Το «κόλπο» των σούπερ μάρκετ με τα λαχανικά και το γάλα: Γιατί σε οδηγούν να ψωνίζεις περισσότερο
Τα σούπερ μάρκετ έχουν μελετήσει και τελειοποιήσει τις τεχνικές έτσι ώστε να κάνουν τον καταναλωτή να προχωρήσει σε αγορές, ακόμη κι όταν δεν τις έχει ανάγκη.
Τίποτα δεν γίνεται τυχαία στον μαγικό κόσμο των σούπερ μάρκετ. Όλα είναι μελετημένα και βασίζονται στη λεπτομέρεια, την ανάλυση, αλλά και τη χειραγώγηση των προτύπων συμπεριφοράς των πελατών. Με αυτόν τον τρόπο, γεννιέται μια «συμβιωτική σχέση» μεταξύ του καταναλωτή και της αγοράς, στην οποία και οι δύο επηρεάζονται από τον τρόπο που συμπεριφέρεται ο άλλος.
Διαβάστε περισσότερα στο gazzetta