Τραγωδία στην Ουάσινγκτον: Οι ερευνητές θα ανασύρουν τα συντρίμια των αεροσκαφών από τον ποταμό

Λίγες ώρες μετά την ανάκτηση των μαύρων κουτιών από το επιβατικό αεροσκάφος της American Airlines, οι ερευνητές σκοπεύουν να ανακτήσουν σήμερα από τον ποταμό Ποτόμακ τα συντρίμμια από τα δύο αεροσκάφη που συγκρούστηκαν στην Ουάσινγκτον

Τραγωδία στην Ουάσινγκτον: Οι ερευνητές θα ανασύρουν τα συντρίμια των αεροσκαφών από τον ποταμό
AP
3'

Οι ερευνητές σχεδιάζουν να επιταχύνουν σήμερα (31/1) τις προσπάθειες για την ανάκτηση των δύο αεροσκαφών που ενεπλάκησαν στο αεροπορικό δυστύχημα στην Ουάσιγκτον που σκότωσε 67 άτομα και προκάλεσε ερωτήματα σχετικά με την αεροπορική ασφάλεια στις Η.Π.Α

Μετά την ανάκτηση των λεγόμενων μαύρων κουτιών από το αεροπλάνο της American Airlines που συνετρίβη στον ποταμό Ποτόμακ μετά από σύγκρουση με ελικόπτερο του στρατού, δύτες σκοπεύουν να «σώσουν το αεροσκάφος» και να βρουν επιπλέον εξαρτήματα την Παρασκευή, δήλωσε η πυροσβεστική υπηρεσία της Ουάσιγκτον. «Κατά τη διάρκεια της νύχτας, τα σκάφη θα παραμείνουν στη σκηνή για ασφάλεια και επιφανειακές έρευνες από τοπικούς, πολιτειακούς και ομοσπονδιακούς περιφερειακούς εταίρους», ανέφερε.

Το Εθνικό Συμβούλιο Ασφάλειας Μεταφορών μελετά τον καταγραφέα φωνής στο πιλοτήριο και τον καταγραφέα δεδομένων πτήσης από το αεροπλάνο CRJ700, το οποίο μετέφερε 60 επιβάτες και τέσσερα μέλη πληρώματος, που έχασαν τη ζωή τους στη συντριβή. Και τα τρία μέλη του πληρώματος του ελικοπτέρου πέθαναν .

Οι αρχές δεν έχουν εντοπίσει τον λόγο της σύγκρουσης, η οποία συνέβη καθώς το περιφερειακό αεροσκάφος προσπαθούσε να προσγειωθεί στο Εθνικό Αεροδρόμιο Ρόναλντ Ρίγκαν της Ουάσινγκτον. Ο στρατός είπε ότι το μέγιστο υψόμετρο για τη διαδρομή που ακολουθούσε το ελικόπτερο ήταν 61 μέτρα, αλλά μπορεί να πετούσε ψηλότερα. Η σύγκρουση σημειώθηκε σε ύψος περίπου 90 μέτρων, σύμφωνα με τον ιστότοπο παρακολούθησης πτήσεων FlightRadar24.

Οι ραδιοεπικοινωνίες έδειξαν ότι οι ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας ειδοποίησαν το ελικόπτερο για το τζετ που πλησίαζε και το διέταξαν να αλλάξει πορεία. Ένας ελεγκτής αντί για δύο χειριζόταν την κυκλοφορία τοπικών αεροπλάνων και ελικοπτέρων το βράδυ της Τετάρτης στο αεροδρόμιο, μια κατάσταση που κρίθηκε «μη φυσιολογική» αλλά κρίθηκε επαρκής για χαμηλότερους όγκους κυκλοφορίας, σύμφωνα με άτομο που ενημερώθηκε για το θέμα.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της American Airlines, Robert Isom, δήλωσε ότι ο πιλότος του American Eagle Flight 5342 είχε περίπου έξι χρόνια πτητικής εμπειρίας. Το αεροσκάφος Bombardier λειτουργούσε από την PSA Airlines, μια περιφερειακή θυγατρική. Ο υπουργός Άμυνας Πιτ Χέγκσεθ είπε ότι το ελικόπτερο πετούσε από ένα «αρκετά έμπειρο πλήρωμα» τριών στρατιωτών που φορούσαν γυαλιά νυχτερινής όρασης σε ετήσια εκπαιδευτική πτήση. Αξιωματούχοι είπαν ότι καθηλώνουν άλλες πτήσεις από τη μονάδα του στρατού που συμμετείχε στη συντριβή και θα επανεκτιμήσουν τις εκπαιδευτικές ασκήσεις στην περιοχή.

Πανεθνική έλλειψη ελεγκτών εναέριας κυκλοφορίας

Δημοσίευμά του το Politico εγείρει ερωτήματα σχετικά με την αεροπορική ασφάλεια, καθώς οι προειδοποιήσεις για τις ελλείψεις που υπήρχαν ήταν συνεχείς. Η πανδημία επιδείνωσε μια πανεθνική έλλειψη ελεγκτών εναέριας κυκλοφορίας, η ζήτηση για αεροπορικά ταξίδια ωστόσο εκτοξεύτηκε όταν οι πολίτες επέστρεψαν στους κανονικούς τους ρυθμούς.

«Γνωρίζαμε ότι έχουμε μια σοβαρή έλλειψη ελεγκτών εναέριας κυκλοφορίας και πολλοί από αυτούς αναγκάζονται να εργάζονται υπερωρίες, συχνά εργάζονται κουρασμένοι - γι αυτό φταίει κυρίως το Κογκρέσο», δήλωσε ο πρώην Δημοκρατικός βουλευτής Peter DeFazio, που ήταν πρόεδρος στην Επιτροπή Μεταφορών της Βουλής για τέσσερα χρόνια έως το 2023.

Ροή Ειδήσεων Δημοφιλή