«Έλιωσαν» τα παγωτά στην Ευρώπη λόγω καιρού - Κατακόρυφη πτώση στις πωλήσεις

Οι πωλήσεις παγωτού μειώθηκαν απότομα αυτό το καλοκαίρι εν μέρει λόγω των κακών καιρικών συνθηκών λένε κολοσσοί του κλάδου
Έπεσαν οι πωλήσεις παγωτού λόγω βροχερού καιρού
Α.Ρ
2'

Οι πωλήσεις παγωτού μειώθηκαν αυτό το καλοκαίρι εν μέρει λόγω των κακών καιρικών συνθηκών, λέει η Unilever, κατασκευάστρια των Ben & Jerry's και Magnum. Ο κολοσσός, ο οποίος κατέχει άλλες γνωστές επωνυμίες όπως το σαπούνι Dove και η Hellmann's, είπε ότι το γεγονός οτι πελάτες του έσπευσαν σε φθηνότερες εναλλακτικές λύσεις είχε επίσης πλήξει τις πωλήσεις του.

Με βάση τον όγκο, οι πωλήσεις των παγωτών της Unilever μειώθηκαν κατά 10% το καλοκαίρι, κυρίως λόγω της κακοκαιρίας στην Ευρώπη και της επιλογής φθηνότερων προϊόντων από τους καταναλωτές. Αυτό αντισταθμίστηκ εωστόσο από την αύξηση των τιμών κατά περισσότερο από 8%, που σημαίνει ότι τα έσοδα σε αυτό το τμήμα της επιχείρησης μειώθηκαν μόνο κατά περίπου 3%.

Κατά τα άλλα, η κρίση κόστους ζωής φάνηκε να έχει πλήξει τον όμιλο, με τις πωλήσεις ειδών όπως οι κύβοι μετοχών Knorr να μειώνονται καθώς οι πελάτες στράφηκαν σε φθηνότερες μάρκες.

Ωστόσο, οι μάρκες ομορφιάς και προσωπικής φροντίδας του, όπως το Dove και το Vaseline, αντιστάθηκαν στην τάση, με τις πωλήσεις να αυξάνονται κατακόρυφα. Όπως και άλλες εταιρείες καταναλωτικών αγαθών, η Unilever έχει αντιμετωπίσει επικρίσεις καθώς ανέβασε τις τιμές τα τελευταία χρόνια απολαμβάνοντας υψηλότερα κέρδη.

Το τρίμηνο έως τον Σεπτέμβριο, οι τιμές σε ολόκληρη την επιχείρηση αυξήθηκαν κατά 5,8% ενώ ο όγκος των πωλήσεων μειώθηκε κατά 0,6%, που σημαίνει ότι οι καταναλωτές πλήρωσαν περισσότερα χρήματα για λιγότερα προϊόντα.

Ωστόσο, η Unilever απέρριψε την κριτική, λέγοντας νωρίτερα αυτό το έτος ότι αντιμετώπισε υψηλότερο κόστος εισροών και ότι δεν «κερδοσκοπούσε με κανέναν τρόπο».

Τα έσοδα του ομίλου αυξήθηκαν κατά 5,2% τους τρεις μήνες έως τον Σεπτέμβριο. Ωστόσο, ο επικεφαλής της εταιρείας Hein Schumacher παραδέχτηκε ότι θα μπορούσε να τα είχε πάει καλύτερα και παρουσίασε ένα σχέδιο για την επιτάχυνση της ανάπτυξης. Την ίδια στιγμή, ο κλάδος των καταναλωτικών αγαθών παλεύει περισσότερο από δύο χρόνια με την εκτίναξη του κόστους, καθώς τα πάντα, από το ηλιέλαιο και τη ναυτιλία μέχρι τη συσκευασία και την ηλεκτρική ενέργεια, έγιναν ακριβότερα κατά τη διάρκεια της πανδημίας.

BBC