Σάλος με τον Έλον Μασκ: «Φέσωσε» φούρνο με 16.000 δολάρια - Πλήρωσε όταν το θέμα πήρε διαστάσεις

Ο Έλον Μασκ παρήγγγειλε πίτες αξίας 16.000 δολαρίων, ακύρωσε την παραγγελία και αναγκάστηκε να πληρώσει το χρέος όταν το περιστατικό έγινε αντιληπτό

H ιδιοκτήτρια του φούρνου στην Καλιφόρνια με τον Έλον Μάσκ
H ιδιοκτήτρια του φούρνου στην Καλιφόρνια με τον Έλον Μάσκ
3'

Ένα αρτοποιείο στην Καλιφόρνια που ισχυρίστηκε ότι η Tesla δεν πλήρωσε μια παραγγελία ύψους χιλιάδων δολαρίων είπε ότι ο εκκρεμής λογαριασμός «τακτοποιήθηκε» . Ο δισεκατομμυριούχος Έλον Μασκ υποσχέθηκε να «ρυθμίσει το θέμα» μετά την κάλυψη του συμβάντος στον Τύπο.

Η εταιρεία Tesla του Μασκ είχε παραιτηθεί από την παραγγελία για 4.000 μίνι πίτες από το Giving Pies, ένα αρτοποιείο στο Σαν Χοσέ στην κεντρική Καλιφόρνια, δήλωσε η ιδιοκτήτρια του αρτοποιείου Voahangy Rasetarinera στον λογαριασμό της καφετέριας στο Instagram πριν από πέντε ημέρες.

Σε ένα email στον Guardian, η Rasetarinera επιβεβαίωσε: «Η Tesla μόλις πλήρωσε τα 2.000 δολάρια που χρωστούσε». Ο Μασκ απάντησε στην ιστορία της στο X, πρώην Twitter, δηλώνοντας: «Μόλις έμαθα για αυτό. Θα αποκαταστήσω τα πράγματα με το αρτοποιείο»

https://www.instagram.com/p/C3nIH9Tr6Jj/

Το περιστατικό συνέβη αφού το αρτοποιείο έλαβε μια παραγγελία της τελευταίας στιγμής για 2.000 πίτες από την Tesla την Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου – ένα απροσδόκητο «δώρο» 6.000 δολαρίων για τη μικρή επιχείρηση, ανέφερε η KTVU. Η Tesla διπλασίασε την παραγγελία σε 4.000 πίτες πριν ακυρώσει τελικά την παραγγελία χωρίς να πληρώσει, επιβεβαίωσε η ιδιοκτήτρια.

Στην ανάρτησή της στο Instagram, η Rasetarinera είπε οτι για να τακτοποιήσει την παραγγελία της Τesla έπρεπε να απορρίψει άλλες παραγγελίες catering για τον «Μήνα Μαύρης Ιστορίας», να αγοράσει επιπλέον προμήθειες και να προετοιμάσει το προσωπικό της για ένα «απαιτητικό πρόγραμμα παραγωγής» για το οποίο δεν αποζημιώθηκε.

«Για μένα, ήταν σαφές ότι η εταιρική κουλτούρα της Tesla έδινε προτεραιότητα στην ευκολία έναντι της λογοδοσίας, αγνοώντας τα προς το ζην ιδιοκτητών μικρών επιχειρήσεων όπως εγώ», είπε. «Αυτή η εμπειρία χρησιμεύει ως μια έντονη υπενθύμιση της ευπάθειας που αντιμετωπίζουν οι μικρές επιχειρήσεις όταν συναλλάσσονται με μεγαλύτερες εταιρείες. Παρά τις καλύτερες προσπάθειές μας να τηρήσουμε τις δεσμεύσεις μας και να παρέχουμε ποιοτικές υπηρεσίες, συχνά παραμένουμε στο έλεος των αποφάσεων που λαμβάνονται σε εταιρικές αίθουσες συσκέψεων».

https://www.instagram.com/p/C2yz80tuZMy/

Μετά την κάλυψη του περιστατικού από τα μέσα ενημέρωσης, το Giving Pies έχει δει μια εισροή υποστήριξης από όλο τον κόσμο, σύμφωνα με αναφορές από το NBC Bay Area. Το Σαββατοκύριακο, εκατοντάδες πελάτες έκαναν ουρά στο κατάστημα για να αγοράσουν πίτες. Η Rasetarinera είπε ότι ήταν κάτι παραπάνω απο ενθουσιασμένη από την ανταπόκριση. Στην αρχική της ανάρτηση στο Instagram, είπε ότι το περιστατικό της επέτρεψε να σκεφτεί το ταξίδι της ως ιδιοκτήτρια επιχείρησης.

«Καθώς περνούσα αυτή τη δοκιμασία, θυμήθηκα την ανθεκτικότητα και την αποφασιστικότητα που με ώθησαν να προχωρήσω ως μαύρη γυναίκα επιχειρηματίας», είπε. «Αν και οι ενέργειες της Tesla μπορεί να έχουν προκαλέσει προσωρινές αποτυχίες, δεν θα με αποτρέψουν από το να επιδιώξω το πάθος μου και να υπηρετήσω την κοινότητά μου με ακεραιότητα και υπερηφάνεια».

Ροή Ειδήσεων Δημοφιλή