Tζόαν Κόλινς: Το λεοπάρ μαγιό που συγκέντρωσε πολλά «like» - Τι αποκάλυψε η 90χρονη σταρ

Η Τζόαν Κόλινς μπορεί να είναι ένα διαχρονικό είδωλο της μόδας και της τηλεόρασης, αλλά δεν ντύνεται πάντα από μεγάλους οίκους όπως αποκάλυψε.
H Tζόαν Κόλινς
ΑΡ
3'

Η Τζόαν Κόλινς μπορεί να είναι ένα διαχρονικό είδωλο της μόδας, αλλά φροντίζει να μην υπερβαίνει τον προϋπολογισμό της στα ψώνια. Σε μια νέα συνέντευξη που παραχώρησε στους Sunday Times, η 90χρονη ηθοποιός αποκάλυψε ότι «δεν είναι αντίθετη να αγοράζει πράγματα στο Target».

«Λατρεύω την Target», ομολόγησε η Κόλινς και μοιράστηκε ποια ήταν η πιο πρόσφατη αγορά της από την αλυσίδα λιανικής των ΗΠΑ που λειτουργεί εκπτωτικά πολυκαταστήματα. «Ένα μαγιό από δέρμα λεοπάρ, το οποίο φωτογράφισα στο Instagram», είπε στο πρακτορείο, προσθέτοντας ότι κόστισε μόλις 28 δολάρια. «Έλαβε τόσα πολλά likes - όλοι νόμιζαν ότι ήταν Dolce», είπε η σταρ της Δυναστείας για το μαγιό.


Μέρος της εκτίμησής της για τις αγορές με χαμηλό προϋπολογισμό μπορεί να οφείλεται στο γεγονός ότι πλέον δεν παίρνει ούτε τα μισά από τα δωρεάν προϊόντα που κάποιος θα υπέθετε ότι παίρει Αρνήθηκε ότι έλαβε μια πληθώρα δώρων όταν ρωτήθηκε, αλλά αποκάλυψε μερικά από τα δωρεάν αντικείμενα που έχει συγκεντρώσει όλα αυτά τα χρόνια.

«Α, όταν έκανα τη Δυναστεία πήγαινα στο Παρίσι μερικές φορές, για τον Dior. Ήξερα πολύ καλά τον [Τζάνι] Βερσάτσε. Μου χάρισε πολλά όμορφα πράγματα που έχω ακόμα», είπε, απαριθμώντας μερικά από τα υπέροχα δώρα που έλαβε από τον Ιταλό ιδρυτή του οίκου μόδας. «Ένα μαύρο δερμάτινο μπουφάν καλυμμένο με μεγάλα χρυσά νομίσματα. Μια crossover φούστα με έναν τεράστιο κεντημένο δράκο πάνω, που έχω ακόμα. Πολλά μπουφάν, τα οποία έχω»

Αναλογιζόμενη αν θέλει να καθαρίσει την ντουλάπα της, η Κόλινς πρόσθεσε: «Ξέρεις, λένε ότι αν έχεις κάτι και δεν το έχεις φορέσει για ένα χρόνο, να το ξεφορτωθείς; Δεν πιστεύω σε αυτό». Η νικήτρια της Χρυσής Σφαίρας είχε προηγουμένως ξεκαθαρίσει τις απόψεις της για τα πράγματα που κατά τη γνώμη της είναι και δεν είναι στη μόδα. Το 2019, είπε στη Vogue ότι πίστευε ότι το να φοράει τζιν είναι «τραγικό».

«Ελπίζω πραγματικά ότι οι άνθρωποι θα αρχίσουν να ξοδεύουν περισσότερα χρήματα για ρούχα, γιατί κανείς δεν ντύνεται όμορφα πια. Το βρίσκω πολύ λυπηρό, γιατί θα είναι το τέλος των γυναικών να αγοράζουν κομψά ρούχα στα καταστήματα. Όλοι θα καταλήξουν με τζιν και μπλουζάκια, κάτι που νομίζω ότι είναι τραγικό».

Αναλύοντας την αντίθεσή της στο πιο casual ντύσιμο, η Collins είπε: «Μισώ τα τζιν. Τα μισώ, δεν είναι τόσο κολακευτικά. Ούτε με ενδιαφέρουν τα μπλουζάκια με λογότυπα», είπε στο πρακτορείο. «Μου αρέσει να είμαι άνετη, αλλά θέλω να είμαι και κομψή. Δεν ταιριάζω πραγματικά με τον τρόπο ζωής του Λος Άντζελες γιατί όλοι είναι με μπλουζάκια και τζιν και δεν μου αρέσει αυτή η εμφάνιση».

Σε μία μεγάλη αντίφαση, η Κόλινς ξεκίνησε τη δική της σειρά τζιν με τον επιχειρηματία Philip Green στις αρχές της δεκαετίας του 1980. Όμως, όπως έγραψε σε ένα δοκίμιο για την Daily Mail το 2010, ξεκίνησε τη γραμμή επειδή «τα τζιν σχεδιαστών δεν ήταν τόσο συνηθισμένα» εκείνη την εποχή. «Νόμιζα ότι θα ήταν ενδιαφέρον», εξήγησε.