Ιδιοκτήτης πιτσαρίας βρήκε στα σκουπίδια πελάτη την παραγγελία που δήθεν δεν έλαβε (vid)
Γνωρίζοντας πως η παραγγελία είχε αναχωρήσει κανονικά από την επιχείρισή του, πήγε και έψαξε τα σκουπίδια του πελάτη.
Οι υπηρεσίες παράδοσης φαγητού που υπάρχουν σε όλο τον κόσμο, κάνουν ότι περνάει από το χέρι τους, προκειμένου οι πελάτες να μένουν ικανοποιημένοι. Μόνο που κάποιοι το εκμεταλλεύονται αυτό, εις βάρος του πελάτη ή του ντελιβερά.
Διαβάστε περισσότερα στο gazzetta.gr