Η LEGO «χτυπά» τα ορυκτά καύσιμα: Αυξάνει την ποσότητα του ανακυκλωμένου πλαστικού στα «τουβλάκια»

Με δικό της κόστος η LEGO αναλαμβάνει να αυξήσει τα επαναχρησιμοποιημένα πλαστικά στα «τουβλάκια» της προκειμένου να δώσει κίνητρο στις εταιρείες ανακύκλωσης και να μειωθεί το κόστος

Η LEGO «χτυπά» τα ορυκτά καύσιμα: Αυξάνει την ποσότητα του ανακυκλωμένου πλαστικού στα «τουβλάκια»
Unsplash
2'

Η LEGO ανακοίνωσε ότι θα αναλάβει το κόστος ώστε να αυξήσει την ποσότητα του ανακυκλωμένου πλαστικού στα «τουβλάκια» της στο 50% έως το 2026.

Η εν λόγω απόφασή της εκτιμάται πως θα εκτινάξει στα ύψη το κόστος παραγωγής, καθώς αυτό θα αυξηθεί κατά περίπου 70%. Ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας δήλωσε ότι η νέα πολιτική της εταιρείας θα δώσει κίνητρο στις εταιρείας ανακύκλωσης πλαστικών υλικών, ώστε σε βάθος χρόνου να μειωθεί το υψηλό κόστος της όλης διαδικασίας.

Σε μια ζοφερή χρονιά για τη βιομηχανία παιχνιδιών, τα λειτουργικά έσοδα της LEGO αυξήθηκαν κατά 26%. Η στρατηγική της στοχεύει σ' όλες τις ηλικιακές ομάδες με κατασκευές εμπνευσμένες από σκηνές του Star Wars και του Harry Potter έως συλλεκτικές κατασκευές αλλά και κλασικά συναρμολογούμενα είδη, όπως δέντρα ή σπίτια. Όλα αυτά την έκαναν να ανακοινώσει κέρδη ρεκόρ φέτος.

«Το χαρτοφυλάκιό μας συνεχίζει να απευθύνεται σε όλες τις ηλικίες και τα ενδιαφέροντα, και αυτό οδηγεί σε σημαντική ζήτηση σε όλες τις αγορές», δήλωσε ο Niels Christiansen, Διευθύνων Σύμβουλος της LEGO, σύμφωνα με τον Guardian.

Αλλά αυτό δεν είναι αρκετό για τον Christiansen, ο οποίος ελπίζει ότι μια 8ετής επενδυτική στρατηγική ύψους άνω των 350 εκατομμυρίων δολαρίων θα τους επιτρέψει να αντικαταστήσουν έως και τα μισά από τα ορυκτά καύσιμα στα πλαστικά τους με σχεδόν ανακυκλωμένο πλαστικό.

Η αγορά, λέει ο Christiansen, εξακολουθεί να αναπτύσσεται, πράγμα που σημαίνει ότι αυτές οι εναλλακτικές λύσεις είναι δύο έως τρεις φορές ακριβότερες από τη χρήση ορυκτών καυσίμων. Εάν αγοράσατε πρόσφατα ένα παιχνίδι LEGO, θα ξέρετε ότι δεν είναι ιδιαιτέρως φθηνό, άλλωστε ποτέ δεν ήταν. Συνεπώς η μετακύλιση του τόσο υψηλού πρόσθετου κόστους στον καταναλωτή προκαλεί «πονοκέφαλο».

Έτσι λοιπόν, ο Christiansen και το διοικητικό συμβούλιο αποφάσισαν να τα αφαιρέσουν όλα από τα έσοδα της εταιρείας. Και κάπως έτσι θα δώσουν κίνητρα σε εταιρείες να φέρουν την ισορροπία ανάμεσα στο τωρινό υψηλό κόστος που έχει η διαδικασία της ανακύκλωσης.

Η LEGO έχει επίσης επεκτείνει το πρόγραμμα Replay, μια σειρά από ανακυκλωμένα «τουβλάκια» που επαναπροορίζονται για σετ παιχνιδιών. Τα «τουβλάκια» ταχυδρομούνται από χρήστες που δεν θέλουν πλέον τα LEGOS τους, με την αποστολή να καλύπτεται από την εταιρεία.

*Με πληροφορίες από goodnewsnetwork

Σχετικές ειδήσεις

Ροή Ειδήσεων Δημοφιλή