Αυτές είναι οι θρυλικές θεάσεις UFO που προβληματίζουν τους ειδικούς - «Όλα ήταν... μπαλόνια»
Πληθαίνουν οι αναφορές των διεθνών ΜΜΕ στα ΑΤΙΑ - Ποιες είναι όμως οι πιο γνωστές θεάσεις UFO που ακόμα προβληματίζουν τους ειδικούς; - Πώς εξηγούνται
Στις πέντε θρυλικές θεάσεις UFO που εξακολουθούν να προβληματίζουν τους ειδικούς αναφέρετε άρθρο της βρετανικής εφημερίδας Daily Mail.
Με αφορμή την πρόσφατη κατάρριψη αγνώστων ιπτάμενων αντικειμένων που στη συνέχεια ταυτοποιήθηκαν ως κατασκοπευτικά μπαλόνια αλλά και το άρθρο του Politicoμε τίτλο «Έχουμε ένα πραγματικό πρόβλημα με τα UFO. Και δεν είναι τα μπαλόνια» το ενδιαφέρον σχετικά με το τι συμβαίνει... εκεί έξω έχει επιστρέψει.
Τις θεωρίες αυτές ήρθε να ενισχύσει και ο διευθυντής της μονάδας UFO του Πενταγώνου και ο πρώην Πρόεδρος του Τμήματος Αστρονομίας του Χάρβαρντ συνέγραψαν έγγραφο που αναφέρει ότι «μητρικά σκάφη» εξωγήινων θα μπορούσαν να πετούν μέσω του ηλιακού μας συστήματος.
Ακολουθούν οι πέντε θρυλικές θεάσεις UFO μαζί με μια εξήγηση του τι συνέβαινε πραγματικά:
The Gorman Dogfight, 1948
Το 1948, ένας βετεράνος πιλότος του Β' Παγκοσμίου Πολέμου είχε μια συνάντηση 27 ολόκληρων λεπτών με μια λευκή σφαίρα πάνω από το Fargo, στη Βόρεια Ντακότα.
Ο Τζορτζ Γκόρμαν είπε σε μια τοπική εφημερίδα: «Δεν έχω ξαναδεί κάτι παρόμοιο. Αν κάποιος άλλος είχε αναφέρει κάτι τέτοιο θα πίστευα ότι ήταν τρελός ».
Το περιστατικό καταγράφηκε στο Project Blue Book, μια προσπάθεια της κυβέρνησης των ΗΠΑ να αναλύσει και να τεκμηριώσει πρώιμες θεάσεις UFO.
Ο Έντουαρντ Ρούπελτ ήταν ο άνθρωπος τότε που ηγήθηκε του προγράμματος Project Blue Book της Πολεμικής Αεροπορίας των ΗΠΑ και στην πραγματικότητα πρότεινε τη χρήση του όρου UFO.
Ο 25χρονος Γκόρμαν, ήταν πρώην πιλότος μαχητικών και πετούσε με ένα P-51 Mustang.
Ενώ πετούσε μόνος του για πρακτική νυχτερινής πτήσης, είδε αυτό που αρχικά νόμιζε ότι ήταν τα πίσω φώτα ενός άλλου αεροσκάφους.
Για το περιστατικό ανέφερε τότε: «Ήταν ένα αντικείμενο περίπου έξι έως οκτώ ίντσες σε διάμετρο, λευκό και ασαφές σχήμα. Τα φώτα του αναβόσβηναν. Καθώς πλησίασα, ωστόσο, το φως ξαφνικά έγινε σταθερό και έκανε μια απότομη κίνηση».
Ο Γκόρμαν προσπάθησε να χτυπήσει πάνω του, είπε, περιγράφοντας το αντικείμενο ως «δίσκο», αλλά είπε ότι τον απέφυγε σε ταχύτητες πάνω από 600 μίλια/ώρα.
Και πρόσθεσε: «Μια φορά, όταν το αντικείμενο ερχόταν κατά μέτωπο, κράτησα το αεροπλάνο μου στραμμένο ακριβώς πάνω του. Το αντικείμενο πλησίασε τόσο πολύ που έσκυψα άθελά το κεφάλι μου γιατί νόμιζα ότι ένα τρακάρισμα ήταν αναπόφευκτο».
Δύο ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας και ένας άλλος πιλότος επιβεβαίωσαν την ιστορία του. Ο Γκόρμαν συνέχισε την υπηρεσία του, χωρίς να μιλήσει ποτέ δημόσια για την εμπειρία του με τα UFO.
Οι ερευνητές της Πολεμικής Αεροπορίας κατέληξαν επίσημα στο συμπέρασμα ότι επρόκειτο για συνάντηση με μετεωρολογικό μπαλόνι.
Παρατηρήσεις στο Αεροδρομίου της Ουάσιγκτον, 1942
Τον Ιούλιο του 1942, τα ραντάρ στο Air Routing and Traffic Control Center (ARTC) στην Ουάσιγκτον έπιασαν επτά στόχους — κινούμενοι πιο γρήγορα από οποιοδήποτε αεροσκάφος της περιόδου.
