Ναυάγιο στην Ιαπωνία: Επτά νεκροί από βύθιση δεξαμενόπλοιου εν μέσω θαλασσοταραχής
Δύο ναυτικοί αγνοούνται ακόμη μετά το ναυάγιο νοτιοκορεατικού δεξαμενόπλοιου στα ανοικτά της Ιαπωνίας, ενώ επτά είναι οι νεκροί
Επτά άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους, μετά την ανατροπή ενός νοτιοκορεατικού δεξαμενόπλοιου ανοιχτά της Ιαπωνίας, ανακοίνωσε η ακτοφυλακή το απόγευμα της Τετάρτης. Οι αρχές είπαν ότι ένα μέλος του ενδεκαμελούς πληρώματος ήταν ζωντανό και περιέγραψαν την κατάσταση ενός άλλου ως άγνωστη. Νωρίτερα, οι αρχές δήλωσαν ότι και οι εννέα επιβαίνοντες ήταν σε «άγνωστη κατάσταση».
Η ακτοφυλακή εξακολουθεί να αναζητά δύο ακόμη άτομα που επέβαιναν στο δεξαμενόπλοιο με χημικά, το οποίο αναποδογύρισε αφού ανέφερε πρόβλημα εν μέσω άγριας θαλασσοταραχής. Η ακτοφυλακή είπε ότι έλαβε κλήση κινδύνου από το δεξαμενόπλοιο χημικών Keoyoung Sun που ανέφερε ότι πήρε κλίση ενώ αναζητούσε καταφύγιο από τις καιρικές συνθήκες κοντά στο νησί Mutsure της Ιαπωνίας. Το νησί βρίσκεται ακριβώς έξω από το νοτιοδυτικό άκρο του κύριου νησιού Χονσού της Ιαπωνίας, περίπου 1.000 χιλιόμετρα (620 μίλια) από το Τόκιο.
Το πλοίο ανατράπηκε ολοσχερώς τη στιγμή που οι διασώστες έφτασαν στο σημείο, είπε η ακτοφυλακή. Πλάνα στο δίκτυο NHK έδειξαν το πλοίο εντελώς ανάποδα και μια φουρτουνιασμένη θάλασσα και το κόκκινο κύτος του πλοίου που αναποδογύρισε.
Το πλοίο είχε έναν Νοτιοκορεάτη καπετάνιο και στο πλήρωμά του ήταν ένας ακόμη Νοτιοκορεάτης υπήκοος, ένας Κινέζος και οκτώ Ινδονήσιοι, σύμφωνα με την ακτοφυλακή. Το δεξαμενόπλοιο μετέφερε 980 τόνους ακρυλικού οξέος, δήλωσαν αξιωματούχοι. Δεν έχει εντοπιστεί διαρροή και οι υπεύθυνοι μελετούν ποια μέτρα προστασίας του περιβάλλοντος μπορεί να χρειαστούν σε περίπτωση που υπάρξει διαρροή.
Το ακρυλικό οξύ χρησιμοποιείται σε πλαστικά, ρητίνες και επιστρώσεις και μπορεί να ερεθίσει το δέρμα, τα μάτια και τους βλεννογόνους, σύμφωνα με την Υπηρεσία Προστασίας του Περιβάλλοντος των ΗΠΑ. Δεν έγιναν αμέσως γνωστές άλλες λεπτομέρειες, συμπεριλαμβανομένου του τρόπου ανατροπής του πλοίου.
Σύμφωνα με τα δεδομένα του εξειδικευμένου ιστοτόπου VesselFinder, πρόκειται για δεξαμενόπλοιο μεταφοράς χημικών προϊόντων ή/και υδρογονανθράκων που ναυπηγήθηκε το 1996 κι έχει μήκος 69 μέτρων. Η εταιρεία που διαχειρίζεται το πλοίο δεν θέλησε να κάνει κανένα σχόλιο.