Το Squid Game γίνεται ριάλιτι και αναζητάει παίκτες - Ο νικητής κερδίζει 4,56 εκατομμύρια δολάρια
Το Netflix σχεδιάζει ριάλιτι εμπνευσμένο απο την επιτυχία του Squid Game με έπαθλο 4,56 εκατομμύρια δολάρια
Το Netflix στρατολογεί συμμετέχοντες για ένα τηλεοπτικό ριάλιτι εμπνευσμένο από τη δημοφιλέστερη σειρά όλων των εποχών, το Squid Game. Ωστόσο, δεν θα διακυβεύεται η ζωή ή ο θάνατος, όπως συμβαίνει στο νοτιοκορεατικό δυστοπικό δράμα.
Αντίθετα, 456 άνθρωποι από όλο τον κόσμο θα διαγωνιστούν σε παιχνίδια όπου «η χειρότερη εξέλιξη θα είναι να γυρίσουν σπίτι με άδεια χέρια» - χάνοντας ένα έπαθλο 4,56 εκατομμυρίων δολαρίων.
Το Netflix επιβεβαίωσε επίσης ότι η δημοφιλής σειρά θα επιστρέψει στις οθόνες των συνδρομητών του για δεύτερη σεζόν νωρίτερα αυτή την εβδομάδα. «Χρειάστηκαν 12 χρόνια για να δημιουργηθεί η πρώτη σεζόν του "Squid Game"πέρυσι. Αλλά χρειάστηκαν 12 ημέρες για να γίνει το "Squid Game" η πιο διάσημη σειρά του Netflix» γράφουν μεταξύ άλλων στην ανακοίνωση οι δημιουργοί του.
Την Τετάρτη, η πλατφόρμα ανακοίνωσε ότι η νέα σειρά 10 επεισοδίων με τίτλο «Squid Game: The Challenge» θα προσφέρει το «μεγαλύτερο καστ και το μεγαλύτερο χρηματικό έπαθλο στην ιστορία του ριάλιτι».
«Καθώς [οι παίκτες] ανταγωνίζονται μέσω μιας σειράς παιχνιδιών εμπνευσμένων από το αρχικό σόου - συν τις εκπληκτικές νέες προσθήκες, οι στρατηγικές, οι συμμαχίες και ο χαρακτήρας τους θα τεθούν σε δοκιμασία, ενώ οι ανταγωνιστές γύρω τους θα αποκλείονται», πρόσθεσε.
Οι παίκτες πρέπει να είναι τουλάχιστον 21 ετών. Πρέπει να μιλούν αγγλικά και να είναι διαθέσιμοι για πάνω από 4 εβδομάδες στις αρχές του 2023 για γυρίσματα. Ο αριθμός των 456 συμμετεχόντων είναι ένα νεύμα στη σειρά φαντασίας, η οποία περιλαμβάνει τον ίδιο αριθμό παικτών, με τον κύριο πρωταγωνιστή της Seong Gi-hun να αναφέρεται επίσης ως Πάικτης υπ'αριθμόν 456.
Η νοτιοκορεάτικη σειρά θρίλερ αφηγείται την ιστορία ανθρώπων που έχουν χρέη και διαγωνίζονται για ένα τεράστιο χρηματικό έπαθλο σε μια θανατηφόρα σειρά παιδικών παιχνιδιών. Κατέρριψε ρεκόρ ως η πιο δημοφιλής σειρά του Netflix όλων των εποχών και μεταδόθηκε από 111 εκατομμύρια χρήστες στις πρώτες 28 ημέρες κυκλοφορίας της.
Το Netflix αντιμετωπίζει έντονο ανταγωνισμό από μεγάλους ανταγωνιστές, αλλά επλήγη επίσης επειδή αύξησε τις τιμές, ενώ εγκατέλειψε τη Ρωσία. Τον Απρίλιο, αποκάλυψε μια απότομη πτώση των συνδρομητών και προειδοποίησε ότι εκατομμύρια άλλοι χρήστες πρόκειται να εγκαταλείψουν την υπηρεσία ροής.
Αυτό «εξαφάνισε» περισσότερα από 50 δισεκατομμύρια δολάρια από την αξία της εταιρείας, ενώ οι ειδικοί προειδοποιούν ότι κάνει κινήσεις για τη δυναμική επιστροφή του.