Το ραντάρ του ελεγκτή εναέριας κυκλοφορίας Edward Nugent έδειξε ότι τα αντικείμενα βρίσκονταν 15 μίλια νότια-νοτιοδυτικά της Ουάσιγκτον DC.
Τα αεροσκάφη αυτά στη συνέχεια ανακατεύτηκαν και μερικοί παρατηρητές ισχυρίστηκαν ότι είδαν φώτα στον ουρανό, με έναν πιλότο να περιγράφει τέσσερις λευκές λάμψεις που ταξίδευαν 1.000 πόδια κάτω από αυτόν και πολύ γρήγορα για να τα κυνηγήσουν.
Το περιστατικό έγινε πρωτοσέλιδα σε όλη την Αμερική και μια εσπευσμένα συγκληθείσα συνέντευξη Τύπου εξήγησε ότι οι ανατροπές του ραντάρ είχαν προκληθεί από απότομες εναλλαγές της θερμοκρασίας.
Ο θάνατος του λοχαγού Thomas Mantell, 1958
Ένα άγνωστο ιπτάμενο αντικείμενο εντοπίστηκε από χειριστές του πύργου ελέγχου στην αεροπορική βάση Godman στο Κεντάκι.
Ζητήθηκε από τον πλοίαρχο Thomas Mantell να το ερευνήσει ενώ πιλόταρε το P-51 Mustang του, αναφέροντας: «Φαίνεται να είναι ένα μεταλλικό αντικείμενο ή πιθανώς η αντανάκλαση του ήλιου από ένα μεταλλικό αντικείμενο και είναι τεράστιου μεγέθους».
Ο Mantell είπε στους χειριστές ότι πετούσε ψηλότερα για να ρίξουν μια πιο προσεκτική ματιά, αλλά μετά σταμάτησε να επικοινωνεί. Τα συντρίμμια του αεροσκάφους του βρέθηκαν κοντά στο Φράνκλιν του Κεντάκι.
Οι ειδικοί ανέφεραν μετά ότι πιστεύεται πως ο θάνατος του Mantell σχετιζόταν με ένα αερόστατο Skyhook — που πετούσε πάνω από το Ναυτικό των ΗΠΑ και έχει διάμετρο 20 πόδια.
Τα μπαλόνια χρησιμοποιήθηκαν για ατμοσφαιρική έρευνα, ιδιαίτερα για συνεχείς μετεωρολογικές παρατηρήσεις σε μεγάλα υψόμετρα.
Καθώς έφτασε τα 100.000 πόδια, το Skyhook επεκτάθηκε σε τεράστια διάμετρο 70 πόδια και ύψος 100 πόδια.
Ιπτάμενος δίσκος πάνω από την Αλάσκα, 1997
Οι ντόπιοι κάλεσαν την αστυνομία στο Fairbanks της Αλάσκας αφού εντόπισαν κάτι πραγματικά απόκοσμο στον ουρανό - έναν δίσκο 300 ποδιών που φαινόταν μεγαλύτερο από έναν πλανήτη.
Το αντικείμενο - σύμφωνα με όσα έγιναν τότε γνωστά - παρέμεινε ορατό όλη τη νύχτα.
Ωστόσο, σύμφωνα με τους ειδικούς αυτό που είχαν δει οι πολίτες της Αλάσκας εκείνο το βράδυ δεν ήταν επισκέπτες από το διάστημα, αλλά ένα πρόγραμμα της NASA που χρησιμοποιούσε ένα μπαλόνι για να λάβει δεδομένα σχετικά με τη συγκέντρωση και το βάρος των αερίων της στρατόσφαιρας κατά την ανατολή του ηλίου.
Το αερόστατο Observations of the Middle Stratosphere (OMS) εκτοξεύτηκε στις 8 Ιουλίου 1997 και σύμφωνα με τις εξηγήσεις οι ντόπιοι που το είδαν το μπέρδεψαν με UFO.
Κόκκινα φώτα στον ουρανό, 1952
Ένα ενημερωτικό έγγραφο της CIA που ετοιμάστηκε τον Αύγουστο του 1952 αποκάλυψε πώς ο καπετάνιος Ρούπελτ, ο οποίος ηγήθηκε του έργου της αμερικανικής Πολεμικής Αεροπορίας για το κυνήγι UFO-Blue Book, κλήθηκε το σούρουπο για να ερευνήσει την εμφάνιση κόκκινων φώτων στον ουρανό.
Οι παρατηρητές ακόμη και με κιάλια, δεν μπορούσαν να καταλάβουν τι ήταν το αντικείμενο, έτσι ένας πιλότος F-94 στάλθηκε για έρευνα - διαπιστώνοντας ότι ήταν ένα σύμπλεγμα τριών μπαλονιών Skyhook.
Τηλεφωνικές αναφορές περιέγραψαν τα αντικείμενα ως κινούμενους «δίσκους» διαφορετικών σχημάτων και χρωμάτων, μερικά από τα οποία «κυκλοφόρησαν» γύρω από τους παρατηρητές.
