Μόνικα Λεβίνσκι: Δείτε πώς είναι σήμερα η πέτρα του σκανδάλου με τον Μπιλ Κλίντον
H Μόνικα Λεβίνσκι όπως δεν την έχουμε ξαναδεί- για τον οίκο βιώσιμης μόδας Reformation.
H Μόνικα Λεβίνσκι φωτογραφήθηκε για τον οίκο βιώσιμης μόδας Reformation. Η πρώην ασκούμενη του Λευκού Οίκου αποκάλυψε τι την κινητοποίησε να γίνει το πρόσωπο της καμπάνιας της Reformation για τα ρούχα εργασίας «You’ve Got The Power», στέλνοντας παράλληλα ένα μήνυμα σε όλες τις γυναίκες στις ΗΠΑ: Να ψηφίσουν στις επόμενες εκλογές.
Η Μόνικα Λεβίνσκι είπε ότι θέλει να προτρέψει τους Αμερικανούς ψηφοφόρους να πάνε στις κάλπες να ψηφίσουν, ξεπερνώντας την «απογοήτευση» που τυχόν αισθάνονται, αλλά και την «απάθεια» για τα τεκταινόμενα, στην οποία πολλοί από αυτούς έχουν περιέλθει.
Την ίδια ώρα, φωτογραφήθηκε με μια σειρά από υπέροχα σύνολα -ένα λινό σύνολο από τη συλλογή Moya του brand, ένα μακρύ, πλεκτό, μαύρο φόρεμα, αλλά και μια μαύρη δερμάτινη καμπαρντίνα.
«Είδαμε στις δημοσκοπήσεις ότι η απογοήτευση των ψηφοφόρων έχει αυξηθεί, όπως και η απάθεια» δήλωσε η Λεβίνσκι στη διευθύντρια του «Elle» για θέματα μόδας, Βερονίκ Χάιλαντ. «Πρέπει να υπενθυμίζουμε ο ένας στον άλλον ότι δεν μπορούμε να αφήσουμε αυτό να μπει εμπόδιο στην ανάγκη να ψηφίσουμε, ότι έτσι χρησιμοποιούμε τη φωνή μας. Εκεί βρίσκεται η δύναμή μας».
Άλλα εντυπωσιακά κομμάτια που παρουσίασε η Μόνικα Λεβίνσκι περιλαμβάνουν ένα ασπρόμαυρο φόρεμα και ένα κρεμ, χαλαρό, κλασικό πόλο, συνδυασμένο με μια μαύρη φούστα sylvie.
Παράλληλα, στο αφιέρωμα, η Μόνικα Λεβίνσκι φωτογραφίζεται σε διάφορες πόζες, που προβάλλουν τη σύγχρονη, δυναμική και γεμάτη αυτοπεποίθηση γυναίκα: σε μία εμφανίζεται με τα χέρια της διπλωμένα, ενώ σε μια άλλη κάθεται σε μια καρέκλα με τα πόδια σταυρωμένα.
Η Reformation περιγράφει τη νέα της συλλογή ως «δυνατές σιλουέτες, καλαίσθητη ραπτική», σε συνδυασμό με τις χαρακτηριστικές βιώσιμες ίνες της, ως έναν τρόπο «να υπενθυμίζει στις γυναίκες ότι έχουν τη δύναμη».Η Λόρεν Κόαν, επικεφαλής του δημιουργικού γραφείου της Reformation, θεώρησε πως η Μόνικα Λεβίνσκι θα ήταν το τέλειο πρόσωπο για την καμπάνια του brand με επίκεντρο την ψήφο «You’ve Got The Power» για τα ρούχα εργασίας, την οποία χαρακτήρισε «κισμέτ».
Η Λεβίνσκι, από την πλευρά της, είπε ότι είχε κάποιον δισταγμό να εμφανιστεί μπροστά στην κάμερα, αλλά η Reformation φρόντισε γι’ αυτό και προσέλαβε έναν προπονητή κίνησης για να την κάνει να νιώσει άνετα.
«Δεν ξέρω εάν αυτό θα ακουστεί τετριμμένο» είπε η Μόνικα Λεβίνσκι, «αλλά νομίζω ότι ένας τρόπος με τον οποίο οι γυναίκες μπορούν να νιώσουν πιο δυνατές είναι να αναγνωρίσουν τα σημεία στα οποία μπορεί να χρειάζονται περισσότερη βοήθεια και να ζητήσουν αυτή τη βοήθεια».