Έλον Μασκ: «Θα καταθέσουμε θερμοπυρηνική αγωγή ενάντια σε όσους μας επιτίθενται»
Ο Έλον Μασκ είπε ότι θα καταθέσει μία«θερμοπυρηνική αγωγή» κατά της εταιρείας παρακολούθησης των μέσων ενημέρωσης, Media Matters και άλλων, αφού μεγάλες αμερικανικές εταιρείες διέκοψαν τις διαφημίσεις τους στον ιστότοπό του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης λόγω ανησυχιών για αντισημιτισμό.
Η Media Matters δήλωσε νωρίτερα αυτή την εβδομάδα ότι διαπίστωσε ότι οι εταιρικές διαφημίσεις των IBM, Apple, Oracle και Comcast's Xfinity τοποθετούνταν παράλληλα με αντισημιτικό περιεχόμενο, συμπεριλαμβανομένν σχολίων που επαινούσαν τον Αδόλφο Χίτλερ και τους Ναζί. Αυτό οδήγησε σε μια σειρά από μεγάλα ονόματα της τεχνολογίας και των μέσων ενημέρωσης που ανακοίνωσαν ότι θα αποσύρουν τις διαφημίσεις τους. Ανάμεσά τους οι Warner Brothers, Paramount και Disney.
«Το δεύτερο δικαστήριο ανοίγει τη Δευτέρα, η X Corp θα καταθέσει θερμοπυρηνική αγωγή κατά της Media Matters και ΟΛΩΝ εκείνων που επλάκησαν σε αυτή τη δόλια επίθεση στην εταιρεία μας», είπε ο Μασκ σε μια ανάρτηση στο X, παλαιότερα γνωστό ως Twitter.
Ο Μασκ συμφώνησε την Τετάρτη (15.11) με μια ανάρτηση στο X ότι ψευδώς ισχυριζόταν ότι οι Εβραίοι υποδαυλίζουν μίσος εναντίον των λευκών, λέγοντας ότι ο χρήστης, ο οποίος αναφέρθηκε στη θεωρία συνωμοσίας «μεγάλης αντικατάστασης», έλεγε «την πραγματική αλήθεια».
«Αυτή την εβδομάδα το Media Matters for America δημοσίευσε μια ιστορία που παρερμηνεύει εντελώς την πραγματική εμπειρία στο X, σε μια άλλη προσπάθεια να υπονομεύσει την ελευθερία του λόγου και να παραπλανήσει τους διαφημιστές», ανέφερε μια δήλωση που δημοσιεύτηκε από τον Μασκ.
«Πάνω από όλα το X εργάζεται για την προστασία του δικαιώματος του κοινού στην ελευθερία του λόγου. Αλλά για να είναι πραγματικά ελεύθερος ο λόγος, πρέπει επίσης να έχουμε την ελευθερία να βλέπουμε ή να ακούμε πράγματα που μερικοί άνθρωποι μπορεί να θεωρούν απαράδεκτα», πρόσθεσε.
Δεν αναφέρθηκε στην οργή γύρω από το tweet του, αλλά έχει προηγουμένως αρνηθεί ότι είναι αντισημιτικό. Ο Μασκ συνέχισε να αρνείται τα ευρήματα της Media Matters. Η Apple ήταν ένας από τους μεγαλύτερους διαφημιστές του X και ξόδεψε έως και 100 εκατομμύρια δολάρια ετησίως από τον Νοέμβριο του 2022 όταν ο Μασκ το αγόρασε, ανέφερε το Bloomberg.
Έκτοτε, υπήρξε μια τάση πτώσης των διαφημιστών και μείωσης των αριθμών χρηστών – ενώ ο Mασκ εισήγαγε ένα σύστημα επί πληρωμή, υποστηρίζοντας ότι στόχευε τα spam bots στον ιστότοπο. Ο Λευκός Οίκος συμμετείχε στην κατακραυγή κατά του tweet του Μασκ την Παρασκευή, κάνοντας λόγο για «απεχθή προώθηση αντισημιτικού και ρατσιστικού μίσους».