Το καύσιμο αυτό είναι γνωστό εδώ και 10 εκατομμύρια χρόνια - Γιατί δεν χρησιμοποιείται
Αυτό το καύσιμο, εύκολα προσβάσιμο και με πολλά πλεονεκτήματα
Αυτός ο ευαίσθητος στην αγορά κλάδος εξαρτάται από την έρευνα και την ανάπτυξη, με τους κατασκευαστές να διερευνούν τα όρια της τεχνολογίας και της αποδοτικότητας των καυσίμων.
Εν μέσω αυτής της αδιάκοπης προώθησης, μια πηγή ενέργειας, με ρίζες τόσο παλιές όσο και ο ίδιος ο κινητήρας εσωτερικής καύσης, έχει σχεδόν εντελώς αγνοηθεί.
Αυτό το καύσιμο, εύκολα προσβάσιμο και με πολλά πλεονεκτήματα, έχει παραμείνει σχετικά άγνωστο ακόμη και στους περισσότερους κορυφαίους κατασκευαστές αυτοκινήτων, παρόλο που έχει ήδη αποδείξει την ικανότητα και την ικανότητά του να φέρει επανάσταση στην αυτοκινητοβιομηχανία.
Ο ξεχασμένος πρωτοπόρος: Αποκαλύπτοντας την πρώιμη κυριαρχία του αλκοόλ στους κινητήρες
Η ιστορία της αλκοόλης ως καυσίμου μπορεί να αναχθεί όχι σε κάποιο εργαστήριο του έτους 2050, αλλά στα γκαράζ των εφευρετών που εφηύραν τον κινητήρα εσωτερικής καύσης. Ο Nikolaus Otto, ο πρώτος άνθρωπος που επινόησε τον πρακτικό κινητήρα εσωτερικής καύσης το 1877, επέλεξε την αλκοόλη ως καύσιμο.
Αυτός ο καινοτόμος κινητήρας, όπως εξηγούν οι Los Angeles Times, ο οποίος μάλιστα αποτέλεσε τη βάση για όλη την τεχνολογία κινητήρων που χρησιμοποιείται σήμερα, αναπτύχθηκε πριν από περίπου 10 εκατομμύρια χρόνια, πολύ πριν σκεφτεί κανείς τη βενζίνη, γεγονός που δικαιολογεί την ιστορική χρήση του οινοπνεύματος ως βιώσιμη πηγή καυσίμου. Το μοντέλο Α Ford, που κατασκευάστηκε μεταξύ 1928 και 1931, σχεδιάστηκε για να χρησιμοποιεί διάφορους τύπους καυσίμων, συμπεριλαμβανομένου του οινοπνεύματος.
Στις αρχές της αυτοκινητοβιομηχανίας, το αλκοόλ είχε την ακμή του και, κάποια στιγμή, ήταν πιο δημοφιλές ακόμη και από τα ορυκτά καύσιμα. Αυτή η κυριαρχία καταργήθηκε σιγά σιγά από την ανερχόμενη βιομηχανία πετρελαίου, η οποία ήλεγχε την αγορά με περισσότερη δύναμη και ισχύ και την έφερε στην παραγωγή βενζίνης.
Η ιστορία όμως έδειξε ότι το αλκοόλ είναι ένα πολύ ευέλικτο και ανθεκτικό προϊόν. Κατά την περίοδο του πολέμου, όταν τα αποθέματα βενζίνης εξαντλήθηκαν, και σε περιοχές που εξαρτώνταν από το εισαγόμενο πετρέλαιο, η αλκοόλη επέστρεψε ως το βασικό καύσιμο, αποδεικνύοντας την ικανότητά της να καλύπτει τις απαιτήσεις των μεταφορών σε αντίξοες συνθήκες.
Καύσιμα για ένα καθαρότερο μέλλον: εξερεύνηση των πλεονεκτημάτων της ενέργειας από αλκοόλη
Πέρα από την ιστορική της αξία, η αλκοόλη έχει χαρακτηριστικά που την καθιστούν ένα καύσιμο που προτιμάται έναντι της βενζίνης καθώς ο κόσμος γίνεται οικολογικός. Ένα άλλο πλεονέκτημα της αλκοόλης είναι ότι καίγεται καθαρά. Η αλκοόλη, με την περιεκτικότητά της σε οξυγόνο, καίγεται πολύ πιο καθαρά και η πλήρης καύση της αλκοόλης αποδίδει περίπου 55% λιγότερες εκπομπές από την καύση βενζίνης.
Αυτή η εγγενής καθαρότητα μειώνει σημαντικά τις εκπομπές κακών πραγμάτων στην ατμόσφαιρα, όπως το μονοξείδιο του άνθρακα και οι υδρογονάνθρακες, καθιστώντας το περιβάλλον πολύ πιο υγιεινό.
