«Ο Όσκαρ είχε πυροβολήσει από ανοικτή σκεπή αυτοκινήτου»

Πρώην σύντροφος του Όσκαρ Πιστόριους καταθέτοντας την Παρασκευή, πέμπτη ημέρα της δίκης του νοτιοαφρικανού παραολυμπιονίκη για τον φόνο της Ρίβα Στέενκαμπ, περιέγραψε πώς ο κατηγορούμενος είχε πυροβολήσει από την ανοιγόμενη σκεπή ενός αυτοκινήτου για να εκτονώσει τα νεύρα του ύστερα από λογομαχία με αστυνομικό.
2'


Η Σαμάνθα Τέιλορ δήλωσε ότι βρισκόταν με τον κ. Πιστόριους μέσα σε ένα αυτοκίνητο που οδηγούσε ένας φίλος, όταν η τροχαία σταμάτησε τον οδηγό γιατί έτρεχε με υπερβολική ταχύτητα.

«Οι αστυνομικοί ζήτησαν από τον Όσκαρ και τον Ντάρεν (τον οδηγό) να βγουν από το αυτοκίνητο. Ο Όσκαρ άφησε το όπλο του στο κάθισμα», σημείωσε η κ. Τέιλορ.
Όταν ο αστυνομικός είδε το όπλο, το κατέσχεσε. «Ο Όσκαρ εξοργίστηκε. Είπε στον αστυνομικό ότι δεν είχε το δικαίωμα να αγγίξει το όπλο», συμπλήρωσε, σύμφωνα με το Γαλλικό Πρακτορείο.

Αφού οι αστυνομικοί επέτρεψαν στους νέους να φύγουν, «ο Όσκαρ και ο φίλος του είπαν ότι ήθελαν να πυροβολήσουν πάνω σε φανάρι για να εκτονώσουν τα νεύρα τους. Τελικά, ο Όσκαρ πυροβόλησε από την ανοιγόμενη σκεπή του αυτοκινήτου. Ο Ντάρεν και ο Όσκαρ γελούσαν», πρόσθεσε η Σαμάνθα Τέιλορ, διευκρινίζοντας ότι η σκεπή ήταν ανοιχτή εκείνη την ώρα.

Η μάρτυρας ρωτήθηκε επίσης από τον εισαγγελέα για ένα κρίσιμο σημείο της ακροαματικής διαδικασίας εδώ και δύο ημέρες. Ρωτήθηκε έαν η φωνή του Πιστόριους, όταν ο τόνος της ανεβαίνει επειδή είναι οργισμένος ή πολύ αγχωμένος, θα μπορούσε να νομίσει κανείς ότι είναι γυναικεία φωνή.«Είδα τον Όσκαρ πολύ αγχωμένο, τον άκουσα να μου φωνάζει πολλές φορές, ήταν ο ήχος μιας ανδρικής φωνής», δήλωσε η κ. Τέιλορ.

Η μάρτυρας ρωτήθηκε επανειλημμένα και κάθε φορά απαντούσε ότι η φωνή του Ο. Πιστόριους δεν μπορεί να εκληφθεί ως γυναικεία φωνή.

Κατά την ακροαματική διαδικασία την Τετάρτη και την Πέμπτη, ο δικηγόρος του Πιστόριους υποστήριξε ότι οι κραυγές που άκουσαν οι γείτονες τη νύχτα του δράματος δεν ήταν οι φωνές του θύματος και συντρόφου του νοτιοαφρικανού αθλητή, Ρίβα Στέενκαμπ, αλλά του ίδιου του κ. Πιστόριους, του οποίου η φωνή αποκτά πολύ οξεία χροιά όταν αυτός βρίσκεται σε συναισθηματική φόρτιση.