνυχτα. Σύμφωνα με τις πληροφορίες που δόθηκαν στη δημοσιότητα, στην τελετή θα δούμε μια πρώτη, εναρκτήρια σκηνή με μουσική, γυρισμένη σε σινεμασκόπ, ένα 90λεπτο pre-show που αντικαθιστά το κόκκινο χαλί, που δεν υπάρχει λόγω πανδημίας και την 3ωρη κυρίως τελετή που τα πλάνα της θα είναι σινεμασκόπ αλλά και με κάμερα στο χέρι πάνω από τους ώμους των καλεσμένων.

Τέλος, θα υπάρξουν συνδέσεις με άλλα σημεία των ΗΠΑ και του κόσμου για να δοθεί ο λόγος και σε εκείνους που λόγω πανδημίας δεν θα μπορέσουν να δώσουν το παρών. Εκτός από τους νικητές, η Ακαδημία φιλοδοξεί να γίνει αντικείμενο συζήτησης και η ίδια η τελετή.

Οι 170 καλεσμένοι...χωρίς μάσκα

Η φετινή λίστα των καλεσμένων περιλαμβάνει 170 άτομα, τα οποία...θα εναλλάσσονται εντός και εκτός του χώρου. Αυτό σημαίνει ότι οι λαμπεροί καλεσμένοι δεν θα φορούν τις μάσκες τους όταν τους «παίρνουν» οι κάμερες. Θα τις φορούν, όμως, κατά τη διάρκεια των διαφημίσεων ή όταν οι κάμερες δεν τους…ακολουθούν.

Το σκεπτικό της Ακαδημίας για αυτήν την τολμηρή απόφαση είναι πως θεωρεί τη ζωντανή τελετή παρόμοια με....ταινία στην οποία οι συμμετέχοντες θεωρούνται μέλη του καστ. Με βάση τις ισχύουσες οδηγίες για την COVID-19, δεν απαιτούνται μάσκες προσώπου για τους ηθοποιούς που βρίσκονται μπροστά από την κάμερα.

Το ένα τρίτο του προϋπολογισμού της παραγωγής των Όσκαρ θα διατεθεί φέτος σε μέτρα ασφαλείας και ερευνητικά προγράμματα κατά της Covid-19, έγραψαν πρόσφατα οι New York Times.

Mία τελετή που δε θα μοιάζει με καμία άλλη

Η 93η Τελετή Απονομής των Βραβείων Οσκαρ, δε θα μοιάζει με καμία άλλη στο παρελθόν - κι αυτό δεν έχει να κάνει μόνο με την πανδημία του κορονοϊού, αλλά και με τη φαντασία και το όραμα του Στίβεν Σόντερμπεργκ που υπογράφει την παραγωγή της τελετής, μαζί με τους Τζέσι Κόλινς και Στέισι Σερ.

Το σόου δεν θα πραγματοποιηθεί σε έναν και μόνο χώρο, δηλαδή το Dolby Theater στο Λος Άντζελες, αλλά θα επεκταθεί και σε δυο αυλές του Union Station και σε διάφορα άλλα μέρη στον κόσμο .

«Θα είναι σα να γυρίζουμε ταινία διάρκειας τριών ωρών, έχοντας προνοήσει όλα τα μέρη να έχουν μεταξύ τους άμεσο οπτικό συσχετισμό. Βοηθάει πολύ η εμπειρία και η τριβή μας με τα πρωτόκολλα ασφαλείας, που μας επέτρεψαν να επιστρέψουμε στα κινηματογραφικά γυρίσματα», εξηγεί ο βραβευμένος με Όσκαρ σκηνοθέτης Στίβεν Σόντερμπεργκ.

Οι ταινίες «βάλσαμο» σε καιρό πανδημίας

«Νομίζω ότι οι ταινίες αποτελούν βασικό κομμάτι του τρόπου με τον οποίο αντιμετωπίσαμε αυτήν την εξαιρετικά δύσκολη χρονιά και νομίζω ότι πρέπει να δώσουμε έμφαση στις ταινίες, είτε είναι εποχής, είτε είναι σύγχρονες - αφορούν τους καιρούς που ζούμε» είπε από την πλευρά της η Σερ.

