Μαρόκο: Η πρώτη Μις Τεχνητή Νοημοσύνη που κέρδισε 1.500 εικονικές καλλονές
Φτιάχτηκε για να φέρει «ποικιλομορφία και συμπεριληπτικότητα» στον χώρο της τεχνητής νοημοσύνης.
Η Κένζα Λαϊλί, είναι η εικονική influencer που μόλις στέφτηκε μις Τεχνητή Νοημοσύνη στα πρώτα καλλιστεία που οργάνωσε το Fanvue, μια πλατφόρμα για influencer, πραγματικούς και εικονικούς.
Πιο συγκεκριμένα, η κοπέλα με το χιτζάμπ, από το Μαρόκο, είναι μια influencer εξ ολοκλήρου φτιαγμένη από εφαρμογές, όπως και οι άλλες συμμετέχουσες στον διαγωνισμό, αναφέρει το CNN.
Φτιάχτηκε για να φέρει «ποικιλομορφία και συμπεριληπτικότητα» στον χώρο της τεχνητής νοημοσύνης. Έχει 200.000 ακολούθους στο Instagram και άλλους 45.000 στο TikTok, ίσως όχι πολλούς σε σχέση με άλλους influencer, αλλά τους κέρδισε χωρίς να κοπιάσει.
Οι δημιουργοί της Λαϊλί, μια εταιρεία από την Αριζόνα των ΗΠΑ, θα λάβουν 5.000 δολάρια σε μετρητά, υποστήριξη από τη Fanvue και έναν άνθρωπο να τη βοηθήσει στις δημόσιες σχέσεις. Στη δεύτερη και την τρίτη θέση τερμάτισαν αντίστοιχα η Lalina Valina από τη Γαλλία και η η Olivia C από την Πορτογαλία.
Στον λόγο της μετά τη στέψη, που ήταν γραμμένος από το ChatGPT, η Λαϊλί είπε ότι η νίκη τής δίνει ένα «ακόμη μεγαλύτερο κίνητρο» να συνεχίσει τη δουλειά της στην προώθηση της τεχνητής νοημοσύνης.
Η τεχνητή νοημοσύνη, συνέχισε η Λαϊλί στον κάπως κλισέ λόγο της, «δεν είναι απλώς ένα εργαλείο, αλλά μια δύναμη μετασχηματισμού που μπορεί να διαταράξει βιομηχανίες, να προκαλέσει τα ήθη και να δημιουργήσει ευκαιρίες εκεί όπου δεν υπήρχαν καθόλου». Κλισέ είναι και αυτά που γράφει στο Instagram: Της αρέσει το κόκκινο χρώμα, ζητά από όλους «να επενδύουν κάθε ημέρα στον εαυτό τους» και της αρέσει να ανταλλάσσει ιδέες με αθλητές.
Ο πρώτος διαγωνισμός για τη Μις ΤΝ άρχισε φέτος την άνοιξη με ούτε λίγο ούτε πολύ 1.500 συμμετοχές από όλο τον κόσμο.
Κάποιες συμμετοχές είναι και μια «πινελιά» ανθρώπινης δημιουργίας, άλλες ήταν αποκλειστικά δημιουργήματα προγραμμάτων εικόνας, βίντεο και λόγου με χρήση τεχνητής νοημοσύνης.
Τα κριτήρια δεν ήταν μόνο η εξωτερική εμφάνιση, αλλά και η χρήση των εργαλείων από τους προγραμματιστές όπως και η επιρροή τους στα κοινωνικά δίκτυα. Στόχος, οι εικονικές καλλονές να δίνουν «ένα θετικό και δυνατό μήνυμα».