Μύκονος: Τουρίστες καταγγέλλουν το «χειρότερο εστιατόριο στην Ελλάδα» για λογαριασμό 560 δολαρίων

Αίσθηση προκαλεί η καταγγελία ενός ζεύγους Αμερικανών τουριστών στη χώρα μας,οι οποίοι ισχυρίστηκαν ότι ένα εστιατόριο στη Μύκονο τους χρέωσε 560 δολάρια ευρώ για τέσσερα ποτά και λίγα στρείδια.

Το ζεύγος Αμερικανών που κατήγγειλε το εστιατόριο στη Μύκονο
Το ζεύγος Αμερικανών που κατήγγειλε το εστιατόριο στη Μύκονο
4'

Ένα ζευγάρι από το Νιου Τζέρσεϊ είναι το τελευταίο που έπεσε θύμα ενός διαβόητου εστιατορίου στη Μύκονο, αφού χρεώθηκε με ένα υπέρογκο ποσό για μια πιατέλα με στρείδια, δύο μπύρες και δύο κοκτέιλ.

Η Θεοδώρα Μακόρμικ, 50 ετών καταγγέλλει ότι η ίδια και ο σύζυγός της πλήρωσαν 557 δολάρια για δώδεκα στρείδια και τέσσερα ποτά στο DK Oyster Bar της Μυκόνου, όπως γράφει σε δημοσίευμά της η Daily Mail.

Είπε ότι όταν παραπονέθηκαν για τον λογαριασμό, ένα τσούρμο απο «φουσκωτούς» σερβιτόρους τους περικύκλωσε εκφοβιστικά μέχρι που συμφώνησαν να πληρώσουν. Η καταγγελία τους σημειώνεται μια εβδομάδα μετά τα παράπονα ενός ζεύγους Καναδών που πλήρωσαν 410 δολάρια για μια μπύρα και ένα κοκτέιλ στο ίδιο εστιατόριο.

To κατάστημα στη Μύκονο

Ο ιδιοκτήτης του καταστήματος Δημήτριος Καλαμάρας, αποκάλεσε τους ανθρώπους που παραπονιούνται «wannabe influencers» που προσπαθούν να τραβήξουν την προσοχή. Μιλώντας στη βρετανική Sun, η Mακόρμικ εξιστόρησε την «περίεργη εμπειρία» και αποκάλεσε το εστιατόριο μια προφανή «απάτη» εκ των υστέρων. Είπε ότι περίμενε να πληρώσει περίπου 250 δολάρια για τα ποτά και το φαγητό, αλλά είναι η τελευταία από μια μακρά σειρά από άτυχους τουρίστες που έπεσε θύμα του εστιατορίου.

«Αισθάνομαι ανόητη γιατί συνήθως δεν υποκύπτω σε τέτοιου είδους απάτες», είπε η Αμερικανίδα στη The Sun, «Ήταν απλώς ένα κίνητρο της στιγμής. Δεν σχεδιάζαμε να φάμε εκεί, αλλά είδαμε την πινακίδα». Η Mακόρμικ είπε ότι εκείνη και ο σύζυγός της έψαχναν για ταξί πίσω στο ξενοδοχείο τους την τελευταία μέρα των ελληνικών διακοπών τους όταν είδαν το DK Oyster που έλεγε ότι μπορούσαν να καλέσουν ένα ταξί μέσα.

Οι μπύρες σε σχήμα...γυάλινης μπότας με θέα τη θάλασσα

«Είπα στον σύζυγό μου:«Α, γιατί δεν καλούμε ταξί ενώ πίνουμε ένα ποτό», είπε, «Αυτό ήταν το μεγάλο μου λάθος». Όταν ζήτησε ένα μενού κοκτέιλ, είπε ότι ο σερβιτόρος δεν το έφερε και αντ' αυτού ανέφερε δυνατά επιλογές ποτών.

Το ζευγάρι παρήγγειλε δύο μπύρες, δύο μαρτίνι και επίσης μια ντουζίνα στρείδια. «Ήταν η Μύκονος, ξέραμε ότι θα ήταν γελοίο. 250 μονό ευρώ, αυτό σκεφτόμασταν», είπε, «Όταν όμως πήραμε τον λογαριασμό ήταν γύρω στα 500 ευρώ». «Ο σύζυγός μου είπε, «πρέπει να έγινε λάθος». Είπε πως όταν παραπονέθηκαν, «μια ομάδα μεγαλόσωμων ανδρών» τους περικύκλωσε μέχρι που συμφώνησαν να πληρώσουν τον λογαριασμό. «Δεν έχουν γυναίκες σερβιτόρους», πρόσθεσε.

Είπα στον άντρα μου: «Είμαστε σε μια ξένη χώρα. Είναι γελοίο, αλλά προφανώς είναι κάποιου είδους απάτη. Θα πληρώσουμε και θα προσπαθήσουμε να συνεννοηθούμε με την εταιρεία της πιστωτικής μας κάρτας αργότερα». Είπε ότι το εστιατόριο είχε ξεκάθαρα ένα «περίεργο επιχειρηματικό μοντέλο», το οποίο ευδοκιμούσε «γδύνοντας τους τουρίστες και κάνοντας τους ανθρώπους δυστυχισμένους».

Η πιατέλα με τα στρείδια

Στο TripAdvisor αναφέρει η Daily Mail υπάρχουν πολλές κριτικές που προειδοποιούν τους επισκέπτες στη Μύκονο για τις υπερβολικά φουσκωμένες τιμές.

Ο Καλαμαράς - ιδιοκτήτης του διαβόητου μπαρ - υπερασπίστηκε το κατάστημά του, καθώς ανάλογες ιστορίες κάνουν το γύρο του κόσμου. Επέμεινε ότι το προσωπικό του προσφέρει τον κατάλογο και ότι υπάρχει ένας πίνακας με το μενού αναρτημένο στο εστιατόριο. Πρόσθεσε ότι δεν είναι ευθύνη του εστιατορίου να βεβαιωθεί ότι κάθε πελάτης με τη δέουσα επιμέλεια αποκτά το μενού εάν ανησυχεί για τον προϋπολογισμό του.

«Ο διαχειριστής μπορεί να βοηθήσει πριν κανείς παραγγείλει και καταναλώσει, όχι τη στιγμή που του ζητείται να πληρώσει τα χρεωθέντα ποσά. Δεν μπορώ να σταματήσω κάθε άτομο να μπαίνει στις εγκαταστάσεις μας και να εξηγήσω τη σημασία μιας τέτοιας πρακτικής».

Το TripAdvisor έχει τοποθετήσει μια προειδοποίηση στη σελίδα κριτικών του εστιατορίου, η οποία λέει: «Το Tripadvisor έχει ενημερωθεί για πρόσφατες αναφορές μέσων ή συμβάντα σχετικά με αυτήν την ιδιοκτησία, τα οποία ενδέχεται να μην αντικατοπτρίζονται σε κριτικές που βρέθηκαν σε αυτήν την καταχώριση»

Ροή Ειδήσεων Δημοφιλή