«Είναι όμορφες, συγκινητικές μερικές φορές είναι οδυνηρές, αλλά πρέπει να έχουμε ελπίδα να προχωρήσουμε. Πρέπει λοιπόν να αναγνωρίσουμε τι έχουμε περάσει, και τις ιστορικές απώλειες που έχουμε υποστεί, αλλά πρέπει επίσης να αγωνιστούμε για τον κινηματογράφο και την αγάπη μας για αυτόν» πρόσθεσε.

Τα προγνωστικά για την πιο μεγάλη νύχτα του Χόλιγουντ

Ας περάσουμε λοιπόν στις προβλέψεις για τους μεγάλους νικητές της βραδιάς:

ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΤΑΙΝΙΑ

Nomadland

Minari

Mank

The Father

Η Δίκη των 7 του Σικάγου

PromisingYoungWoman

Judas and the Black Messiah

Sound of Metal

Δύσκολα μπορεί να απειλήσει κανείς τη διαφαινόμενη νίκη του «Nomadland» της Κλόι Ζάο. Η ταινία της Κινέζας δημιουργού έχει «σαρώσει» μέχρι στιγμής, ξεκινώντας από το Χρυσό Λιοντάρι στη Βενετία και φτάνοντας μέχρι τα πρόσφατα Baftas της Βρετανικής Ακαδημίας Κινηματογράφου.

Στα δυνατά «χαρτιά» και το «Minari» με τις γλυκόπικρες αναμνήσεις της παιδικής ηλικίας και ίσως η «Δίκη των 7 του Σικάγου» του Ααρον Σόρκιν ο οποίος όμως είναι εκτός πεντάδας του Οσκαρ καλύτερης σκηνοθεσίας.

ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ

Κλόι Ζάο (Nomadland)

Λι Αϊζακ Τσανγκ (Minari)

Ντέιβιντ Φίντσερ (Mank)

ΕμεραλντΦένελ (Promising Young Woman)

Τόμας Βίντερμπεργκ (Ασπρο Πάτο)

Για πρώτη φορά στην ιστορία η Ακαδημία ψηφίζει δύο γυναίκες στη διεκδίκηση του συγκεκριμένου βραβείου. Αν μια από τις δύο τα καταφέρει και επιστρέψει σπίτι της με το Οσκαρ σκηνοθεσίας στη βαλίτσα της θα είναι η δεύτερη γυναίκα στην ιστορία του θεσμού που το πετυχαίνει, μετά την Κάθριν Μπίγκελοου.

Η Κλόι Ζάο είναι φυσικά το φαβορί που καταφτάνει στην απονομή με όλα τα μεγάλα βραβεία της διαδρομής στο τσεπάκι της. Δύσκολα θα χάσει το Οσκαρ.

Α’ ΑΝΔΡΙΚΗΣ ΕΡΜΗΝΕΙΑΣ

Τσάντουικ Μπόσμαν (MaRainey’sBlackBottom)

Αντονι Χόπκινς (TheFather)

Γκάρι Ολντμαν (Mank)

ΡιζΑχμεντ (Sound of Metal)

Στίβεν Γιουν (Minari)

Αν δεν το πάρει μετά θάνατον ο Τσάντουικ Μπόσμαν που έτσι κι αλλιώς κατέγραψε μεγάλη ερμηνεία, όλα είναι ανοικτά από εκεί και πέρα. Επικρατέστερος φέρεται να είναι ο Αντονι Χόπκινς, που συγκίνησε ως ηλικιωμένος που πάσχει από άνοια, ενώ και ο κορεατικής καταγωγής Στίβεν Γιουν του «Minari» έπεισε κοινό και κριτικούς ως πατέρας σε μία οικογένεια Κορεατών μεταναστών που προσπαθούν να τα βγάλουν πέρα στο Άρκανσας της δεκαετίας του ’80.

