Μητέρες αφήνουν δώρα και μετρητά μέσα σε συσκευασίες βρεφικών προϊόντων - Το συγκινητικό trend

«Νομίζω ότι πρόσφατα, καθώς όλοι αρχίζουμε να δείχνουμε περισσότερη από την αλήθεια, το να είσαι μητέρα δεν σε κάνει να νιώθεις τόσο μόνη» γράφει μια μητέρα

Μητέρες αφήνουν δώρα και μετρητά μέσα σε συσκευασίες βρεφικών προϊόντων - Το συγκινητικό trend
Instagram
2'

Μια μάλλον μοναδική ιστορία σαρώνει τα αμερικανικά μέσα κοινωνικής δικτύωσης - μαμάδες που αφήνουν δώρα για άλλες μαμάδες μέσα σε βρεφικά προϊόντα.

Η ιστορία ξεκίνησε όταν η μαμά από το Νάσβιλ, Ντενέσα Γκονζάλεζ, πήγε στο Target και είδε ένα παράξενο αλλά μεταφράσιμο θέαμα - ένα ασημένιο τσαντάκι τοποθετημένο στο ράφι με τα βρεφικά είδη.

Μια μητέρα, σκέφτηκε η Γκονζάλεζ, είχε διαλέξει την τσάντα που πωλείται προς 20 δολάρια, αλλά εγκατέλειψε τις δικές της επιθυμίες προκειμένου να προσφέρει στο μωρό της. Η Γκονζάλεζ δημοσίευσε ένα βίντεο στο λογαριασμό της στο TikTok, το οποίο αργότερα έγινε viral.

Σε αυτό, αναγράφεται η λεζάντα: «Της άξιζε η τσάντα... Στη μητέρα που έβαλε τον εαυτό της τελευταίο, σου αξίζει ο κόσμος απόψε και για πάντα».

Το βίντεο έγινε mega-viral, το είδαν δεκάδες εκατομμύρια άνθρωποι, και ξεκίνησε μια αυθόρμητη πανεθνική εκστρατεία για την απόκρυψη δωροκαρτών ή μετρητών μέσα σε κουτιά με πάνες και άλλα έργα, η οποία προωθήθηκε ακόμη περισσότερο αφού το βίντεο της Γκονζάλεζ είδε η Σέσιλι Μπάουχμαν, μια «mom influencer».

Μπήκε σε ένα Target και κατέγραψε ένα βίντεο με την ίδια να αγοράζει μια δωροκάρτα 100 δολαρίων, γράφει ένα σημείωμα, περπατά μέσα στο κατάστημα για να την κρύψει έτσι ώστε να τη βρει μια τυχερή, εργατική μαμά.

«Έι! Σου αξίζει αυτό το ξεχωριστό πράγμα για εσένα. Είσαι καταπληκτική!» έγραφε το σημείωμα, το οποίο έβαλε ανάμεσα σε μια σακούλα με πάνες.

Η Μπάουχμαν το ονόμασε πρόκληση #shedeservedthepurse και η Washington Post αναφέρει ότι υπάρχουν πλέον πάνω από 150 βίντεο στο TikTok με αυτό το hashtag - όλα με γυναίκες που είτε αφήνουν δώρα για τις συνομήλικές τους μετά τον τοκετό, είτε με μητέρες που βρίσκουν τα δώρα και, συνήθως, βγάζουν ένα ευχαριστήριο βίντεο γεμάτο δάκρυα.

Η Κέιτι Μπιτς, μητέρα ενός αγοριού 2 ετών και ενός κοριτσιού 2 μηνών, δήλωσε στην Post ότι τα βίντεο την επηρέασαν βαθιά.

Αντέγραψε το κόλπο της Μπάουχμαν, διπλασίασε και στη συνέχεια τετραπλασίασε τα μετρητά και άφηνε τα δώρα σε όλο το διάδρομο με τα βρεφικά προϊόντα.

«Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ήταν πάντα ένα φιλόδοξο μέρος όπου οι άνθρωποι δεν έδειχναν πραγματικά την αλήθεια», δήλωσε η Μπιτς. «Νομίζω ότι πρόσφατα, καθώς όλοι αρχίζουμε να δείχνουμε περισσότερη από την αλήθεια, το να είσαι μητέρα δεν σε κάνει να νιώθεις τόσο μόνη».

Δείτε ένα βίντεό από αυτό το trend:

https://www.instagram.com/reel/DAPCQyGS0Gd/?utm_source=ig_embed&utm_campaign=loading

Με πληροφορίες από το Good News Network

Ροή Ειδήσεων Δημοφιλή