Σάλος: Η σύντροφος του Αμπράμοβιτς πάνω σε ομοίωμα μαύρης γυναίκας

Σάλο έχει προκαλέσει στη Ρωσία φωτογράφηση της συντρόφου του δισεκατομμυριούχου Ρομάν Αμπράμοβιτς, Ντάσα Ζούκοβα, για ένα διαδικτυακό περιοδικό, όπου εικονίζεται να «κάθεται» σε μια καρέκλα, φτιαγμένη από μια ημίγυμνη μαύρη γυναίκα και μάλιστα την ημέρα που γιορτάζεται η μνήμη του Μάρτιν Λούθερ Κινγκ.
2'

Το περιοδικό Buro 24/7 δημοσίευσε την εικόνα αυτή για την παρουσίαση του νέου περιοδικού με το όνομα Garage, του πρώην μοντέλου.

Η συντάκτρια του blog αναδημοσίευσε με τη σειρά της κι αυτή την φωτογραφία στο Instagram, προκαλώντας ποικίλα και καυστικά σχόλια με αποτέλεσμα να την «κατεβάσει» μετά από λίγα λεπτά.

«Είναι εξαιρετικά ρατσιστική» έγραψε στο twitter η Οργάνωση για την Απελευθέρωση των Γυναικών, μετά την δημοσίευση της.

Στη φωτογραφία, οπως μεταδίδει η Ημερησία, φαίνεται η 32χρονη σύντροφος του Ρομάν Αμπράμοβιτς, φορώντας ένα λευκό πουκάμισο και μπλε τζιν, να κάθεται επάνω σε μια καρέκλα φτιαγμένη να μοιάζει με μαύρο ημίγυμνο μανεκέν, που βρίσκεται ανάσκελα με τα γόνατα λυγισμένα ώστε να σχηματίζουν την πλάτη της καρέκλας.

Ο λαιμός του ομοιώματος που ακουμπά στο πάτωμα δείχνει να βρίσκεται σε ''άβολη'' στάση, σαν να τεντώνεται για να κοιτάζει το αφεντικό της και το γυμνό στήθος της, πιέζεται προκλητικά πάνω στο σώμα της, αναφέρει η Daily Mail.

H Ζούκοβα ωστόσο συνεχίζει να κοιτά ατάραχη την κάμερα.

Η εκδότρια της ιστοσελίδας FashionBombDaily.com, Κλερ Σούλμερς, ήταν μεταξύ των πρώτων που εξέφρασαν τη δυσπιστία τους και τη δυσαρέσκειά τους, υποστηρίζοντας πως το μήνυμα της φωτογραφίας ήταν εκπληκτικά σαφές:

«Η λευκή κυριαρχία και υπεροχή, βασίζονται σε μια φαινομενικά γαλήνια αλλά εξευτελιστική μεταχείριση».

Το Twitter πήρε φωτιά μετά τη δημοσίευση του άρθρου, την ημέρα μάλιστα που οι πολίτες της Αμερικής και όλου του κόσμου, γιορτάζουν τους αγώνες του Μάρτιν Λούθερ Κινγκ για τη φυλετική ισότητα. Μεταξύ των σχολίων: «Υποθέτω πως το περιοδικό Garage πιστεύει πως σήμερα είναι μια μεγάλη μέρα για να διαφημίσει το ρατσισμό», «Ακόμη και στο ζοφερό, άγευστο κόσμο της φωτογράφισης μόδας, αυτή η αποκρουστική και ρατσιστική εικόνα, που δημοσιεύτηκε την ημέρα του Μάρτιν Λούθερ Κινγκ, ξεχωρίζει»