Επιπλέον οκτώ προξενικές αρχές εντάσσονται στο myConsulLive

Από την Πέμπτη 14 Ιουλίου περιλαμβάνονται στην πλατφόρμα myConsulLive.gov.gr οι πρεσβείες της Ελλάδας σε Βηρυτό, Ελσίνκι, Ζάγκρεμπ, Ποντγκόριτσα, Σεράγεβο, Σιγκαπούρη, καθώς και το γραφείο συνδέσμου στην Πρίστινα και το γενικό προξενείο Βανκούβερ

Επιπλέον οκτώ προξενικές αρχές εντάσσονται στο myConsulLive
Υπενθυμίζεται ότι η εν λόγω υπηρεσία ξεκίνησε να εφαρμόζεται πιλοτικά τον Δεκέμβριο του 2020
INTIME NEWS
2'

Οκτώ επιπλέον προξενικές αρχές εντάσσονται στην υπηρεσία myConsulLive σύμφωνα με την ανακοίνωση των υπουργείων Εξωτερικών και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

Συγκεκριμένα, από σήμερα Πέμπτη 14 Ιουλίου περιλαμβάνονται στην πλατφόρμα myConsulLive.gov.gr οι πρεσβείες της Ελλάδας σε Βηρυτό, Ελσίνκι, Ζάγκρεμπ, Ποντγκόριτσα, Σεράγεβο, Σιγκαπούρη, καθώς επίσης και το γραφείο συνδέσμου στην Πρίστινα και το γενικό προξενείο Βανκούβερ. Με τον τρόπο αυτό, ακόμα περισσότεροι Έλληνες πολίτες, μόνιμοι κάτοικοι εξωτερικού και ομογενείς, θα μπορούν να εξυπηρετούνται από το ελληνικό Δημόσιο μέσω βιντεοκλήσης.

Με την ένταξη των νέων προξενείων στην υπηρεσία myConsulLive, η δυνατότητα εξυπηρέτησης με ψηφιακό ραντεβού παρέχεται συνολικά από 94 πρεσβείες και γενικά προξενεία της Ελλάδας σε 72 χώρες.

Οι προξενικές αρχές που υπάγονται στο πρόγραμμα, μπορούν να εξυπηρετούν μέσω βιντεοκλήσης αιτήματα για τις ακόλουθες διοικητικές πράξεις:

• Έκδοση πιστοποιητικού μονίμου κατοίκου εξωτερικού

• Βεβαίωση οικογενειακής κατάστασης ή γέννησης

• Βεβαίωση διαμονής

• Αντίγραφα ή αποσπάσματα ληξιαρχικών πράξεων

• Δήλωση δικαιούχου σύνταξης

• Υποβολή αιτήσεων ή δηλώσεων στην προξενική αρχή

Τα ραντεβού προγραμματίζονται μέσω της πλατφόρμας myConsulLive.gov.gr για συγκεκριμένη ημέρα και ώρα. Για την αυθεντικοποίηση του χρήστη είναι απαραίτητη η χρήση κωδικών Taxisnet, ενώ κατά την έναρξη της βιντεοκλήσης ο ενδιαφερόμενος ταυτοποιείται με την επίδειξη αστυνομικής ταυτότητας ή διαβατηρίου.

Υπενθυμίζεται ότι η εν λόγω υπηρεσία ξεκίνησε να εφαρμόζεται πιλοτικά τον Δεκέμβριο του 2020 με τη συνεργασία των υπουργών Εξωτερικών, Νίκου Δένδια και Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Κυριάκου Πιερρακάκη.

Ο σχεδιασμός και η υλοποίηση πραγματοποιήθηκε από την Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης, στο πρότυπο των αντίστοιχων υπηρεσιών ψηφιακών ραντεβού που παρέχουν τα ΚΕΠ, ο ΟΑΕΔ, η ΑΑΔΕ, ο eΕΦΚΑ, το Ελληνικό Κτηματολόγιο, ο Συνήγορος του Πολίτη και οι δήμοι (πιλοτικά ο Δήμος Χανίων).

Ροή Ειδήσεων Δημοφιλή