Μια άλλη απόδειξη είναι ότι η χημική σύνθεση του οινοπνεύματος έχει επίσης υψηλή βαθμολογία οκτανίων σε σύγκριση με την πραγματική βενζίνη. Αυτός ο υψηλότερος βαθμός οκτανίου σημαίνει την ικανότητα ενός καυσίμου να αντιστέκεται στην προανάφλεξη ή σε αυτό που αναφέρεται ως χτύπημα του κινητήρα, μια κατάσταση που μπορεί να βλάψει τους κινητήρες και να μειώσει την απόδοσή τους.
Δεδομένου ότι οι υψηλότερες αναλογίες συμπίεσης μπορούν να διαχειριστούν, η διαχείριση με υψηλές τιμές οκτανίων καθιστά δυνατή την απόκτηση καλύτερης ισχύος, καλύτερης χιλιομετρικής απόδοσης και καλύτερης απόκρισης. Επιπλέον, η αλκοόλη έχει ένα άλλο πλεονέκτημα που είναι χρήσιμο για την ταυτόχρονη ψυχρότερη λειτουργία του κινητήρα.
Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι διαθέτει υψηλότερη λανθάνουσα θερμότητα εξάτμισης, γεγονός που καταδεικνύει ότι η αλκοόλη εξατμίζεται, παίρνοντας μαζί της θερμότητα μακριά από το μπλοκ του κινητήρα. Αυτή η ψύξη έχει φυσική επίδραση στις θερμοκρασίες του κινητήρα, μειώνοντας τα περιστατικά υπερθέρμανσης του κινητήρα, κάτι που μπορεί να είναι κατάλληλο για τον κινητήρα, αφού μπορεί απλώς να διαρκέσει περισσότερο.
Πλοήγηση στα οδοφράγματα: Αντιμετωπίζοντας τις προκλήσεις της υιοθέτησης του αλκοόλ
Η αλκοόλη χρησιμοποιείται εδώ και πολλά χρόνια και οι παράγοντες που την έκαναν να έχει μεγάλη αγορά ως πηγή καυσίμου είναι πειστικοί. Ωστόσο, οι ακόλουθες προκλήσεις παραμένουν αγκάθι στην ανάπτυξη της αλκοόλης ως κύριας πηγής καυσίμου. Η πρώτη πρόκληση ήταν η παραγωγή του προϊόντος αρκετά φθηνά ώστε να πωλείται στην αγορά.
Στο παρελθόν, το κόστος παραγωγής αλκοόλης ήταν υψηλότερο από το κόστος διύλισης βενζίνης από αργό πετρέλαιο. Αν και η διαφορά κόστους μειώνεται λόγω της αύξησης της τιμής του αργού πετρελαίου, η παρασκευή αλκοόλης εξακολουθεί να έχει πολλά εμπόδια εισόδου λόγω των πολλών επιπλοκών στη διαδικασία.
Μια άλλη δυσκολία είναι η τροποποίηση των υφιστάμενων κινητήρων ώστε να ενσωματώνουν αποτελεσματικά την αλκοόλη. Το γεγονός ότι η αλκοόλη καίγεται διαφορετικά από τη βενζίνη σημαίνει ότι θα αλλάξει το σύστημα τροφοδοσίας καυσίμου, ιδίως τον κύριο πίδακα του καρμπυρατέρ, για να διατηρηθεί το σωστό μίγμα αέρα-καυσίμου.
Αυτή η προσαρμογή είναι απαραίτητη για να επιτευχθούν τα χαρακτηριστικά απόδοσης και κατανάλωσης καυσίμου που αποτελούν δυνητικά πλεονεκτήματα της αλκοόλης. Επιπλέον, η αλκοόλη είναι διαλυτή στο νερό, αλλά υπάρχει ένα όριο πέρα από το οποίο η περιεκτικότητα σε νερό μειώνει την απόδοση των κινητήρων και οδηγεί σε διάφορα προβλήματα στη λειτουργία.
Παρ' όλα αυτά, οι προηγούμενοι θρίαμβοι της αλκοόλης ως καυσίμου και τα εγγενή οφέλη της χαμηλότερης ρύπανσης, της αυξημένης απόδοσης και ενδεχομένως των χαμηλότερων δαπανών μπορεί να ανοίξουν το δρόμο για ένα λαμπρό μέλλον για αυτό το συχνά παραγνωρισμένο καύσιμο.
Πράγματι, με την αυτοκινητοβιομηχανία να βρίσκεται ακόμη σε εξέλιξη για καλύτερες λύσεις αποδοτικών συστημάτων μεταφορών, η αλκοόλη πρόκειται να ανακτήσει τη θέση που της αξίζει στην κοινωνία ως καθοριστικός παράγοντας των μελλοντικών συστημάτων μεταφορών.