To χρηματιστήριο του...Ιnstagram - Δείτε το Ιnfographic του Newsbomb.gr

Tο...χρηματιστήριο των social media έχει τους δικούς του κανόνες, διαμορφώνει τη σύγχρονη οπτική κουλτούρα και «ανεβοκατεβάζει» influencer. Τα αστέρια της βιομηχανίας του θεάματος, όπως και οι κοινοί θνητοί, το χρησιμοποιούν κατά κόρον, χτίζοντας μία δεύτερη καριέρα με εκατομμύρια οπαδούς και αστρονομικά ποσά.
3'

Έχουν εκατομμύρια διαδικτυακούς φίλους, «ακόλουθους» και οπαδούς που αδημονούν για την επόμενη ανάρτησή τους. Έχουν καταφέρει να χτίσουν το δικό τους πιστό κοινό στο Instagram, με όχημα φυσικά την αναγνωρισιμότητά τους.

Κάθε τους δημοσίευση συνοδεύεται απο ιλλιγιώδη ποσά. Είναι οι λεγόμενοι...influencers, οι επιδραστικοί χρήστες δηλαδή των μέσων μέσων κοινωνικής δικτύωσης, οι άνθρωποι που με μερικά «κλικ» αλλάζουν τους όρους του διαδικτυακού παιχνιδιού.

Οι διάσημοι που βγάζουν τα περισσότερα χρήματα στο Instagram -τη δημοφιλή εφαρμογή κοινωνικής δικτύωσης που «θεοποιεί» την εικόνα- είναι οι νέοι ρυθμιστές του επικοινωνιακού παιχνιδιού.

Εκατοντάδες αστέρια του θεάματος, του αθλητισμού και της μουσικής, δημιουργούν μία δεύτερη καριέρα στα social media και ανεβάζουν και ρίχνουν μετοχές κολοσσών με εντυπωσιακή ευκολία.

Ένα πρόσφατο περιστατικό με πρωταγωνιστή τον διεθνή άσο των γηπέδων Κριστιάνο Ρονάλντο, τον απόλυτο «βασιλιά» του Ιnstagram αυτή την περίοδο, περιγράφει ιδανικά το μέγεθος της επιρροής τους.

Η απόφαση του ποδοσφαιριστή να μετακινήσει δύο μπουκάλια Coca-Cola σε συνέντευξη Τύπου για το Euro 2020 συνέπεσε με την...εντυπωσιακή πτώση της μετοχής της εταιρείας.

Ο 36χρονος αρχηγός της εθνικής Πορτογαλίας εμφανίστηκε σε συνέντευξη Τύπου στη Βουδαπέστη. Όταν κάθισε, πήρε τα δύο μπουκάλια του αναψυκτικού που ήταν μπροστά του και τα έβαλε στην άκρη, ενώ στη συνέχεια έδειξε στους δημοσιογράφους ένα μπουκάλι νερό.

Μετά το περιστατικό, η τιμή της μετοχής της Coca-Cola καταποντίστηκε, ενώ η εμπορική αξία του κολοσσού διαμορφώθηκε από τα 242 στα 238 δισεκατομμύρια δολάρια, σύμφωνα με τον Guardian.

Η Coca-Cola, ένας από τους επίσημους χορηγούς του Euro, σχολίασε ότι «ο καθένας δικαιούται να έχει προτιμήσεις για το τι πίνει», όπως ότι υπάρχουν «διαφορετικά γούστα και ανάγκες».

Ο ποδοσφαιριστής-σταρ γνωρίζει φυσικά το μέγεθος της επιρροής του, και επωφελείται με τη σειρά του με πολλούς τρόπους, όπως είναι οι πληρωμένες αναρτήσεις που εμφανίζει κατά καιρούς στα εκατομμύρια των οπαδών του.

Σύμφωνα με την εταιρεία ανάλυσης διαδικτυακών δεδομένων Hopper HQ, ο Ρονάλντο κερδίζει τα περισσότερα από οποιονδήποτε άλλο influencer στο Instagram ανά χορηγία, κερδίζοντας κατά μέσο όρο 1,6 εκατομμύρια δολάρια κάθε φορά!

Η πρώτη δεκάδα περιλαμβάνει πολλές διασημότητες που είναι σε θέση να συγκεντρώσουν ιλιγγιώδη ποσά ,«πουλώντας ακριβά» την φήμη και το όνομά τους.

Ο ηθοποιός, παλαιστής και πρώην ποδοσφαιριστής Ντουέιν Τζόνσον είναι δεύτερος στη λίστα για φέτος, ενώ η Αμερικανίδα τραγουδίστρια και ηθοποιός Αριάνα Γκράντε είναι η πιο «ακριβοπληρωμένη» γυναίκα του καταλόγου.

Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Newsbomb.gr.

Διαβάστε επίσης:

Ραφήνα: Μέσος όρος τα 17 έτη στα 14 θετικά κρούσματα από την Ίο – Άλλα 12 σε καραντίνα στο νησί