Νέα στοιχεία για τη συντριβή του Concorde της Air France

Αμφισβήτησε την επίσημη εκδοχή για τα αίτια της συντριβής του Concorde της Air France το 2000, ένας συνταξιούχος πιλότος, αυτόπτης μάρτυρας στο δυστύχημα.

Νέα στοιχεία για τη συντριβή του Concorde της Air France
1'

Ο Ζαν Κλοντ Σαμογιότ είναι ο πρώτος από μια σειρά αυτοπτών μαρτύρων, που επικαλείται ο βασικός κατηγορούμενος, η αμερικανική εταιρεία Continental Airlines, που θα εμφανιστούν αυτή την εβδομάδα ενώπιον του εφετείου, όπου εκδικάζεται η υπόθεση.

Στην πρωτοβάθμια δίκη, το 2010, το Ποινικό Δικαστήριο της Ποντουάζ κοντά στο Παρίσι, είχε αποφανθεί ότι ένα DC10, της Continental Airlines, είχε προκαλέσει το δυστύχημα που προκάλεσε 113 νεκρούς στις 25 Ιουλίου 2000 στην Γκονές (Βαλ ντ΄Ουάζ) επειδή έπεσε από αυτό μια μεταλλική λάμα στον διάδρομο απογείωσης του Concorde.

Ο κ. Σαμογιότ, πρώην πιλότος της Air France, εξήγησε ότι την ημέρα του δυστυχήματος, ήταν κυβερνήτης ενός αεροπλάνου που περίμενε να απογειωθεί για τη Βοστώνη στο αεροδρόμιο Ρουασί. Βρισκόταν σε θέση ουσιαστικά κάθετη προς τον διάδρομο, στον οποίο άρχιζε τη διαδικασία της απογείωσης το Concorde, που πιλοτάριζε ο φίλος και συνάδελφός του Κριστιάν Μαρτί.

Ο πρώην πιλότος εντόπισε το σημείο έναρξης της φωτιάς στο ύψος μιας λωρίδας που ονομάζεται "Sierra 6" και αναγνωρίζεται από τη σήμανση με λευκό χρώμα στο έδαφος.

Ένα σχέδιο της πίστας δείχνει ότι αυτό το σημείο έναρξης της φωτιάς βρίσκεται αρκετές εκατοντάδες μέτρα πριν το σημείο όπου έπεσε η λεπίδα.

Ροή Ειδήσεων Δημοφιλή