Νότια Κορέα: To πραξικόπημα «εξπρές» άδειασε τα ράφια - Αναζήτηση ακόμα και σε ιστοσελίδες μόδας

2'

Ο αιφνιδιασμός της κήρυξης στρατιωτικού νόμου, που εξελίχθηκε σε φιάσκο για τον Νοτιοκορεάτη πρόεδρο, Γιουν Σουκ Γέολ, έφερε στο προσκήνιο για άλλη μία φορά την αντίδραση του κόσμου σε συνθήκες κρίσης.

Οι πωλήσεις τροφίμων, νερού και άλλων ειδών πρώτης ανάγκης αυξήθηκαν αργά το βράδυ της Τρίτης.

Τόσο τα καταστήματα, είδαν φυσικές, αλλά και διαδικτυακές πωλήσεις τους να αυξάνονται πέρα από τα συνήθη, με τον όγκο τον πελατών να προκαλεί συμφόρηση.

Μετά την προβολή της αμφιλεγόμενης δήλωσης στις 10:25 μ.μ., το ξεφάντωμα αγορών άρχισε να δείχνει σημάδια εθνικής εμβέλειας.

Τα 24ωρα ψιλικατζίδικα, παρουσίασαν αύξηση των πελατών μετά την ανακοίνωση. Με τα περισσότερα καταστήματα εκπτωτικών αλυσίδων ήδη κλειστά και τα σούπερ μάρκετ να ετοιμάζονται να κλείσουν, τα καταστήματα ευκολίας έγιναν η τελευταία προσβάσιμη επιλογή.

Οι εταιρείες franchise είδαν τις πωλήσεις να αυξάνονται λιγότερο από δύο ώρες μετά την ανακοίνωση.

Μεταξύ 11 μ.μ. και μεσάνυχτα, ένας λιανοπωλητής είδε τις πωλήσεις κονσερβοποιημένων τροφίμων να αυξάνονται κατά 75,9% από την προηγούμενη ημέρα. Οι πωλήσεις ρυζιού στον φούρνο μικροκυμάτων αυξήθηκαν κατά 38,2%, εμφιαλωμένου νερού κατά 37,4%, στιγμιαίων noodles κατά 28,1%, μπαταριών κατά 25,7% και άλλων προϊόντων διατροφής κατά 23,8%.

Ένας άλλος σημαντικός φορέας franchise ευκολίας είδε αύξηση των πωλήσεων στα 4.000 καταστήματά του συγκεντρωμένα γύρω από κατοικημένες περιοχές. Σε σύγκριση με την προηγούμενη εβδομάδα, η εταιρεία είδε τις πωλήσεις πόσιμου νερού να αυξάνονται κατά 23,1%, στιγμιαία noodles κατά 16,4%, κονσερβοποιημένα τρόφιμα κατά 15,5%, ρύζι στον φούρνο μικροκυμάτων κατά 14,8% και είδη πρώτων βοηθειών κατά 12,1%.

Οι βιαστικές αγορές ήταν πιο ορατές στο διαδίκτυο, όπου οι άνθρωποι αναζητούσαν πιο ενεργά πληροφορίες, ψώνιζαν, πλήρωναν και ζητούσαν παράδοση αργά το βράδυ. Οι καυτές λέξεις-κλειδιά σε πραγματικό χρόνο στη μεγαλύτερη διαδικτυακή μηχανή αναζήτησης της χώρας, έδειξαν τις λέξεις «πόσιμο νερό» να πηδούν από τη 10η στην 6η θέση σε μόλις μία ώρα.

Οι τρεις πρώτες λέξεις-κλειδιά στην ηλεκτρονική πλατφόρμα αλυσίδας εκπτωτικών καταστημάτων στη 1 π.μ. περιελάμβαναν «γάλα», «ρύζι» και «στιγμιαίο νουντλς».

Ακόμη και σε μια πλατφόρμα αγορών που συνήθως κυριαρχείται από αναζητήσεις που σχετίζονται με τη μόδα, τα στιγμιαία noodles ανέβηκαν στην πέμπτη θέση μεταξύ των λέξεων-κλειδιά σε πραγματικό χρόνο, υπογραμμίζοντας την αύξηση της ζήτησης για βασικά είδη διατροφής αργά το βράδυ.