Balenciaga: Στην αντεπίθεση ο Κάνιε Γουέστ για τη διαφήμιση με παιδιά

Ο Κάνιε Γουέστ «καίει» τη Balenciaga για την πρόσφατη καμπάνια με τα σαδομαζοχιστικά αρκουδάκια στα χέρια παιδιών. 
Ο Κάνιε Γουέστ περνά στην αντεπίθεση για τον οίκο μόδας Balenciaga
Associated Press
5'

Ο οίκος Balenciaga είχε μεγάλους υποστηρικτές, μεταξύ των οποίων ήταν και ο Κάνιε Γουέστ. Ομως, η συνεργασία του ράπερ με τον οίκο μόδας Balenciaga διακόπηκε πριν από κάποιους μήνες. Τώρα, όμως, ο Κάνιε Γουέστ βρήκε την ευκαιρία να πάρει την «εκδίκησή του» λόγω της πρόσφατης καμπάνιας του brand με τα σαδομαζοχιστικά αρκουδάκια στα χέρια παιδιών.

Τι έκανε τώρα ο Κάνιε Γουέστ κόντρα στον οίκο μόδας Balenciaga; Κάλεσε τους συναδέλφους του να καταγγείλουν την εταιρεία, τονίζοντας πως πολλοί από τους σταρ δεν έχουν πάρει θέση για τη διαφήμιση στα social media, γιατί «ελέγχονται».

«Αυτό δείχνει απλώς ότι όλες οι διασημότητες ελέγχονται. Δεν βλέπετε διασημότητες να μιλάνε για την κατάσταση αυτή στην Balenciaga», είπε στο ΤΜΖ.

«Όλες εσείς, οι διασημότητες μην τους αφήσετε να σας επηρεάσουν με κανέναν τρόπο, γιατί ελέγχονται από τους ανθρώπους που επηρεάζουν πραγματικά τον κόσμο», πρόσθεσε και συμπλήρωσε: «Δεν υπηρετούν τον Θεό».

Ακόμη, ο ράπερ φρόντισε σε πρόσφατη εμφάνισή του να καλύψει το logo του brand στις μπότες του, με ένα αυτοκόλλητο που γράφει «YE24».

Κατέθεσε αγωγή ο οίκος μόδας Balenciaga

Ο οίκος Balenciaga κατέθεσε αγωγή κατά της North Six, την εταιρείας παραγωγής που διαχειριζόταν τα logistics για την αμφιλεγόμενη διαφημιστική της καμπάνια με παιδιά και τον σκηνογράφο Nicholas Des Jardins, ζητώντας αποζημίωση 25 εκατ. δολάρια.

Οι καμπάνιες του οίκου Balenciaga έδειχναν δύο μικρά κορίτσια να κρατούν λούτρινα ζωάκια ντυμένα με κάτι που θύμισε σε ορισμένους στολές BDSM. Την περασμένη εβδομάδα οι αμφιλεγόμενες καμπάνιες του οίκου τράβηξαν την προσοχή χρηστών του Twitter, οι οποίοι επέκριναν τον οίκο μόδας.

Η διαφήμιση για την Άνοιξη του 2023 του οίκου περιλαμβάνει στη φωτογράφιση και μια σελίδα από απόφαση του Ανώτατου Δικαστηρίου των ΗΠΑ που απαγορεύει την προβολή παιδικής πορνογραφίας.

Η North Six, από την πλευρά της επισημαίνει ότι δεν είχε αναλάβει την συγκεκριμένη διαφημιστική καμπάνια αλλά διαχειρίστηκε τα logistics για τη συλλογή Άνοιξη '23 με θέμα το office business.

Τα δικαστικά έγγραφα αναφέρουν ότι ο οίκος Balenciaga θέλει «να ζητήσει αποζημίωση για εκτεταμένες ζημιές που προκλήθηκαν σε σχέση με μια διαφημιστική καμπάνια, όπου ο οίκος Balenciaga προσέλαβε (την North Six) για την παραγωγή».

