Καναδάς: Τηλεπικοινωνιακό μπλακάουτ «έπληξε» τη χώρα - Τι συνέβη

Tεράστια προβλήματα σε υπηρεσίες διαδικτύου και κινητής τηλεφωνίας αντιμετώπισαν εκατομμύρια πολίτες του Καναδά για δεύτερη φορά σε ένα χρόνο

Τηλεπικοινωνιακό μπλάκαουτ στον Καναδά
Τηλεπικοινωνιακό μπλάκαουτ στον Καναδά
ΑΡ
3'

Ο μεγαλύτερος πάροχος κινητής τηλεφωνίας και διαδικτύου του Καναδά υπέστη διακοπή λειτουργίας, με τα ΑΤΜ των τραπεζών και τις τηλεφωνικές γραμμές έκτακτης ανάγκης να επηρεάζονται. Οι κυβερνητικές λειτουργίες δέχθηκαν επίσης πλήγμα από το πρόβλημα των επικοινωνιών Rogers. Η εταιρεία λέει ότι εργάζεται γρήγορα για την επίλυση του προβλήματος σε εθνικό επίπεδο.

«Γνωρίζουμε πόσο σημαντικό είναι για τους πελάτες μας να παραμένουν συνδεδεμένοι», ανέφερε η εταιρεία σε δήλωση. Δεν είναι γνωστό τι προκάλεσε τη διακοπή, η οποία είναι η δεύτερη σε διάστημα 15 μηνών. Ξεκίνησε περίπου στις 04:30 τοπική ώρα. Η κίνηση στο Διαδίκτυο είχε πέσει περίπου στο 75% του κανονικού της επιπέδου μέχρι το πρωί της Παρασκευής, σύμφωνα με το NetBlocks, έναν οργανισμό παρακολούθησης του Διαδικτύου.

Ο Rogers είναι ο πάροχος κινητής τηλεφωνίας σχεδόν 11 εκατομμυρίων Καναδών, με μερίδιο στα πάντα, από το χόκεϊ μέχρι την καλωδιακή τηλεόραση. Το αστυνομικό τμήμα του Τορόντο έγραψε στο Twitter ότι ορισμένοι χρήστες κινητών τηλεφώνων αντιμετώπιζαν πρόβλημα να καλέσουν τις υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης, παρά το γεγονός ότι παρέμενε «πλήρως λειτουργικό».

«Εάν η κλήση συνδεθεί, παρακαλώ μείνετε στην κλήση όσο το δυνατόν περισσότερο», έγραψε, προσθέτοντας ότι όσοι δεν μπορούν να συνδεθούν θα πρέπει να καλέσουν ξανά. Η αστυνομία στην Οτάβα έγραψε στο Twitter: «Εάν η κλήση σας αποτύχει, δοκιμάστε ξανά ή καλέστε από σταθερό ή κινητό τηλέφωνο με άλλο πάροχο». Οι διακοπές έπληξαν επίσης τα γραφεία διαβατηρίων, τα δικαστήρια και τα συστήματα πληρωμών.

Οι εφημερεύοντες ιατρικοί υπάλληλοι του Δικτύου Υγείας του Scarborough, το οποίο λειτουργεί νοσοκομεία στο Τορόντο, κλήθηκαν να εργαστούν μέχρι να επιλυθεί το ζήτημα. Στην επαρχία του Κεμπέκ, ένα δικαστήριο του Μόντρεαλ καθυστέρησε τη δίκη του ατιμασμένου μεγιστάνα της μόδας Πίτερ Νάιγκαρντ, επειδή οι σωφρονιστικοί υπάλληλοι δεν μπόρεσαν να τον συνδέσουν με σύστημα τηλεδιάσκεψης.

Στις αστικές περιοχές, οι άνθρωποι συνέρρευσαν σε καφετέριες και μέρη με λειτουργικό Wi-Fi. «Υπάρχει πλήθος ανθρώπων εδώ με τους φορητούς υπολογιστές τους να δουλεύουν σκληρά, όπως θα έκαναν στο σπίτι, επειδή δεν έχουν καμία υπηρεσία στο σπίτι», δήλωσε στο Reuters ένας πελάτης των Starbucks στο Τορόντο.

Το απόγευμα της Παρασκευής, ο αντιπρόεδρος της Rogers είπε στο CBC ότι η εταιρεία εξακολουθεί να εργάζεται για να εντοπίσει τη «ριζική αιτία» του ζητήματος. «Δεν έχουμε ενημέρωση για το πότε θα επιλυθεί το πρόβλημα», δήλωσε ο Kye Prigg. «Δεν θα ήθελα να πω αν θα επιστρέψει πλήρως το διαδίκτυο σήμερα ή όχι», είπε, αρνούμενος επίσης να πει εάν ευθύνονται χάκερ του διαδικτύου.

Αυτή είναι η δεύτερη μεγάλη διακοπή λειτουργίας που επηρεάζει τον κολοσσό Rogers σε λίγο περισσότερο από ένα χρόνο. Τον περασμένο Απρίλιο, οι πελάτες ανέφεραν περιοδικές διακοπές κατά την προσπάθειά τους να αποκτήσουν πρόσβαση σε δεδομένα ή να πραγματοποιήσουν φωνητικές κλήσεις.

Ροή Ειδήσεων Δημοφιλή