ΗΠΑ: Η Barbie κερδίζει τον Batman και γίνεται η πιο κερδοφόρα ταινία της Warner Bros
Την Τρίτη η ταινία "Barbie" ξεπέρασε τα 537 εκατομμύρια δολάρια, καθιστώντας την την πιο κερδοφόρα εγχώρια ταινία της Warner Bros. Discovery
στην 100χρονη ιστορία της.
Η ταινία ξεπέρασε τον τίτλο του "Σκοτεινού Ιππότη" του Κρίστοφερ Νόλαν, που απέφερε 536 εκατομμύρια δολάρια το 2008, όπως αναφέρει το cnbc.
Η συνεργασία μεταξύ της σκηνοθέτιδας Γκρέτα Γκέρβιγκ, της Mattel
και της Warner Bros. έχει συγκεντρώσει περισσότερα από 1,2 δισεκατομμύρια δολάρια στο παγκόσμιο box office από την κυκλοφορία της στις 21 Ιουλίου.
Είναι η πρώτη ταινία δισεκατομμυρίων δολαρίων για τη νεοσύστατη Warner Bros. Discovery, αποτέλεσμα της συγχώνευσης των Warner Media και Discover το 2022, και μόλις η δεύτερη ταινία που θα κυκλοφορήσει το 2023. Η Universal
"The Super Mario Bros. Movie" ξεπέρασε τα 1,3 δισεκατομμύρια δολάρια από την πρεμιέρα της τον Απρίλιο.
Η επιτυχία της "Barbie" έρχεται σε μια εποχή που οι ταινίες με προϋπολογισμό blockbuster δυσκολεύονται να συνδεθούν με το κινηματογραφικό κοινό.
Μαζί με την τελευταία ταινία του Νόλαν "Oppenheimer", η οποία έχει συγκεντρώσει περισσότερα από 250 εκατομμύρια δολάρια σε εγχώριο επίπεδο, η "Barbie" αποδεικνύει ότι οι θεατές εξακολουθούν να ενδιαφέρονται να αφήσουν τους καναπέδες τους για ποιοτικές ταινίες και μοναδικές κοινές εμπειρίες.
Η ταινία με πρωταγωνίστρια τη Μάργκοτ Ρόμπι ανήλθε στο νούμερο ένα στο box office από την πρεμιέρα της και βρίσκεται σε καλό δρόμο για να γίνει η ταινία με τα υψηλότερα έσοδα της χρονιάς.
Οι αναλυτές του box office αναμένουν ότι η "Barbie" θα συνεχίσει να συγκεντρώνει εισπράξεις τις επόμενες εβδομάδες, καθώς αντιμετωπίζει περιορισμένο ανταγωνισμό από νέες κυκλοφορίες και καβαλάει το κύμα της δημοσιότητας.