Συνθετικά καύσιμα μόνο για λεφτάδες - Τι αποκαλύπτει «γκουρού» της αυτοκινητοβιομηχανίας
Η κατασκευάστρια εταιρεία υπεραυτοκινήτων Bugatti θα συνεχίσει να κατασκευάζει βενζινοκίνητα αυτοκίνητα μακροπρόθεσμα, με τον Mate Rimac, διευθύνοντα σύμβουλο της μητρικής εταιρείας Rimac της γαλλικής μάρκας, να υποδηλώνει ότι θα μπορούσε να φτάσει ακόμη και στην κατασκευή σταθμών συνθετικών καυσίμων στα σπίτια των πάμπλουτων πελατών της.
Ερωτηθείς στο πρόσφατο FT Future of the Car Summit στο Λονδίνο, ο Rimac δήλωσε ότι οι βενζινοκινητήρες ήρθαν για να μείνουν για την Bugatti, ξεκινώντας από την αντικατάσταση της Bugatti Chiron που θα παρουσιαστεί στις 20 Ιουνίου. «Δεν βλέπω κανέναν λόγο να μην τους κατασκευάζουμε μετά το 2035, έχουμε αναπτύξει έναν εντελώς νέο κινητήρα και θέλουμε να χρησιμοποιούμε αυτόν τον κινητήρα για αρκετό καιρό», δήλωσε.
«Διάβασα τους κανονισμούς και δεν βλέπω λόγο για τον οποίο θα ήταν αδύνατο. Oι τίτλοι λένε ότι τα αυτοκίνητα με κινητήρα εσωτερικής καύσης θα απαγορευτούν από το 2035, αλλά διαβάζετε τα ψιλά γράμματα και δεν το λέει αυτό πουθενά - μπορείτε ακόμα να τα κατασκευάσετε, αλλά μπορεί να υπάρξουν κάποιες κυρώσεις».
Το αποκλειστικό καθεστώς της Bugatti σημαίνει ότι οι ιδιοκτήτες της μπορούν να πληρώσουν τις επιπλέον επιβαρύνσεις που μπορεί να επιβαρύνουν τις μάρκες χαμηλού όγκου και να χρηματοδοτήσουν νέες λύσεις για το ζήτημα της μεγαλύτερης περιβαλλοντικής βιωσιμότητας. «Θα μπορούσαν να φτιαχτούν ακόμη και μερικά όμορφα πρατήρια καυσίμων Bugatti για τα σπίτια των ιδιοκτητών, χρησιμοποιώντας συνθετικά καύσιμα», συνέχισε.