Κινεζικά προϊόντα «Made in US»
Τα στοιχεία που αποκαλύπτει έρευνα της εταιρείας HD το επιβεβαιώνει.
Το 94% των Αμερικανών, δεν γνωρίζει ούτε μία κινεζική μάρκα. Ανέφεραν μάλιστα ότι θα απέφευγαν να αγοράσουν κινέζικο προϊόν.
«Το Μπραντ Κίνα αντιμετωπίζει προβλήματα-διαφάνεια, ηθικές πρακτικές, αντιμετώπιση υπαλλήλων, ποιότητα προϊόντων» ανέφερε ο Ρίτσαρντ Έντελμαν, επικεφαλής των δημοσίων σχέσεων της εταιρείας Edelman, στο Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ στο Ντάλιαν.
Με στόχο την προσέλκυση πελατών, υπάρχουν κινεζικές εταιρείες που ανακαλύπτουν νέους τρόπους προώθησης των προϊόντων τους.
Η NQ Mobile εμφανίζεται ως Αμερικανική εταιρεία χωρίς να είναι. Τα νέα της κτίρια βρίσκονται στο Τέξας, ο Διευθύνων Σύμβουλος είναι Αμερικανός, οι υπάλληλοι των ΗΠΑ είναι Αμερικανοί και στην αγγλική ιστοσελίδα αναγράφεται: «Made in Texas».
Ο ιδρυτής της NQ, Χένρι Λιν, εξηγεί ότι με αυτή την πρακτική, η εταιρεία στο Πεκίνο στοχεύει στις αναπτυσσόμενες χώρες, ενώ η αντίστοιχη στο Τέξας, στις αναπτυγμένες.