Β’ ΑΝΔΡΙΚΗΣ ΕΡΜΗΝΕΙΑΣ

Ντάνιελ Καλούγια (JudasandtheBlackMessiah)

ΛαΚιθΣτάφιλντ (Judas and the Black Messiah)

Σάσα Μπάρον Κοέν (Η Δίκη των 7 του Σικάγου)

ΛέσλιΟντομτζ. (One Night in Miami)

ΠολΡέισι (Sound of Metal)

Ο Ντάνιελ Καλούγια που υποδύθηκε τον Μαύρο Πάνθηρα, Φρεντ Χάμπτον θεωρείται σχεδόν απίθανο να χάσει το Χρυσό Αγαλματίδιο. Θα είναι έκπληξη αν αντι γι’ αυτόν το λάβει τελικά ο Πολ Ρέισι ο οποίος είχε μία πολύ ισορροπημένη ερμηνεία στο «SoundofMetal».

Α’ ΓΥΝΑΙΚΕΙΑΣ ΕΡΜΗΝΕΙΑΣ

Φράνσις ΜακΝτόρμαντ (Nomadland)

ΚάριΜάλιγκαν (Promising Young Woman)

ΒαϊόλαΝτέιβις (Ma Rainey’s Black Bottom)

ΑντραΝτέι (United States vs. Billie Holiday)

Βανέσα Κίρμπι (Θραύσματα μιας γυναίκας)

Η Κάρι Μάλιγκαν και η Βαϊόλα Ντέιβις είναι τα δύο φαβορί, η δεύτερη ωστόσο κέρδισε πρόσφατα το βραβείο της Ένωσης των Ηθοποιών και θεωρείται πως έχει το προβάδισμα.

Τις εντυπώσεις με την ερμηνεία της έκλεψε και η Φράνσις ΜακΝτόρμαντ, η οποία έχει ήδη βραβευθεί δύο φορές στο παρελθόν με το πολυπόθητο αγαλματίδιο. Η συμβολή της στο θρίαμβο του «Nomadland» δεν είναι καθόλου αμελητέα.

Β’ ΓΥΝΑΙΚΕΙΑΣ ΕΡΜΗΝΕΙΑΣ

Γιουν Γιου-γιανγκ (Minari)

Ολίβια Κόλμαν (TheFather)

Αμάντα Σέιφριντ (Mank)

ΜαρίαΜπακάλοβα (Borat Subsequent Moviefilm)

Γκλεν Κλόουζ (HillbillyElegy)

Η απολαυστική γιαγιά στο «Minari» είναι ούτως η άλλως ένα από τα θέματα συζήτησης στη φετινή απονομή. Η Αμάντα Σέιφριντ «απειλεί» την πρωτοκαθεδρία της, όλα δείχνουν όμως ότι η “γιαγιά Σούνγια” (Γιου-Ζανγκ Γιούν) δύσκολα θα χάσει.

ΠΡΩΤΟΤΥΠΟ ΣΕΝΑΡΙΟ

Εμεραλντ Φένελ (PromisingYoungWoman)

Ααρον Σόρκιν (Η Δίκη των 7 του Σικάγου)

Λι Αϊζακ Τσανγκ (Minari)

Γουιλ Μπέρσον & Σάκα Κινγκ (JudasandtheBlackMessiah)

Αμπραμ Μάρντερ & Ντάριους Μάρντερ (SoundofMetal)

Η βρετανίδα Εμεραλντ Φένελ έχει τον πρώτο λόγο σε αυτή την υποψηφιότητα καθώς το σενάριό της έχει αμεσότητα και μιλάει για ένα από τα βασικά σημεία της δημόσιας συζήτησης της εποχής μας, την πατριαρχία.

Η Φένελ έχει την Ενωση Σεναριογράφων μαζί της που την βράβευσαν, ενώ το σενάριό της αναγνωρίστηκε και από τους συμπατριώτες της αποσπώντας το συγκεκριμένο Bafta. Βασικός της αντίπαλος ο Ααρον Σόρκιν που έχει ήδη πάρει το Οσκαρ διασκευασμένου σεναρίου στο παρελθόν (SocialNetwork).

