Κατάστημα στο Preston χρεώνει παραπάνω τους... αγενείς πελάτες
Αν είσαι ευγενικός με τους σερβιτόρους, τότε έχεις μια γενναία έκπτωση
Στην Βρετανία μια δημοφιλής έκφραση λέει «έχει αξία να είσαι ευγενικός». Ωστόσο, μια καφετέρια στο Preston το πήγε σε άλλο επίπεδο, διαμορφώνοντας τις τιμές του καταλόγου ανάλογα με τους τρόπους συμπεριφοράς των πελατών.
Η ασυνήθιστη πρακτική marketing συμβαίνει αυτή τη στιγμή στο Chaii Stop, στο Preston του Lancashire, όπου ο ιδιοκτήτης της επιχείρησης, Usman Hussain θέλησε να υπενθυμίσει στους ανθρώπους τη σημασία του Savoir vivre.
Διαβάστε τη συνέχεια στο gazzetta.gr