Κιμ Καρντάσιαν: Γιατί βρέθηκε στο στόχαστρο της Greenpeace - «Χρησιμοποιείς το κλίμα για κέρδος»

Η Greenpeace κατηγορεί την Κιμ Καρντάσιαν ότι χλευάζει την κλιματική κρίση για να προωθήσει το νέο της προϊόν και να πλουτίσει. Πώς ξεκίνησε ο «πόλεμος» μεταξύ τους

H Kιμ Καρντάσιαν
H Kιμ Καρντάσιαν
ΑΡ
3'

Η Κιμ Kαρντάσιαν κυκλοφόρησε ένα βίντεο για το νέο της εσώρουχο Skims, το οποίο αναφέρει την κλιματική κρίση και η φιλανθρωπική οργάνωση Greenpeace την κατηγόρησε ότι «χρησιμοποιούσε τους παγετώνες που λιώνουν και την άνοδο της στάθμης της θάλασσας» για να βελτιώσει τα περιθώρια κέρδους της και ότι «χλευάζει ένα ζήτημα που καταστρέφει εκατομμύρια ζωές».

Στο προωθητικό βίντεο, η 43χρονη λέει: «Η στάθμη της θάλασσας ανεβαίνει. Τα στρώματα πάγου συρρικνώνονται. Δεν είμαι επιστήμονας, αλλά πιστεύω ότι ο καθένας μπορεί να χρησιμοποιήσει το σύνολο των δεξιοτήτων του για να κάνει το ρόλο του. Γι' αυτό παρουσιάζω ένα ολοκαίνουργιο σουτιέν με ενσωματωμένες θηλές, οπότε όσο ζέστη και, θα δείχνετε πάντα σαν να κάνει κρύο».

Η Skims λέει ότι δωρίζει το 10% των εσόδων από τις πωλήσεις του σουτιέν στο 1% For The Planet - έναν διεθνή οργανισμό του οποίου τα μέλη συνεισφέρουν τουλάχιστον το 1% των ετήσιων εσόδων τους σε περιβαλλοντικούς σκοπούς. Αλλά το προϊόν έχει προκαλέσει κριτική από την Greenpeace, η οποία κατηγόρησε την Kαρντάσιαν ότι «ειρωνεύεται την κλιματική κρίση».

https://www.instagram.com/p/Czv_V12t7Yg/?utm_source=ig_embed&utm_campaign=loading

Σε μια ανάρτηση στο Instagram, με τίτλο «Το "πράσινο ξέπλυμα" εξηγείται - ακτιβιστές για το κλίμα εναντίον της Κιμ Καρντάσιαν», η φιλανθρωπική οργάνωση είπε ότι η σταρ του ριάλιτι «επιλέγει τη γλώσσα των ακτιβιστών για το κλίμα για να προωθήσει ένα πλαστικό προϊόν από πετροχημικά». Περιέγραψε τη διαφήμιση ως «προφανή περίπτωση greenwashing», υποστηρίζοντας ότι το προϊόν διατίθεται στην αγορά για να φαίνεται πιο φιλικό προς το περιβάλλον από ό,τι στην πραγματικότητα»

Η Greenpeace πρόσθεσε «Χρειαζόμαστε απεγνωσμένα παγκόσμια σύμβολα όπως η Kιμ Καρντάσιαν για να υπερασπιστούν τον αγώνα κατά της κλιματικής αλλαγής. Δυστυχώς δεν συμβαίνει αυτό εδώ . Η διαφήμιση «διαιωνίζει το επιβλαβές σύστημα που βασίζεται στο κέρδος που επιταχύνει την κλιματική κρίση», δήλωσε η Greenpeace.

Η φιλανθρωπική οργάνωση υποστήριξε επίσης ότι η διαφήμιση αποσπά την προσοχή από πιο «πιο αποτελεσματικές ενέργειες», όπως η προτεινόμενη Παγκόσμια Συνθήκη του ΟΗΕ για τα πλαστικά. Αυτή την εβδομάδα, διαπραγματευτές από όλο τον κόσμο συγκεντρώθηκαν στο Ναϊρόμπι, την πρωτεύουσα της Κένυας για συνομιλίες για τη θέσπιση της διεθνούς συνθήκης ορόσημο για την καταπολέμηση της πλαστικής ρύπανσης.

Οι καταστροφικές επιπτώσεις της πλαστικής ρύπανσης στα οικοσυστήματα, το κλίμα, την οικονομία και την υγεία κοστίζουν έως και 600 δισεκατομμύρια δολάρια κάθε χρόνο, σύμφωνα με τον ΟΗΕ. Η παραγωγή πλαστικών αναμένεται να διπλασιαστεί τα επόμενα 20 χρόνια εάν δεν ληφθούν μέτρα, πρόσθεσε.Το Sky News επικοινώνησε με τον Skims για περαιτέρω σχόλια.

Ροή Ειδήσεων Δημοφιλή