Υπάλληλος μοιράζεται 8 πράγματα που δεν πρέπει ποτέ να κάνετε όταν μένετε σε ξενοδοχείο

Η λίστα μπορεί να σας εκπλήξει

Υπάλληλος μοιράζεται 8 πράγματα που δεν πρέπει ποτέ να κάνετε όταν μένετε σε ξενοδοχείο
Unsplash
4'

Μια εργαζόμενη σε ξενοδοχείο μοιράστηκε οκτώ πράγματα που δεν πρέπει ποτέ να κάνετε όταν μένετε μακριά από το σπίτι σας.

Η γυναίκα, η οποία εργάζεται στη ρεσεψιόν ενός ξενοδοχείου, εξήγησε ότι υπάρχουν ορισμένα πράγματα που δεν πρέπει οπωσδήποτε να κάνετε όταν μένετε σε ένα ξενοδοχείο.

Οι περισσότεροι από εμάς γνωρίζουμε τους κανόνες σχετικά με τη διαμονή εκτός σπιτιού. Για παράδειγμα, να αφήνετε το δωμάτιο καθαρό και τακτοποιημένο, να προσπαθείτε να μην χύσετε τίποτα και να έχετε συναίσθηση απέναντι στους άλλους επισκέπτες.

Προφανώς, είναι αυτονόητο ότι δεν πρέπει να κλέβετε τίποτα και είναι πάντα ωραίο να αφήνετε μια καλή κριτική αν απολαύσατε τη διαμονή σας.

Αλλά τώρα, ένας εργαζόμενος σε ξενοδοχείο αποκάλυψε μια λίστα με άλλα οκτώ πράγματα που δεν πρέπει οπωσδήποτε να κάνετε.

«Εργάζομαι σε ρεσεψιόν ξενοδοχείου και θα διαβάσω μια λίστα με πράγματα που δεν πρέπει να κάνετε ως κάποιος που έρχεται να επισκεφθεί ένα ξενοδοχείο», εξήγησε η γυναίκα στο TikTok.

Να εμφανιστείς σε λάθος ημερομηνία

«Μην εμφανίζεστε την επομένη της κράτησής σας, νομίζοντας ότι θα κάνετε check in.
Έχει εξαφανιστεί και δεν έχουμε πλέον αυτή την κράτηση», προειδοποίησε η @mamafromarkansas στο TikTok.

Κράτηση μέσω τρίτου φορέα

Η ίδια δήλωσε επίσης ότι η κράτηση μέσω τρίτου φορέα μπορεί να δυσκολέψει την κατάσταση αν ο επισκέπτης χρειαστεί να αλλάξει οποιαδήποτε λεπτομέρεια σχετικά με τη διαμονή του.

«Μην κάνετε κράτηση από τρίτους, μην κάνετε κράτηση μαζί τους... δεν μπορούμε να αγγίξουμε αυτή την κράτηση επειδή κάνατε κράτηση από τρίτους», είπε.

Κράτηση σε λάθος ημερομηνίες

Αν κλείσετε λάθος ημερομηνίες, ο μόνος που πρέπει να κατηγορήσετε είναι ο εαυτός σας.

«Μην θυμώνετε με έναν υπάλληλο, επειδή κλείσατε λάθος ημερομηνίες για την κράτηση , δεν φταίμε εμείς και σας στέλνουμε επιβεβαίωση μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, οπότε εσείς φταίτε που δεν κάνατε διπλό έλεγχο», είπε.

Έλεγχος διαθεσιμότητας

Η υπάλληλος του ξενοδοχείου εξήγησε ότι αν δεν υπάρχει διαθεσιμότητα, δεν έχει νόημα να ρωτάτε επανειλημμένα.

Η ίδια προειδοποίησε: «Αν τηλεφωνήσετε και ρωτήσετε αν έχουμε διαθεσιμότητα σε μια συγκεκριμένη ημερομηνία και σας πούμε όχι, μην ρωτήσετε άλλες τέσσερις φορές... Κοιτάζω κατευθείαν στην οθόνη και δεν μου δίνει κανένα απόθεμα για αυτές τις ημερομηνίες».

Φέρνοντας τα παιδιά

«Σας παρακαλούμε να μην φέρνετε τα παιδιά σας σε μια εκδήλωση και να τα αφήνετε να αλωνίζουν στο ξενοδοχείο και να καταστρέφουν τα πράγματα, ενώ εσείς είστε στο μπαρ και μεθάτε», πρόσθεσε.

Αφήνοντας μια κακή κριτική

Όταν έχετε μια κακή εμπειρία σε ένα ξενοδοχείο, μπορεί να σας βάλει σε πειρασμό να φύγετε χωρίς να εξηγήσετε το πρόβλημα, πριν γράψετε μια καυστική κριτική στο διαδίκτυο.

Όμως η εργαζόμενη στο ξενοδοχείο ζήτησε από τους ανθρώπους να μην το κάνουν αυτό.

«Σας παρακαλούμε να μην φεύγετε από το ξενοδοχείο αν έχετε προβλήματα και δεν μας ενημερώνετε και στη συνέχεια να φεύγετε και να μας αφήνετε μια κακή κριτική. Δεν μας δίνετε την ευκαιρία να διορθώσουμε το πρόβλημά σας», είπε.

Έλεγχος διαθεσιμότητας των αναγκών

Αξίζει πάντα να βεβαιώνεστε ότι το ξενοδοχείο είναι κατάλληλο για τις ανάγκες σας, πριν κάνετε κράτηση.

«Μην κάνετε κράτηση σε ένα ξενοδοχείο αν δεν έχετε κοιτάξει τι ανέσεις έχει να προσφέρει το ξενοδοχείο», πρόσθεσε.

Πολιτική ακύρωσης

Η υπάλληλος του ξενοδοχείου προειδοποίησε τους ανθρώπους «να μην είναι εκείνο το άτομο» που νομίζει ότι οι πολιτικές δεν ισχύουν γι' αυτούς.

Η ίδια προειδοποίησε: «Σας παρακαλούμε να μην είστε το άτομο που νομίζει ότι οι πολιτικές δεν ισχύουν για εσάς.

«Έχουμε πολιτική ακύρωσης 24 ωρών, που σημαίνει ότι αν τηλεφωνήσετε την ημέρα της κράτησής σας, θα χρεωθείτε με το τέλος καθυστερημένης ακύρωσης».

*Με πληροφορίες από το Unilad.com

Ροή Ειδήσεων Δημοφιλή