Γυναίκα ταξιδεύει από ΗΠΑ στην Ταϊλάνδη για να δει το πιο αγαπημένο μωρό ιπποπόταμο του διαδικτύου!

«Είναι τόσο χαριτωμένη και διασκεδαστική, που δεν μπορείς να μην την αγαπήσεις» λέει η ίδια
AP
3'

Όταν η Νεοϋορκέζα Molly Swindall είδε για πρώτη φορά τον μικρό ιπποπόταμο Moo Deng στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ήξερε ότι έπρεπε να συναντήσει τον ιπποπόταμο στην πραγματική ζωή.

Η Moo Deng είναι πλέον μια διαδικτυακή αίσθηση και ο ιπποπόταμος έγινε διάσημος όταν οι φροντιστές της στο ζωολογικό κήπο Khao Kheow στην Ταϊλάνδη άρχισαν να δημοσιεύουν τα καμώματά της στο διαδίκτυο.

Έγινε επίσης πρόσφατα το αντικείμενο ενός σκετς στο Saturday Night Live.

Όταν ρωτήθηκε τι έκανε τη Swindall να ταξιδέψει σε όλη την υφήλιο μόνο και μόνο για να δει τον ιπποπόταμο, δήλωσε στο CNN: «Νόμιζα ότι ήταν απολύτως υστερική και είχε πολλή διασκεδαστική ενέργεια».

«Είναι απλά ένα μικρό φωτεινό σημάδι στον κόσμο αυτή τη στιγμή που συμβαίνουν τόσα πολλά πράγματα... Τα ροζ μάγουλά της, είναι πολύτιμη. Λατρεύω τα ζώα και την περιπέτεια, οπότε έβαλα στόχο να πάω».

«Ο πατέρας μου πέθανε κάπως απροσδόκητα πριν από έξι χρόνια, και τότε σκέφτηκα: «Ξέρεις κάτι; Πάντα θα ζω τη ζωή μου στο έπακρο. Θα έχω πάντα την αίσθηση της περιπέτειας». Και γι' αυτό αποφάσισα να κάνω αυτό που έκανα».

Σχετικά με την αιφνιδιαστική απόφαση της, είπε ότι ήθελε να τη δει όσο είχε ακόμα το κέφι και την ενέργεια που φέρνει η νεότητα.

Δεδομένου ότι μπορούσε να πάρει μόνο μερικές ημέρες άδεια από τη δουλειά της, πέρασε μόνο 30 ώρες στην Ταϊλάνδη, πετώντας από τη Νέα Υόρκη μέσω Λονδίνου την Τρίτη και επιστρέφοντας μέσω μιας ολονύκτιας στάσης στο Άμστερνταμ την Παρασκευή.

Οικονομικό ταξίδι

Η Swindall δήλωσε ότι αν και το ταξίδι της ήταν σύντομο, άξιζε τον κόπο. Επίσης, της κόστισε μόνο κάπου μεταξύ 1.000 και 1.100 δολαρίων. «Έχω πολλούς πόντους και μίλια από παλιές, προηγούμενες δουλειές. Έτσι, μπόρεσα να πάω αρκετά οικονομικά και πήρα επίσης κάποιες εκπτώσεις στα ταξίδια», είπε.

Το πρώτο βίντεο της Swindall στο TikTok από το ταξίδι της για να επισκεφθεί την Moo Deng έχει γίνει τάση και έχει παρακολουθηθεί περισσότερες από 1,9 εκατομμύρια φορές μέχρι στιγμής. Το βίντεό της προσκαλεί τους ακολούθους της να «πετάξουν 18,5 ώρες μαζί μου στην Ταϊλάνδη για να δούμε την Moo Deng».

Κατά την άφιξή της στην Μπανγκόκ, προσέλαβε έναν οδηγό για να τη μεταφέρει στον ζωολογικό κήπο, όπου παρακολούθησε τη Moo Deng να κρύβεται από τη βροχή και να τρέχει μετά το γεύμα της.

«Είναι τόσο χαριτωμένη και διασκεδαστική, που δεν μπορείς να μην την αγαπήσεις. Έχω μια νέα αγάπη μόνο για το είδος στο σύνολό του, επειδή η μαμά της Moo Deng ήταν εξίσου καταπληκτική και ελπίζω να αρχίσει να λαμβάνει και αυτή περισσότερη αγάπη», δήλωσε η Swindall.

Θαυμαστές παντού

Η Swindall έχει κάνει 15 βίντεο στο TikTok για τη Moo Deng και δήλωσε ότι οι άνθρωποι σε όλο τον κόσμο έχουν ενθουσιαστεί με το ζώο.

«Μου αρέσει να λέω ιστορίες και μου αρέσει να παίρνω τους ανθρώπους μαζί μου σε περιπέτειες και μου αρέσει να διασκεδάζω. Οπότε είναι πραγματικά μαγικό το γεγονός ότι οι άνθρωποι έχουν περάσει τόσο καλά και με αυτό. Ήταν πολύ, πολύ διασκεδαστικό να μπορώ να επικοινωνώ με όλους αυτούς τους διαφορετικούς ανθρώπους γι' αυτό».

Με πληροφορίες από CNN, The Independent

Σχετικές ειδήσεις