Ωστόσο το προσωπικό του αεροδρομίου αρνήθηκε να πιστέψει ότι τα αντικείμενα ήταν πραγματικά μπαλόνια, παρά την επίσημη αναφορά.
Το Politico μιλάει για UFO και στελέχη του Πενταγώνου για «μητρικά σκάφη» εξωγήινων στη Γη
Η προσήλωση της κοινής γνώμης και των ΜΜΕ στα πρόσφατα αγνώστου ιπτάμενα αντικείμενα που κατέρριψαν οι ΗΠΑ – παραβλέπει σύμφωνα με το Politico - ένα πολύ πιο σοβαρό πρόβλημα με αεροσκάφη προηγμένης τεχνολογίας που δεν μπορούμε να εξηγήσουμε.
Σύμφωνα με όσα αναφέρει στο Politico o Ράιαν Γκρέιβς, πρώην πιλότος και μηχανικός μαχητικών αεροσκαφών του Πολεμικού Ναυτικού, που προεδρεύει της Επιτροπής Ενσωμάτωσης & Επικοινωνίας UAP του Αμερικανικού Ινστιτούτου Αεροναυτικής και Αστροναυτικής: «αρχικά, τα αντικείμενα που εμφανίζονταν στα πρόσφατα αναβαθμισμένα ραντάρ μας υποθέταμε ότι ήταν σφάλματα λογισμικού. Στη συνέχεια, όμως, αρχίσαμε να συσχετίζουμε τα ευρήματα με πολλαπλά συστήματα επιτήρησης, συμπεριλαμβανομένων αισθητήρων υπέρυθρης ακτινοβολίας. Αυτά που "βλεπαμε" δεν ήταν απλά μπαλόνια. Τα μη αναγνωρισμένα εναέρια φαινόμενα (UAP) επιτάχυναν με ταχύτητες έως και 1 Mach, της ταχύτητας του ήχου. Μπορούσαν να κρατήσουν τη θέση τους ακίνητα παρά τους ανέμους ενώ δεν είχαν κανένα ορατό μέσο ανύψωσης, επιφάνειες ελέγχου ή πρόωσης — με άλλα λόγια τίποτα που να μοιάζει με κανονικό αεροσκάφος με φτερά, πτερύγια ή κινητήρες. Είμαι επίσημα εκπαιδευμένος μηχανικός, αλλά η τεχνολογία που επέδειξαν ξεπερνούσε αυτά που ξέρουμε».
Και πρόσθεσε: «Μετά από όσα έχουμε καταγράψει δεν είχαμε άλλη επιλογή από το να υποβάλουμε μια αναφορά ασφάλειας, ελπίζοντας ότι κάτι θα μπορούσε να γίνει πριν να είναι πολύ αργά».
Σε άλλο δημοσίευα, και συγκεκριμένα της Daily Mail ο επικεφαλής του κυβερνητικού γραφείου UFO των ΗΠΑ αναφέρει – σε έγγραφό του - ότι «μητρικά σκάφη» εξωγήινων θα μπορούσαν να πετούν μέσω του ηλιακού μας συστήματος και να στέλνουν ανιχνευτές στη Γη σε ένα νέο επιστημονικό έγγραφο.
Το άρθρο έξι σελίδων, με τίτλο «Φυσικοί περιορισμοί σε μη αναγνωρισμένα εναέρια φαινόμενα», συντάχθηκε από τον Δρ. Σον Κίρκπατρικ, τον διευθυντή της μονάδας UFO του Πενταγώνου και τον καθηγητή Avi Loeb πρώην πρόεδρο του τμήματος Αστρονομίας του Χάρβαρντ.
Ο Loeb είναι επίσης ο ιδρυτής του Galileo Project, το οποίο στοχεύει να χρησιμοποιήσει τηλεσκόπια υψηλής ανάλυσης και αλγόριθμους τεχνητής νοημοσύνης για να εντοπίσει και να φωτογραφίσει UFO γύρω από τη Γη.
Στο άρθρο, ο επιστήμονας και ο κορυφαίος αξιωματούχος των υπηρεσιών πληροφοριών αναφέρουν ότι οι εξωγήινοι μπορεί να έχουν στείλει εδώ και πολύ καιρό ένα σκάφος «μητρικού πλοίου» στον γαλαξία μας, με τη δυνατότητα να εκτοξεύει τους δικούς του μικρότερους ανιχνευτές για να επισκεφτεί... ενδιαφέροντες πλανήτες - συμπεριλαμβανομένης και της Γης.
«Ένα τεχνητό διαστρικό αντικείμενο θα μπορούσε ενδεχομένως να είναι ένα μητρικό σκάφος που απελευθερώνει πολλούς μικρούς ανιχνευτές κατά τη διάρκεια της κοντινής του διέλευσης στη Γη, μια επιχειρησιακή κατασκευή που δεν είναι πολύ διαφορετική από τις αποστολές της NASA», έγραψαν οι Loeb και Κίρκπατρικ.
Προσθέτουν δε ότι τα τρέχοντα τηλεσκόπια, όπως το διαστημικό τηλεσκόπιο James Webb, θα έχαναν τέτοια μικρά αντικείμενα.