Εξομολόγηση από τη Βικτόρια Μπέκαμ: «Δεν θα έμπαινα στη βιομηχανία μόδας, αν ήξερα όσα ξέρω τώρα»

Η Βικτόρια Μπέκαμ παραδέχεται ότι δεν θα έμπαινε στη βιομηχανία της μόδας «γνωρίζοντας όσα ξέρει τώρα» και λέει ότι ήταν «αφελής» όταν κυκλοφόρησε το brand της που χρειάστηκε 17 χρόνια για να αποφέρει κέρδος

Εξομολόγηση από τη Βικτόρια Μπέκαμ: «Δεν θα έμπαινα στη βιομηχανία μόδας, αν ήξερα όσα ξέρω τώρα»
3'

Η 50χρονη σχεδιάστρια μόδας Βικτόρια Μπέκαμ είπε στη Nικόλ Κίντμαν κατά τη διάρκεια συνέντευξης για τη Vogue Australia ότι ήταν «αφελής και αθώα» όταν άρχισε να εργάζεται στην εταιρεία της. Η μητέρα τεσσάρων παιδιών παραδέχτηκε ότι αν είχε τη γνώση που έχει σήμερα ίσως να μην είχε το «κουράγιο» να ξεκινήσει το ίδιο ταξίδι.

Τον Ιανουάριο αποκαλύφθηκε ότι ο οίκος με το όνομά της επέστρεψε επιτέλους στην κερδοφορία, 17 χρόνια μετά την κυκλοφορία της. Μιλώντας για την πρώιμη εμπειρία της με το brand στη Vogue, είπε: «Ήταν πάντα το πάθος μου να είμαι στη μόδα και την ομορφιά. Προφανώς ήμουν στα Spice Girls. Έκανα το βήμα, και υπήρχε μια αθωότητα και αφέλεια. Αν ήξερα τότε αυτά που ξέρω τώρα, μπορεί να μην είχα το θάρρος να το κάνω, αλλά δεν ήξερα τίποτα για τη βιομηχανία. Μπήκα στη μόδα με πολύ ειλικρινή, ταπεινό τρόπο.

Ήθελα απλώς να δημιουργήσω ρούχα που δεν μπορούσα να βρω για τον εαυτό μου… Και τώρα, μετά από 17 χρόνια, είμαστε περήφανοι που λέμε ότι η εταιρεία από μόνη της είναι κερδοφόρα, και για μια μάρκα με έτοιμα ενδύματα και μια ανεξάρτητη μάρκα πρέπει να πω ότι είναι τεράστιο επίτευγμα…

Και τώρα χτίζουμε. Πέρασα πολλά χρόνια δουλεύοντας στα θεμέλια και τώρα μπορώ να αρχίσω να χτίζω το σπίτι που πάντα ονειρευόμουν. Έχουμε μόδα που δεν είναι απλώς έτοιμα ρούχα, αλλά έχουμε τσάντες και παπούτσια, έχουμε ομορφιά, η οποία είναι τεράστια επιτυχία από μόνη της, και τώρα έχουμε άρωμα, που για μένα είναι το φωτοστέφανο της μάρκας. Τώρα, αυτό μας κάνει ένα πραγματικό οίκο».

Τον Οκτώβριο, η σχεδιάστρια είπε στη Vogue France ότι η μάρκα είχε επιτέλους κέρδος, περισσότερο από μια δεκαετία αφότου κυκλοφόρησε τη δική της εταιρεία μόδας. «Αυτό είναι μόνο η αρχή. Έχω πολλές φιλοδοξίες και δουλεύω σκληρά για να πετύχω τους στόχους μου. Δεν περιμένω ποτέ να πέσουν τα πράγματα στην αγκαλιά μου», είπε. Είναι μια τόσο συναρπαστική στιγμή. Φέτος βγάλαμε κέρδος! Αυτό απαιτεί χρόνο, ειδικά για μια ανεξάρτητη μάρκα...»

«Τώρα που έθεσα τα θεμέλια για το σπίτι, η πραγματική δουλειά μπορεί να ξεκινήσει». Σε μια συνέντευξη με τη Βίβλο της βιομηχανίας Women's Wear Daily (WWD) τον Μάρτιο για να γιορτάσει τα νέα, ο επενδυτής της επωνυμίας της, David Belhassen, έδωσε μία σπάνια είδηση για τις εσωτερικές λειτουργίες της αυτοκρατορίας της Βικτόρια.

Είπε ότι τα έσοδα αυξήθηκαν κατά 42% στις 58 εκατομμύρια λίρες - και προέβλεψε ότι όταν η επιχείρηση κατέθεσε λογαριασμούς για το οικονομικό έτος 2022 τον Δεκέμβριο, η πρώην Spice Girl έκλεισε το στόμα σε πολλούς επικριτές της. Η επιχείρηση πολυτελούς μόδας έχει επεκταθεί στην Ευρώπη και τη Μέση Ανατολή, με τους ετήσιους λογαριασμούς να αναφέρουν ότι η επωνυμία επεκτείνεται επίσης σε νέα προϊόντα, με την κυκλοφορία δερμάτινων ειδών και της σειράς VB Body.

Η εταιρεία μόδας, η οποία διαθέτει ένα εμβληματικό κατάστημα στο Mayfair του Λονδίνου και πουλά είδη όπως παλτό έως και 2.900 λίρες το καθένα, κατέγραψε ζημιά ύψους 12,2 εκατομμυρίων λιρών το 2018, 4,6 εκατομμυρίων λιρών το 2017 και 8,4 εκατομμυρίων λιρών το 2016.

Ροή Ειδήσεων Δημοφιλή