Διπλή έρευνα για τα αίτια της σιδηροδρομικής τραγωδίας στην Ισπανία
Οι ειδικοί, πάντως, έχουν δύσκολο έργο, αφού καλούνται να αναλύσουν το μαύρο κουτί, να πάρουν καταθέσεις από τους επιβάτες και να εξετάσουν όλα τα πιθανά κι απίθανα σενάρια.
Ένα νέο στοιχείο που πιθανώς να εξηγεί την επιλογή του οδηγού να πηγαίνει με την διπλάσια από το επιτρεπόμενο ταχύτητα στην πιο κλειστή στροφή του δρομολογίου Μαδρίτη – Φερόλ, είναι ότι το τρένο τη στιγμή του εκτροχιασμού θα έπρεπε να βρίσκεται στο σταθμό της Κομποστέλα. Είχε δηλαδή, πέντε λεπτά καθυστέρηση, χρονικό διάστημα που είναι μέσα σε επιτρεπτά όρια.
Την ίδια στιγμή στον τόπο του δυστυχήματος έχουν φτάσει 16 ειδικοί από τη Μαδρίτη προκειμένου να βοηθήσουν να γίνει η αναγνώριση των θυμάτων. Μέχρι στιγμής έχουν αναγνωριστεί τα 53 από τα 80 θύματα και σήμερα το βράδυ στις 23.00 ώρα Ελλάδας αναμένεται να δημοσιοποιηθεί η λίστα των νεκρών.