Μαρκ Ζάκερμπεργκ: Ξεπέρασε τον Μπέζος ως ο 2ος πλουσιότερος στον κόσμο - Ποιος είναι στην κορυφή
Ο Μαρκ Ζάκερμπεργκ είναι πλέον ο δεύτερος πλουσιότερος άνθρωπος στον κόσμο, μπροστά από τον Τζεφ Μπέζος
Ο διευθύνων σύμβουλος της Meta, Μαρκ Ζάκερμπεργκ, ξεπέρασε τον Τζεφ Μπέζος ως ο δεύτερος πλουσιότερος άνθρωπος στον κόσμο, σύμφωνα με τον Δείκτη Δισεκατομμυριούχων Bloomberg Billionaires Index. Με το μερίδιο του 13% στη Meta, η περιουσία του Ζάκερμπεργκ έχει αυξηθεί κατά 78 δισεκατομμύρια δολάρια το 2024, περισσότερο από οποιοδήποτε μέλος των 500 πλουσιότερων ανθρώπων που παρακολουθεί ο δείκτης.
Η καθαρή περιουσία του Ζάκερμπεργκ έφτασε τα 206,2 δισεκατομμύρια δολάρια την Πέμπτη, σύμφωνα με το Bloomberg Billionaires Index, ξεπερνώντας τα 205,1 δισεκατομμύρια δολάρια του πρώην CEO και προέδρου της Amazon, Τζεφ Μπέζος. Ο συνιδρυτής του Facebook τώρα ακολουθεί τον επικεφαλής της Tesla, Έλον Μασκ, κατά περίπου 50 δισεκατομμύρια δολάρια, έδειξε ο δείκτης.
Οι μετοχές της Meta έκλεισαν σε υψηλό ρεκόρ την Πέμπτη στα 582,77 δολάρια, σε ένα άλμα περίπου 68% από τις αρχές Ιανουαρίου, όταν οι μετοχές της διαπραγματεύονταν στα 346,29 δολάρια. Η άνοδος του «Μr Facebook» στη δεύτερη θέση του δείκτη την Πέμπτη υπογραμμίζει πώς ο προσωπικός του πλούτος έχει αυξηθεί παράλληλα με τον ενθουσιασμό των επενδυτών για τα αυξανόμενα κέρδη του γίγαντα των social media φέτος.
Η Wall Street επευφημεί συνεχώς τη Meta καθ' όλη τη διάρκεια του 2024, καθώς η εταιρεία ανέφερε σταθερά τριμηνιαία κέρδη που ξεπέρασαν τις εκτιμήσεις των αναλυτών. Τον Ιούλιο, η Meta δήλωσε ότι οι πωλήσεις της στο δεύτερο τρίμηνο αυξήθηκαν κατά 22% στα 39,07 δισεκατομμύρια δολάρια, σημειώνοντας το τέταρτο συνεχόμενο τρίμηνο αύξησης εσόδων που ξεπερνά το 20%.
Η Meta έχει επισημάνει ότι οι τεράστιες επενδύσεις της στην τεχνητή νοημοσύνη συμβάλλουν στη βελτίωση της απόδοσης της διαδικτυακής διαφημιστικής πλατφόρμας της ως αιτία για την αύξηση των πωλήσεών της. Το διαδικτυακό σύστημα διαφήμισης της εταιρείας υπέστη σημαντική οπισθοδρόμηση το 2021, όταν η Apple παρουσίασε μια ενημέρωση απορρήτου για το iOS που αποδυνάμωσε την ικανότητά της να παρακολουθεί τους χρήστες στον Ιστό. Η Meta τον Φεβρουάριο του 2022 είπε ότι οι αλλαγές απορρήτου θα της κοστίσουν 10 δισεκατομμύρια δολάρια σε έσοδα.
Στo τέλος του 2022, ο Zάκερμπεργκ προχώρησε σε ένα σημαντικό σχέδιο μείωσης του κόστους που επεκτάθηκε μέχρι το επόμενο έτος και τελικά είχε ως αποτέλεσμα 21.000 εργαζόμενοι της Meta να χάσουν τις δουλειές τους, περίπου το ένα τέταρτο του εργατικού δυναμικού της εταιρείας.
Οι επενδυτές αντέδρασαν ευνοϊκά στη μείωση του κόστους της Meta, ενώ η διαδικτυακή διαφήμιση της εταιρείας άρχισε να ανακάμπτει και ενισχύθηκε από τις τεράστιες εκστρατείες ψηφιακών διαφημιστικών δαπανών από τους λιανοπωλητές Temu και Shien που συνδέονται με την Κίνα. Ενώ η Meta συνέχισε να δαπανά δισεκατομμύρια δολάρια για τις τεχνολογίες εικονικής και επαυξημένης πραγματικότητας που απαιτούνται για να υποστηρίξουν τη φουτουριστική ιδέα του metaverse, οι επενδυτές έχουν γίνει πιο ανεκτικοί στις επενδύσεις όσο η βασική διαφημιστική δραστηριότητα της εταιρείας παραμένει υγιής.
Την περασμένη εβδομάδα, η Meta παρουσίασε τα γυαλιά Orion AR, τα οποία απέσπασαν θετικές κριτικές από τους λίγους ανθρώπους που έχουν δοκιμάσει το πρωτότυπο.