ΔΙΑΣΚΕΥΑΣΜΕΝΟ ΣΕΝΑΡΙΟ

Κλόι Ζάο (Nomadland)

ΦλοριάνΖέλερ (The Father)

ΣάσαΜπάρονΚοέν (Borat Subsequent Moviefilm)

ΚεμπΠάουερς (One Night in Miami)

ΡαμίνΜπαχράμι (The White Tiger)

Η Κλόι Ζάο μπορεί να «γράψει» μία ακόμη νίκη σε αυτή την κατηγορία με το ευαίσθητο σενάριό της με θέμα τους σύγχρονους «νομάδες» που ζουν στο περιθώριο της αμερικανικής κοινωνίας μέσα σε ένα βαν. Πολλές πιθανότητες όμως να βγει νικητής έχει ο Γάλλος Φλοριάν Ζέλερ που διασκεύασε για τη μεγάλη οθόνη το θεατρικό του έργο και είναι πιθανό να πάρει τα μέλη της Ακαδημίας με το μέρος του καθώς το σενάριο που προέρχεται από θεατρική παράσταση συνήθως προτιμάται. Η Ενωση Σεναριογράφων πάντως ψήφισε «Μπόρατ».

KΑΛΥΤΕΡΗ ΔΙΕΘΝΗΣ ΤΑΙΝΙΑ

Ασπρο πάτο (Δανία)

QuoVadisAida? (Βοσνία-Ερζεγοβίνη)

Collective (Ρουμανία)

The Man Who Sold His Skin (Τυνησία)

Better Days (Χονγκ Κονγκ)

«Ασπρο πάτο» δείχνουν οι προβλέψεις καθώς η ταινία έχει ήδη αποσπάσει μια σειρά από βραβεία, όπως τα τέσσερα μεγάλα από την Ευρωπαϊκή Ακαδημία Κινηματογράφου, ενώ ο σκηνοθέτης Τόμας Βίντερμπεργκ διεκδικεί το Οσκαρ καλύτερης σκηνοθεσίας. Όμως πολλές συμπάθειες έχει επίσης το «QuoVadisAida?» της Γιασμίλα Ζμπάνιτς για τη σφαγή της Σρεμπρένιτσα όπως και το αποκαλυπτικό ντοκιμαντέρ «Collective» με θέμα τη διαφθορά στη Ρουμανία.

ΚΙΝΟΥΜΕΝΑ ΣΧΕΔΙΑ

Soul

Wolfwalkers

Φύγαμε

Over the moon

AShauntheSheepMovie

Το «Soul» δείχνει ότι θα πάρει αυτό το Οσκαρ και θα πρσθέσει ένα ακόμη μεγάλο βραβείο στην Pixar και την Ντίσνεϊ.

Δεν αποκλείεται όμως να δούμε το Οσκαρ να πηγαίνει στην Ιρλανδία και το θαυμάσιο «Wolfwalkers» του Τομ Μουρ ο οποίος θεωρείται ο ιρλανδός Μιγιαζάκι και έχει ήδη δύο υποψηφιότητες για το Οσκαρ στο παρελθόν.

ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ

My Octopus Teacher

Crip Camp: A Disability Revolution

Collective

Time

The Mole Agent

Το «MyOctopusTeacher» έγινε η ταινία-φαινόμενο του Netflix κατά τη διάρκεια της πανδημίας και όχι άδικα. Είναι ιδιαίτερο, ξεχωριστό και σε αφήνει άναυδο. Αλλά και το «CripCamp: ADisabilityRevolution» έχει κερδίσει πιστούς οπαδούς με το σαφές πολιτικό του μήνυμα και την ‘70s αισθητική του. Το «Collective» έχει προκαλέσει επίσης διθυραμβικά σχόλια και διεκδικεί παράλληλα το Όσκαρ καλύτερης διεθνούς ταινίας.

ΤΡΑΓΟΥΔΙ

Speak Now (One Night in Miami)

Fight for You (Judas and the Black Messiah)

Husavik (Eurovision Song Contest: The Story of Fire Saga)

IoSi (Η Ζωή Μπροστά σου)

HearMyVoice (Η Δίκη των 7 του Σικάγου)

Το «SpeakNow» εμφανίζεται ως το μεγάλο φαβορί και ίσως να είναι το μοναδικό βραβείο που θα πάρει το «OneNightinMiami» της Ρετζίνα Κινγκ.

