Σάρον Στόουν για το «Βασικό Ένστικτο»: «Ήταν ένα τρομακτικό ταξίδι που με μεταμόρφωσε»

Η Σάρον Στόουν αναφέρθηκε στην εμπειρία των γυρισμάτων του «Βασικού Ενστίκτου» και των άλλων ερωτικών θρίλερ της δεκαετίας του '90 που καθόρισαν την καριέρα της στο Χόλιγουντ.
Η Σάρον Στόουν
ΑΡ
3'

Η Σάρον Στόουν εξομολογήθηκε ότι τα γυρίσματα του «Βασικού Ενστίκτου» ήταν ένα «τρομακτικό ταξίδι», που απαιτούσε να κοιτάξει τα «σκοτεινά μέρη» του εαυτού της, αλλά όταν το κάνει κανείς, αποκτά τεράστια αυτοπεποίθηση, τόνισε η γνωστή ηθοποιός στο PEOPLE αναφερόμενη στους άβολους ρόλους.

Μιλώντας για το ανανεωμένο ενδιαφέρον του κοινού για το είδος της ταινίας στο VultureFest, η 65χρονη ηθοποιός είπε στο PEOPLE ότι η δημιουργία του Βασικού Ενστίκτου ήταν μια «τρομακτική» διαδικασία που την οδήγησε να εξετάσει τον εαυτό της με πολλές φορές άβολους τρόπους. Η ταινία, στην οποία πρωταγωνιστούν επίσης οι Mάικλ Νταγκλας και Τζιν Τρίπλχορν, πυροδότησε διαμάχη όταν κυκλοφόρησε για πρώτη φορά το 1992 λόγω των σεξουαλικών σκηνών της.

«Πρέπει να αντιμετωπίσεις ολόκληρο τον εαυτό σου και αυτό είναι ένα τρομακτικό ταξίδι», παραδέχτηκε. «Αλλά μόλις το κάνεις, φεύγεις με τεράστια αυτοπεποίθηση γιατί πρέπει να κοιτάξεις το σύνολο του εαυτού σου, μέρη του εαυτού σου που δεν θα χρειαζόταν ποτέ να σκάψεις βαθιά και να κοιτάξεις, τρομακτικά μέρη, σκοτεινά σημεία, ανησυχητικά μέρη. Αλλά όταν το κάνεις αυτό, αποκτάς αρκετή αυτοπεποίθηση γιατί έχεις κοιτάξει πραγματικά στον σκοτεινό καθρέφτη».

Η Στόουν είπε ότι ήταν «διασκεδαστικό» να βλέπεις το είδος να αναβιώνει περισσότερα από 30 χρόνια αργότερα. «Νομίζω ότι αρέσει στους ανθρώπους. Είναι διασκεδαστικό και συναρπαστικό και είναι σέξι. Θέλω να πω, τι συμβαίνει;» είπε.

Η Στόουν είπε ότι η διαδικασία της αναδρομής στο παρελθόν της για να γράψει τα απομνημονεύματά της το 2021 με τίτλο «The Beauty of Living Twice» όπου αφηγείται οδυνηρά παιδικά τραύματα - ήταν εξίσου ενδοσκοπική. «Ήταν πολύ απελευθερωτικό γιατί είναι το ίδιο πράγμα», εξήγησε. «Πρέπει να καθίσεις και να γράψεις την αλήθεια και να μην ανησυχείς για το πώς νιώθουν οι άλλοι γι' αυτήν»

Συνέχισε, «Νομίζω ότι όταν το κάνεις αυτό, δεν μπορείς να συνεχίσεις να λες όμορφες αλήθειες. Πρέπει να αντιμετωπίσεις τις δικές σου, τη δική σου πραγματικότητα και αλήθεια. Και αυτό ήταν χρήσιμο. Αυτό είναι πάντα χρήσιμο» Κατά τη διάρκεια μιας συζήτησης στο πάνελ του VultureFest με τον κριτικό κινηματογράφου Jerry Saltz, η Στόουν μίλησε επίσης για το νέο πάθος της για τη ζωγραφική και την εκπληκτική στιγμή που την ενέπνευσε να πιάσει ένα πινέλο.

Η σταρ του «Casino» θυμήθηκε ότι υπέστη μια κρίση μετά από αναισθησία για ριζικό σωλήνα. Αποφάσισε να συνεχίσει τη διαδικασία, έτσι ο οδοντίατρος προσπάθησε να της αποσπάσει την προσοχή συζητώντας τη δουλειά της στις φυλακές διδάσκοντας συγχώρεση.

H Στόουν είπε ότι ήταν εντυπωσιακό να ακούει τη μαρτυρία του οδοντιάτρου και τη βοήθησε να συνειδητοποιήσει ότι θα μπορούσε να συγχωρεθεί για τα δικά της λάθη - συμπεριλαμβανομένων των αστοχιών της ως μητέρα. Το 2004, έχασε την επιμέλεια του γιου που μοιράστηκε με τον τότε σύζυγό της Φιλ Μπρονστάιν. Νωρίτερα φέτος, αποκάλυψε στο podcast Table for Two με τον Bruce Bozzi ότι ο δικαστής της υπόθεσης έκανε υποθέσεις σχετικά με την ανατροφή της λόγω της σύντομης γυμνής σκηνής της στο «Βασικό Ένστικτο».

Το απλό μάθημα της συγχώρεσης έδωσε στη Στόουν μια νέα οπτική. «Αλλαξε πραγματικά τη ζωή μου», εξήγησε. «Άλλαξε τη ζωή μου για τα πάντα, έμελλε να γίνω το καλύτερό μου υπό τις συνθήκες που βρισκόμουν. Και έτσι κατέληξα να ζωγραφίζω». Τώρα, η Στόουν ζωγραφίζει καθημερινά και μάλιστα δείχνει δημόσια τη δουλειά της. «Αγόρασα αληθινά πινέλα και άρχισα να ανακτώ τον έλεγχό μου, τις κινήσεις των πινέλων μου», είπε στην Art Newspaper τον Μάρτιο. «Ζωγράφιζα και ζωγράφιζα και ζωγράφιζα, και ξαναβρήκα τον εαυτό μου. Ξαναβρήκα την καρδιά μου. Ξαναβρήκα το κέντρο μου."