Apple: Ανακοίνωσε επίσημα ότι δεν πρόκειται να κατασκευάσει ηλεκτρικό αυτοκίνητο
Η Apple εγκαταλείπει επίσημα τις προσπάθειές της να κατασκευάσει ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο, σύμφωνα με πληροφορίες του Bloomberg
Πολλά από τα μέλη της ομάδας- η οποία ονομάστηκε Ομάδα Ειδικών Έργων- που εργάζονταν στο συγκεκριμένο πρότζεκτ θα μετακινηθούν στο τμήμα τεχνητής νοημοσύνης της εταιρείας. Ορισμένοι ωστόσο, θα βρεθούν αντιμέτωποι με απολύσεις. Η Ομάδα Ειδικών Έργων ήταν μέρος του Project Titan του διευθύνοντα συμβούλου της Apple, Τιμ Κουκ, αναφέρει το ertnews.br
«Πρόκειται για μια έξυπνη και πολυαναμενόμενη απόφαση», δήλωσε στο BBC ο Ρέι Γουάνγκ, ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας συμβούλων Constellation Research που εδρεύει στη Σίλικον Βάλεϊ.
«Η ζήτηση της αγοράς για ηλεκτρικά αυτοκίνητα δεν υπάρχει και η τεχνητή νοημοσύνη είναι εκεί που βρίσκεται όλη η δράση», πρόσθεσε.
Η ερευνητική εταιρεία Counterpoint τόνισε ότι η απόφαση ελήφθη καθώς η αγορά τεχνητής νοημοσύνης στα ηλεκτρονικά είδη ευρείας κατανάλωσης αυξάνεται ραγδαία.
«Τα προκαταρκτικά στοιχεία δείχνουν ότι οι αποστολές έξυπνων τηλεφώνων με τεχνητή νοημοσύνη θα ξεπεράσουν τις 100 εκατομμύρια μονάδες το 2024», δήλωσε ο ανώτερος αναλυτής της εταιρείας, Ίβαν Λαμ.
Η Counterpoint προβλέπει ότι ο αριθμός αυτός θα μπορούσε να ξεπεράσει τα 500 εκατομμύρια μέχρι το 2027. Η ζήτηση για ηλεκτρικά οχήματα μειώθηκε τον τελευταίο μήνα καθώς το κόστος δανεισμού παραμένει υψηλό, γεγονός που έχει κάνει την αγορά όλο και πιο ανταγωνιστική καθώς οι μεγάλοι παίκτες προσπαθούν να κερδίσουν πελάτες.
Τους τελευταίους μήνες, η Ford και η General Motors ανέβαλαν τα σχέδια για επέκταση της παραγωγής ηλεκτρικών οχημάτων. Την περασμένη εβδομάδα, η εταιρεία κατασκευής ηλεκτρικών φορτηγών Rivian ανακοίνωσε ότι θα μειώσει το εργατικό της δυναμικό κατά 10% και δήλωσε ότι δεν θα αυξήσει την παραγωγή των οχημάτων της φέτος.
Τον Ιανουάριο, η Tesla προειδοποίησε ότι η αύξηση των πωλήσεών της θα ήταν χαμηλότερη φέτος από ό,τι το 2023. Η εταιρεία, της οποίας ηγείται ο δισεκατομμυριούχος Ίλον Μασκ, μειώνει τις τιμές σε βασικές αγορές σε όλο τον κόσμο, συμπεριλαμβανομένης της Ευρώπης και της Κίνας, καθώς αντιμετωπίζει σκληρό ανταγωνισμό από κινέζικες εταιρίες όπως η BYD.