Πιθανότητες έχει και το «IoSi» από το «Η ζωή μπροστά σου». Η Ντάιαν Γουόρεν που το υπογράφει έχει τιμηθεί με 12 υποψηφιότητες ως τώρα αλλά δεν έχει πάρει ποτέ το χρυσό αγαλματίδιο.

ΜΟΥΣΙΚΗ

Soul

Mank

Da 5 Bloods

Minari

News of the World

Δύσκολα θα χάσει το Όσκαρ το ζευγάρι Αττικους Ρος-Τρεντ Ρέζνορ που υπογράφει τη μουσική τόσο στο «Soul» όσο και στο «Mank» του Ντέιβιντ Φίντσερ.

Το ζεύγος έχει βραβευθεί με Οσκαρ καλύτερης μουσικής στο παρελθόν με το «SocialNetwork» του Φίντσερ και θεωρείται μια από τις πιο πετυχημένες συνεργασίες αυτή τη στιγμή στο Χόλιγουντ. Εχουν ήδη πάρει τη Χρυσή Σφαίρα για τη μουσική του «Soul».

ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ

Mank

Tenet

The Father

News of the World

Ma Rainey’s Black Bottom

To ασπρόμαυρο «Mank» του Ντέιβιντ Φίντσερ φαίνεται ότι θα έχει εδώ την τιμητική του καθώς η αναπαράσταση του παλιού Χόλιγουντ της δεκαετίας του ’30, με μια γκόθικ πινελιά στα γυρίσματα, είναι ιδιαίτερα εύστοχη. Εδώ όμως ίσως δικαιωθεί ο Κρίστοφερ Νόλαν και το «Tenet» που μπορεί να μην έχει πολλούς θαυμαστές αλλά το στήσιμο σκηνών όπως η εναρκτήρια στην Οπερα του Ταλίν ή συγχρονισμένη επίθεση δύο ομάδων που κινούνται σε διαφορετικούς χρόνους, συγκλονίζει.

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ

Τζόσουα Τζέιμς Ρίτσαρντς (Nomadland)

Ερικ Μέσερσμιτ (Mank)

Φαίδων Παπαμιχαήλ (Η Δίκη των 7 του Σικάγου)

ΣονΜπόμπιτ (Judas and the Black Messiah)

ΝτάριουςΒόλσκι (News of the World)

Αν και πολύ θα θέλαμε αυτό το Όσκαρ να καταλήξει στα χέρια του Έλληνα Φαίδωνα Παπαμιχαήλ, που εδώ έχει τη δεύτερη υποψηφιότητά του, όλα δείχνουν ότι το βραβείο θα πάει στο «Nomadland» και τη σπουδαία δουλειά του Τζόσουα Τζέιμς Ρίτσαρντς που αποτύπωσε το ταξίδι της ηρωΐδας της ταινίας σε διαφορετικά χρώματα της μέρας.

Οι διευθυντές φωτογραφίες πάντως έδωσαν το βραβείο τους στον Ερικ Μέσερσμιτ που έφερε το παλιό Χόλιγουντ στις οθόνες μας σε ασπρόμαυρη εκδοχή, στο «Mank» του Ντέιβιντ Φίντσερ.

ΜΟΝΤΑΖ

Γιώργος Λαμπρινός (TheFather)

Κλόι Ζάο (Nomadland)

Αλαν Μπάουμγκαρτεν (Η Δίκη των 7 του Σικάγου)

ΜίκελΝίλσεν (Sound of Metal)

ΦρέντερικΤόραβαλ (Promising Young Woman)

Θα καταφέρει άραγε ο σπουδαίος Γιώργος Λαμπρινός να κάνει τη μεγάλη ανατροπή και να αποσπάσει το αγαλματίδιο; Γιατί περί ανατροπής θα πρόκειται καθώς αυτό το βραβείο φαίνεται ότι θα κριθεί ανάμεσα στο μοντάζ της Κλόι Ζάο και του Αλαν Μπάουμγκαρτεν της «Δίκης των 7 του Σικάγου» ο οποίος πήρε το βραβείο των συναδέλφων του μοντέρ. Πολλές πιθανότητες έχει και ο Μίκελ Νίλσεν του «SoundofMetal» καθώς η δουλειά του ήταν πιο σύνθετη προσπαθώντας να ισορροπήσει τις σκηνές με και χωρίς ήχο.