Η εταιρεία ισχυρίζεται ότι, χωρίς τη γνώση ή την άδειά της, οι κατηγορούμενοι «περιέλαβαν ορισμένα έγγραφα στις φωτογραφίες της εκστρατείας». Ο οίκος Balenciaga, ωστόσο δεν έχει κινηθεί νομικά κατά της Adidas, η οποία ήταν συνεργάτης σε μία από τις καμπάνιες.

«Μέλη του κοινού, συμπεριλαμβανομένων των ειδησεογραφικών μέσων, έχουν συνδέσει ψευδώς και φρικτά τον Balenciaga με το αποκρουστικό και βαθιά ανησυχητικό θέμα της δικαστικής απόφασης», αναφέρουν τα έγγραφα.

Ως αποτέλεσμα, οι κατηγορούμενοι ευθύνονται για «όλες τις ζημιές που προκύπτουν από αυτήν την ψευδή συσχέτιση». Αυτό περιλαμβάνει χρηματικές αποζημιώσεις ύψους 25 εκατ. δολαρίων.

Ο οίκος Balenciaga είχε ζητήσει συγγνώμη για την εκστρατεία και είπε ότι έχει λάβει το θέμα «πολύ σοβαρά».

Ο Ιταλός φωτογράφος Gabriele Galimberti, ο οποίος είχε αναλάβει να φωτογραφίσει τις καμπάνιες, είπε ότι δεν μπορούσε να σχολιάσει τις επιλογές του Balenciaga.

Τόνισε ότι «δεν είχε το δικαίωμα να επιλέξει με κανέναν τρόπο ούτε τα προϊόντα, ούτε τα μοντέλα, ούτε τον συνδυασμό τους. Ως φωτογράφος, μου ζητήθηκε μόνο και μόνο να απαθανατίσω τη δεδομένη σκηνή και να τραβήξω τις λήψεις σύμφωνα με το στιλ μου. Ως συνήθως, η διεύθυνση της καμπάνιας και των γυρισμάτων δεν είναι στα χέρια του φωτογράφου.»

Ο οίκος από την πλευρά του σε δήλωσή του ανέφερε πως «καταδικάζουμε σθεναρά την κακοποίηση παιδιών σε οποιαδήποτε μορφή». Ακολούθησε και μια ξεχωριστή δήλωση στην οποία ζητά εκ νέου συγγνώμη για τον τρόπο που εμφανίστηκαν τα παιδιά στις διαφημίσεις της εορταστικής καμπάνιας.

Υπενθυμίζεται ότι η υπόθεση ξεκίνησε πριν από λίγο καιρό, όταν ο ισπανικός οίκος μόδας παρουσίασε την εορταστική της καμπάνια «Toy Stories», την οποία τράβηξε ο φωτογράφος του National Geographic, Gabriele Galimberti.

Οι εικόνες αυτής της διαφημιστικής καμπάνιας μοιάζουν με το προηγούμενο έργο του Galimberti που παρουσιάζει παιδιά, τα οποία περιβάλλονται από τα παιχνίδια τους. Σε αυτή την περίπτωση, όμως, τα παιδιά φωτογραφήθηκαν κοντά σε ποτήρια κρασιού και άλλα αντικείμενα για ενήλικες, ενώ κρατούσαν βελούδινα αρκουδάκια ντυμένα με διχτυωτές μπλούζες και δερμάτινα λουριά.

Μετά το περιστατικό ακολούθησαν σφοδρές αντιδράσεις από χρήστες των social media.

Ακολουθήστε το Newsbomb και στο κανάλι μας στο YouTube

Σχετικές ειδήσεις

Balenciaga: Μήνυση για την καμπάνια - Σάλος για τη διαφήμιση με παιδιά

Balenciaga: Σάλος με διαφήμιση - Γιατί ζητεί συγγνώμη ο οίκος μόδας

Αποχώρησε από το Twitter ο οίκος μόδας Balenciaga