ΚΟΣΤΟΥΜΙΑ

Ma Rainey’s Black Bottom

Emma

Mank

Mulan

Πινόκιο

Την κούρσα οδηγεί η Αν Ροθ που υπογράφει τα πολύ αυθεντικά κοστούμια στο «MaRainey’sBlackBottom» και οι προτιμήσεις επικεντρώνονται ιδιαίτερα στα πολύχρωμα της Βαϊόλα Ντέιβις. Η Αν Ροθ συνεργάστηκε πολύ στενά με τις κομμώσεις και το μακιγιάζ της ταινίας δίνοντάς τους την πληροφορία ότι η Rainey χρησιμοποιούσε τρίχες αλόγου για τις περούκες της και είχε χρυσά δόντια. Από πολύ κοντά ακολουθεί η υποψηφιότητα της «Emma» με τα κοστούμια να συνδυάζονται ιδανικά με τις αλλαγές των εποχών.

ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΚΑΙ ΚΟΜΜΩΣΕΙΣ

Ma Rainey’s Black Bottom

Hillbilly Elegy

Emma

Mank

Πινόκιο

Και εδώ το φαβορί είναι το «MaRainey’sBlackBottom» και η εκπληκτική μεταμόρφωση της Βαϊόλα Ντέιβις για τον ομώνυμο ρόλο. Αντίστοιχα σπουδαία μεταμόρφωση πέτυχαν και στο «HillbillyElegy» για την Γκλεν Κλόουζ, ενώ πολύ ωραία δουλειά έγινε και στο «Πινόκιο» του Ματέο Γκαρόνε όπου ο μικρός ήρωας δίνει την αυθεντική αίσθηση ότι είναι φτιαγμένος από ξύλο. Τη δουλειά εδώ υπογράφει ο Μαρκ Κουλιέ που έχει ήδη βραβευθεί με δύο Οσκαρ στο παρελθόν.

ΗΧΟΣ

Sound of Metal

Mank

Greyhound

Soul

News of the World

Φαβορί είναι εδώ και καιρό ο ήχος του «SoundofMetal» και δεν αναμένεται να διαψευσθούν οι προβλέψεις. Ο ήχος παίζει καθοριστικό ρόλο στην ταινία καθώς αναφέρεται σε έναν ντράμερ που χάνει ξαφνικά την ακοή του.

Οι πειραματισμοί που αφορούν στους ήχους που ακούει στο κεφάλι του ένας κωφός και τις δονήσεις που νιώθει, φαίνεται ότι βρήκαν το στόχο τους. Υπογράφει ο Νίκολας Μπέκερ (Arrival, Gravity).

ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΦΕ

Ο Ουρανός του Μεσονυχτίου

Tenet

The One and Only Ivan

Mulan

Love and Monsters

Ο «Ηλιος του μεσονυχτίου» διεκδικεί με αξιώσεις το Οσκαρ μετά τη νίκη του στα βραβεία της αντίστοιχης Ενωσης αλλά εντυπωσιακή δουλειά έχει γίνει ασφαλώς στο «Tenet» με τους ήρωες της ταινίας, τα αντικείμενα και τα αυτοκίνητα, να πηγαίνουν μπρος-πίσω παράλληλα με το χρόνο και να κερδίζουν τις εντυπώσεις.

Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Newsbomb.gr.

Διαβάστε επίσης:

Το «πλήγμα» Μπάιντεν σε Ερντογάν: Τι σημαίνει η αναγνώριση της γενοκτονίας των Αρμενίων- Γιατί τώρα